WhatsApp
پیام در واتساپ

پنل بندر، پرس برک و خمکن فلزات

فروش
0.00 ( 0 )
9
9
10
10
7
7
8
8
1 2 3 4
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۸

توضیحات آگهی

  • تولید بسیاری از محصولات در صنایعی که ورق های نازک آهنی و یا استیل استفاده می کنند مستلزم برشکاری و بعد خم کاری می باشد، به دلیل ظرافت بالای این محصولات مانند آسانسور سازی، لوازم آشپزخانه صنعتی، مبلمان اداری و خانگی و ... جهت خم کاری ورق ها نیازمند به دستگاه خم با دقت بالا می باشند.
  • ماشین آلات خم کاری ورق به چند دسته تقسیم می شوند، خم کاری های دستی ساده که برای کارهای بسیار معمول مانند تولید کابینت از آنها استفاده می شود.
  • دستگاه های خم پرس برک که به 2 دسته NC و CNC تقسیم می شوند. که می توانند به همراه ربات نیز استفاده شوند، معمولا اکثر شرکت های تولیدی که حجم کار خم کاری متوسط و زیادی دارند از این نوع دستگاه استفاده می کنند.
  • پنل بندر دستگاه خم کن فوق پیشرفته ای است که صنعت خم کاری دنیا را متحول کرده است.این دستگاه معادل 6 دستگاه پرس برک بهره وری و کارایی دارد که در بسیاری از شرکت های بزرگ تولیدی دنیا جهت خم کاری های بسیار پیچیده استفاده می شود.
پنل بندر و خمکن پیشرفته سالواگینی ایتالیا از مزیت های دستگاه پنل بندر انعطاف پذیری در عملیات خمکاری بوده که عدم تعویض ابزار برای خم های متفاوت و تنظیم اتوماتیک در حین گردش ورق، تولید محصولات به صورت کلی و بخش بخش را امکان پذیر کرده است .

 

این دستگاه کاملاً الکتریکی و مصرف انرژی آن زیر 5 کیلووات است. همچنین به لطف تکنولوژی اختصاصی MAC2 در صورت استاندارد نبودن ضخامت ورق در نقاط مختلف،به صورت اتوماتیک تغییرات را اندازه گیری کرده و نیروی وارده را تصحیح میکند. تمام مراحل خم کاری بدون دخالت اپراتور و بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

 

پرس برک بهمراه ربات و خمکن پیشرفته سالواگینی ایتالیا ROBO from ER   تلفیق اتوماسیون و انعطاف پذیری است. ترکیب پرس برک و ربات که هر دو توسط یک سیستم و یک برنامه بدون نیاز به آموزش کار با ربات با سطح بی نظیر بهره وری ، نقشه را به محصول نهایی تبدیل می کنند. صرفه جویی در زمان و بهینه سازی پروسه خمکاری یک راه حل عالی برای رفع نیاز های تولید است. قسمت های مختلف:

 

1-پرس برک 2-ربات 3- ایستگاه تغییر موقعیت 4-ایستگاه بارگیری ورق 5-ایستگاه تخلیه محصول 6-کنترل پنل

 

دستگاه پرس برک CNC ساخت ترکیه این دستگاه بصورت استاندارد 3 محور Y1,Y2,X را توسط سیستم کنترل دستگاه کنترل می کنند. همچنین قابلیت ارتقاء دستگاه جهت کنترل محورهای R1,Z1,Z2 نیز می باشد که در بعضی از خم های پیچیده مورد نیاز می باشد. سیستم کنترل دستگاه پرس برک ترکیه می توانند با برندهای  Sybelec,Esa,Delem ارائه می شوند که هرکدام از این کنترلرها مزیت های خاص خود از جمله شبیه سازی خم، انتخاب صحیح سمبه و ماتریس را دارا می باشند. همچنین جهت ارتقا کیفیت خم کاری و میزان پس زدگی فک پایین دستگاه از سیستم کرانیگ (Crownig) نیز استفاده می شود. پرس برک های CNC ساخت ترکیه به مشتریانی پیشنهاد می شود که دارای حجم کاری متوسط و بالایی می باشند و انتظار خم هایی با دقت و با کیفیت را دارند.

 

پرس برک و خمکن ورق ساخت مگا ماشین

 

پرس برک های مگا ماشین توسط جک های هیدرولیکی و سیستم کنترلی NC  یا PLC تولید می شوند. از مزیت های این پرس برک ها می توان به قابلیت تعریف خم های متوالی در برنامه کنترل دستگاه نام برد. بطور مثال در صورت تولید یک جعبه تابلو برق که دارای خم های متفاوت می باشد می توان یک بار این خم ها را در برنامه کنترل دستگاه وارد کرده و برای آن نام گذاشت، بطور مثال باکس A و بعدا از آن برنامه استفاده کرد. این سیستم قابلیت سیو کردن تا 500 برنامه را دارا می باشد، بسیاری از صنایع سبک و سنگین در ایران به علت کیفیت بالا و اقتصادی بودن قیمت دستگاه از پرس برک های تولیدی مگا ماشین استفاده می کنند.

 

 

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


کارگر جنوبی, امیریه, منطقه ۱۱, منطقه ۱۱ شهر تهران, تهران, فرهنگسرای شفق, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, ۱۳۱۶۶۶۵۷۸۱, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1909
تعداد بازدید: 38912
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۷

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید