WhatsApp
پیام در واتساپ

جرثقیل سقفی تک پل

فروش
0.00 ( 0 )
IMG_9582low
IMG_9582low
IMG_6111low
IMG_6111low
تکlow-پل-3
تکlow-پل-3
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: ۰..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

توضیحات آگهی

از یک پل که بر روی دو راهبر با مجموع چهار چرخ  و یک بالابر تشکیل می شود این نوع جرثقیل ها عمدتا تا ظرفیت ۱۰ تن و دهانه ۲۴ متر به شکل تک پل  با قابلیت نصب بالابرهای زنجیری و سیم بکسلی به صورت دستی و برقی یا بادی طراحی گردیده است . به طوری که بالابر و ترولی از زیرپل آویزان می گردند ، دسترسی عرضی بالابر در این شکل از جرثقیل ها به مراتب بیشتر  از نوع جفت پل آن می باشد.

جرثقیل سقفی تک پل به جهت نوع و شکل آن از متریال کمتری نسبت به جرثقیل سقفی جفت پل استفاده شده و اساساً به لحاظ وزن مرده پایینتر مقرون به صرفه می باشد و همچنین استرس و نیروی کمتری به سازه اصلی سالنها وارد می کند .

در جرثقیل سقفی تک پل سایش در چرخها به حدالاقل خود رسیده و زمان تولید و تحویل این جرثقیل کوتاهتر است به عبارتی جرثقیل سقفی تک پل چست و چابک و کم استحلاک هستند.

جرثقیل سقفی تک پل در موارد و شرایط با کاربری خاص با دهانه و ظرفیت سفارشی مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد بعضا تا دهانه ۳۵ متر نیز توسط شرکت کیان طراحی و ساخته شده است.

جرثقیل سقفی تک پل بر روی ریل و تیرهای حمال نصب شده در سقف سالن و کارگاه صنعتی نصب میشوند و در جهت بالا و پایین توسط بالابر و در جهت عرضی سالن توسط ترولی و در جهت طولی سالن به واسطه راهبرهای طولی ( کلگی ) به حرکت در می آیند.

در جرثقیل سقفی تک پل وظیفه هماهنگی و فرمان پذیری کلیه اجزای جرثقیل به واسطه تابلو برق و المانهای طراحی شده در آن  با فشاردادن دکمه ریموت کنترل انجام می گردد.

جرثقیل های سقفی  تک پل تولیدی شرکت مهندسی جرثقیل کیان ابتدا منطبق بر استانداردهای روز جهان با نرم افزارهای معتبر مدل شده و پس از محاسبات دقیق  و تحلیل نرم افزاری با استفاده از بهترین متریال در فضای کارخانه شرکت مهندسی جرثقیل کیان تولید می شوند . فضای کارخانه شرکت مهندسی جرثقیل کیان مجهز به بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و ابزار تخصصی جهت تولید جرثقیل با کیفیت و قیمت مطلوب در حداقل زمان می باشد . از این رو واحد کنترل کیفیت این شرکت مدام در خط تولید حضور داشته و کل پروسه تولید تا حمل و نصب را رسد می نماید. کیفیت محصولات شرکت کیان که به عنوان تمایز مهم  این شرکت را ا زسایر رقبا جدا نموده تصادفی نیست و حاصل وجود این امکانات و بهره مندی و آموزش دائمی پرسنل شرکت مهندسی جرثقیل کیان و به روز بودن دانش و تکنولوژی تولیدات و فعالیت واحدد تحقیق و توسعه و تعاملات بین المللی با رقبای مطرح خارجی می باشد.

کلیه مراحل طراحی تا ساخت و نصب جرثقیل سقفی تک پل در شرکت مهندسی جرثقیل کیان برنامه ریزی شده و دستورالعملهای لازم تدوین گردیده و در حال بهره برداری می باشد .

کاربری جرثقیل سقفی تک پل : عمدتا در صنایع سبک کم و متوسط کار نظیر انبارها ، خطوط تولید ، خط تعمیرات کاشی و سرامیک …

زمانی که نیاز به تجهیز یک کارگاه یا کارخانه صنعتی به جرثقیل سقفی در برنامه کار شما قرار میگیرد و سرمایه گزاری مطلوب و تضمین شده مطالبه می شود توجه داشته باشید  که انتخاب نوع جرثقیل سقفی تک پل یا جفت پل و رژیم کاری و سرعتهای مورد نیاز هر صنعت با هم متفاوت بوده و انتخاب صحیح آن از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد  و میبایست به تناسب بهره برداری و فرایند کاری و مورد نیاز و انتظار با بیشترین اثر بخشی و کمترین استهلاک و با طول عمر مفید بیشتر انتخاب شوند و در عین داشتن بهترین کیفیت میبایست مقرون به صرفه و اقتصادی نیز باشند از این رو مشاورین با تجربه و کار آزموده شرکت مهندسی جرثقیل کیان آماده هستند تا بهترین گزینه انتخابی را به شما پیشنهاد بدهند.

از عمده عوامل کلیدی و تاثیر گذار جهت انتخاب صحیح جرثقیل سقفی میتوان به عوامل ذیل اشاره نمود.

۱-مسافت طول و عرض محدوده عملکرد مور انتظار جرثقیل

۲-تعدد جابجایی کالا در شاخص زمان از ۲۴ ساعت

۳-تعدد جابجایی کالا در شاخص ظرفیت بار از ظرفیت نامی در نظر گرفته شده

۴-شرایط محیطی به لحاظ رطوبت و دمای محل کارکرد

۵-سرعتهای مور نیاز جهت هر یک از ۶ جهات عملکردی جرثقیل جهت تحقق برنامه زمان بندی مورد انتظار

عوامل بالا از مهمترین شاخص ها جهت طراحی ، ساخت ، نصب ، راه اندازی و ارائه برنامه  سرویس ونگهداری  جرثقیل می باشند.

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


کاظم آباد, امامزاده ابوطالب, بخش مرکزی شهرستان رباط کریم, شهرستان رباط کریم, 33577, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2018
تعداد بازدید: 38231
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۱۰

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید