WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه تولید ماسک

فروش
0.00 ( 0 )
mask-1-768x512
mask-1-768x512
machin-mask-N95-768x512
machin-mask-N95-768x512
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

دستگاه های تولید ماسک های پزشکی

قابلیت تولید ماسک از جنس الیاف نانو یا پارچه های ضد رطوبت نظیر پروپیلن لایه ای با ۳ تا ۶ لایه را دارند ، تنفس با آن ها بسیار راحت می باشد ، کاربرد این نوع ماسک ها در کلینک های پزشکی ، لابراتور ، و تردد چند ساعته در شهرها برای جلوگیری از گردو غبار ، گرده و ممانعت از تنفس ذرات ریز و ویروس ها است.

این ماسک ها به صورت ساده یا تادار ، کش دار یا بندی ، بسته به نوع سفارش مشتری تولید می شود و از ویژگی این نوع ماسک ها حالت انعطاف پذیری که براحتی توسط یک فنر فیکس کننده روی نوک بینی با فرم صورت منطبق می شود.

وزن این دستگاه حدود ۵۰۰ کیلوگرم بوده ، از برق تکفاز یا سه فاز (بنا به سفارش مشتری) ۲۲۰ ولت خانگی، دارای کمترین مصرف انرژی بوده و بصورت ۲۴ ساعته توسط یک اپراتور امکان تولید ماسک از ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ در ساعت امکان پذیر می باشد.

از دیگر تولیدات دستگاه ها ؛ تولید ماسک طبی و فیلتردار (سوپاپ دار) N95 و KN95 می باشد این نوع ماسک پرطرفدار یکی از ماسک‌های پزشکی یا پرستاری با فیلتراسیون بالای ۹۹% می باشد.

به گونه ای که با استفاده از این ماسک، در محیط های آلوده به ویروس کرونا و سایر میکروبهای معلق در هوا ، تا ساعتها مانع از ورود آلودگی به داخل ماسک میگردد ، در برابر نفوذ انواع مایعات نیز کارایی بسیار مطلوبی دارد و از این رو قابل شست و شو هستند.

ویژگی تجهیزات مورد نیاز در خط تولید ماسک پزشکی ۳ تا ۶ لایه و فیلتر دار N95 و KN95

دستگاه ها نخ گذاری و دوخت اتومات نخ به همراه پرس اتومات کش و برش مجهز به رول گیر اتومات را دارا هستند؛ سیستم کنترل PLC-نمایشگر لمسی سیستم هوشمند، کانتر جداکننده ، تولید محصول به تعداد دلخواه جهت سهولت در بسته بندی ،کاتر اتومات ماسک ، قابلیت مانور بالای تنظیمات و سهولت در تغییر تنظیمات جهت تولید سایر محصولات را نیز دارد.

کلیه فرآیند پرس در این مدل توسط سیستم مجزا آلتراسونیک انجام می گیرد، برخلاف دستگاههای مشابه که لمینت و حرارتی میباشد.

تونل استریل با اشعه UV جهت استریل سازی ماسک

تمامی دستگاه‌های تولید ماسک جهت جلوگیری از نشست گردوغبار و آلودگی دارای کاور پلاکسی گلاس از سمت بالا ، چپ ، راست ، جلو و عقب می باشد.

دستگاه بسته بندی سلفونی تمام اتومات با قابلیت بسته بندی ماسک در یک نایلون بطور دلخواه با تنظیمات به همراه ریل ۲ متری کاملا اتوماتیک و قابل تنظیم؛ همچنین یک عدد دستگاه کارتن گذار اتومات با قابلیت تنظیم تعداد نایلون درون کارتن مجهز به کاور پلاکسی گلاس ،دستگاه شیرینگ اتوماتیک و تونل شیرینگ جهت شیرینگ کردن جعبه ها به اندازه دلخواه.

دستگاه جت پرینتر اتومات به همراه کانوایر جهت چاپ لوگو ، مجهز به اینورتر و تبدیل برق تک فاز به برق سه فاز جهت کنترل سرعت و دائم کار شدن دستگاه ، در نتیجه برای سرعت بخشیدن به روند کار و بهره بری بیشتر تولید کننده بهتر است با دیدی باز محصول با کیفیت را خریداری و کارآفرینی توانمند باشد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2039
تعداد بازدید: 38033
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts