WhatsApp
پیام در واتساپ

شیلنگهای ویبره

فروش
0.00 ( 0 )
18
18
17
17
1-24
1-24
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

توضیحات آگهی

شیلنگ بادی یکی از ابزار های مورد استفاده برای رساندن هوای فشرده شده درون کمپرسور به ابزار بادی می باشد . در پروژه های ساخت و ساز پس از جایگذاری بتن مقداری هوا در کار محبوس می شود . این حبابهای ناخواسته چگالی بتن را کاهش می دهد و مقاومت بتن را نیز کاهش می دهند . از دیگر معایب این حبابهای هوا افزایش نفوذپذیری بتن و کاهش پیوستگی بین بتن و میلگرد می باشد .
به همین سبب باید با استفاده از روش هایی این هوا ها را خارج نموده و بتن را متراکم کرد . برای این منظور از شیلنگ ویبراتور بادی استفاده می شود که با ایجاد لرزش بتن را متراکم می نماید .
شیلنگ بادی ویبراتور بیشتر برای ابزارهای بادی که نیاز به فشار یا جریان مداوم هوا ندارند، استفاده می شود . شلینگ های بادی دارای انواع مختلفی از قطر و ضخامت است که با توجه به ابزار بادی باید مناسب ترین آن انتخاب شود .
ویژگی های یک شیلنگ ویبره بادی مناسب :
قابلیت انعطاف بالا و خاصیت فنری مناسب شلینگ
وزن پایین شلنگ بادی
مقاومت در فشار بالا
قابلیت کار در شرایط محیطی سرد و گرم
جمع شدن سریع و کامل
استحکام بال
عدم ترک خوردگی
تنوع بالا
و …

شیلنگ بادی ویبراتور به منظور ویبره نمودن بتن مورد استفاده افراد قرارمی گیرد . شیلنگ بادی در انواع مختلفی وجود دارد که برای استفاده صحیح باید نوع مناسب آن را انتخاب نمایید که قطر و ضخامت آن با ابزار مورد نظرتان متناسب باشد . برای اینکه ابزار شما افت پیدا نکند باید طول شیلنگ بادی ویبراتور به درستی انتخاب شود . مناسب ترین طول برای شیلنگ بادی 10 تا 15 متر می باشد . انتخاب طولی بیشتر یا کمتر از این بازه می تواند در کارکرد دستگاه شما تاثیرگذار باشد.  به طور کلی می توان اجزای آن را به سه قسمت تقسیم نمود . هد شیلنگ که پوکر نیز نامیده می شود  ، شیر پنوماتیک که در انتهای شیلنگ قرار دارد ، روکش شیلنگ

شیلنگ ویبراتور بادی در مقایسه با شیلنگ مکانیکی ویبراتور از کارایی بالاتری برخوردار است . سرعت عمل در شیلنگ بادی بالا بوده و کار کردن با آن راحت تر می باشد . همچنین شیلنگ بادی دارای طول عمر بالایی می باشد .

نحوه کار شلنگ بادی ویبراتور :

شلنگ بادی توسط نیرویی که از موتور تامین می شود شروع به کار می کند . این موتور می تواند بنزینی ، برقی و یا دیزلی باشد . این نیرو به وسیله فنر موجود در شیلنگ بادی به پوکر یا هد انتقال یافته و موجب لرزش آن می شود . این لرزش شیلنگ که داخل بتنی که تازه ریخته شده است ، قرار دارد  موجب یک دست شدن بتن می شود .
در عملیات بتن ریزی ممکن است تعداد زیادی حباب هوا در بتن ایجاد شود  که این امر می تواند موجب تضعیف بتن بشود . برای رفع این مشکل باید بتن صاف و یکدست شده و فارغ از حباب باشد . به همین منظور به وسیله ویبراتور بادی بتن را میلرزانند تا حباب ها کاملا از بین بروند .

ویبره کردن بتن را می توان در سه نوع قالبی ، داخلی و یا سطحی انجام داد . ویبراتور داخلی همان استفاده از شیلنگ بادی می باشد که یک فرد شیلنگ را دارای بتن خیس می کند و خارج می کند . این کار باید چندین بار انجام شود تا تاثیر خود را بگذارد .

تبریز صنعت به عنوان شرکتی نام آشنا در زمینه صنعت به تولید و فروش شلینگ بادی با کیفیت بالا می پردازد . شیلنگ بادی ویبراتور تبریز صنعت دارای دو عدد فنر فولادی نگهدارنده در دو سر اتصالات است که مانع شکستن شیلنگ ویبراتور بادی می شود .
تنوع بالایی از ضخامت و قطر شلینگ بادی موجب می شود شما انتخاب گسترده ای برای انتخاب داشته باشید و به راحتی و با بهره گیری از مشورت مشاوران ما شلینگ بادی ویبراتور مورد نظر خود را انتخاب نمایید . انعطاف پذیری بالا در برابر انواع شرایط فشار و آب و هوای مختلف از ویژگی های مثبت شیلنگ های ویبراتور بادی تبریز صنعت می باشد.
شیلنگ ویبراتور را به طور کلی می توان به سه دسته تقسیم نمود . شیلنگ ویبره مکانیکی ، شیلنگ ویبره برقی و شیلنگ ویبره پنوماتیک یا بادی که هر کدام از آنها هم دارای انواع مختلفی هستند
شیلنگ های ویبراتور در بازار به طور کلی به طول 4 الی 8 متر و در اندازه های 1 ، 1.5 ، 2 ، 2.5 و 3 اینچ به فروش می رسند . شیلنگ های ویبراتور بادی یا پنوماتیک هم در بازه طولی 2 الی 4 متر و اندازه های 1 الی 6 اینچ وجود دارند .

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


صوفیان تبریز, چله خانه علیا, چله خانه, بخش صوفیان, شهرستان شبستر, استان آذربایجان شرقی, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1752
تعداد بازدید: 39018
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۰۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید