دستگاه طعم زن (لووَک،میکسر طعم)-BST 502 TZ

فروش
0.00 ( 0 )
download (14)
download (14)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

این دستگاه عمدتاً برای طعم دادن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی از قبیل چیپس سیب زمینی ، بادام زمینی ، مواد غذایی پف دار ، غذای میان وعده ، غذاهای تفریحی و غیره استفاده می شود.

این ماده باعث اختلاط بیشتر مواد می شود تا غذای آن خوشمزه تر شود. ساختار آن ساده بوده و سر و صدای کمی دارد. در عین عملکرد پایدار و ساختار ساده ، ظاهری زیبا داشته و مطابق با استانداردهای بهداشتی مواد غذایی است و همچنین راندمان و ظرفیت بالایی دارد.

ما در بهسازان در طول سال هایی که تولید میکسر داشته ایم ، متوجه شدیم که میکسرهای ما یک سکوی عالی برای انجام کارهایی غیر از مخلوط کردن هستند. با گذشت زمان ، آنچه زندگی به عنوان میکسر آغاز شد ، در یک دستگاه پردازش همه کاره متبلور شد.

آجیل و دانه های بو داده شده دارای طعم و کاربردهای بیشماری هستند. هم به صورت ترکیبی و هم در بسته های میان وعده ای و به عنوان عناصر تغذیه ای استفاده می شوند.

دستگاه همزن خشکبار جهت تسریع در امر خشک کردن انواع خشکبار و آجیل از جمله پسته و … طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه می تواند با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد این مواد اولیه ، مدل هایی را طراحی و ایجاد کند که باعث بوجود آمدن چندین نوع آجیل و دانه می شود و طعم دلنشینی را به این مواد می افزاید.

به دنبال تجهیزاتی باشید که هر بار خوشمزه ترین ، سازگار و یکدست آجیل و بذور بو داده شده از انواع و اندازه ها را تولید می کند.

دستگاه میکسر آجیل ما از فناوری تکنولوژی مدرنی استفاده می کند. هوای گرم را درون آجیل ها می ریزد تا بو داده شود. این روش عطر را تازه نگه می دارد و از تغییر رنگ در اثر گرما جلوگیری می شود.

با استفاده از میکسر طعم زن می توان آجیل ، بادام زمینی و … را برشته کرد و سپس تست نمود، نتیجه باورنکردنی خواهد بود. مشتری ها می توانند از دستگاه طعم زن ما برای سرخ کردن تقریبا هر آجیلی استفاده کنند. مشتریان ما نه تنها تولید کنندگان ، بلکه شرکت های کشاورزی و مواد غذایی را نیز به طور گسترده پوشش می دهند.

مشخصات فنی دستگاه آسیاب ادویه جات بزرگ
  • ابعاد : طول ۲۲۰cm     عرض ۱۳۰cm    ارتفاع ۱۹۰cm
  • وزن دستگاه : ۲۵۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز : سه فاز۳۸۰ ولت – تک فار ۲۲۰ ولت
  • عملکرد  : مکاترونیک
  • توان برق مصرفی : ۴ کیلو وات
  • ظرفیت دستگاه : ۱۰۰۰ الی ۴۰۰۰ کیلوگرم در ساعت
  • نوع آسیاب : چرخشی و دورانی
  • رنگ بدنه : الکترواستاتیک کوره‌ای

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2052
تعداد بازدید: 37945
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴