جرثقیل بازویی

فروش
0.00 ( 0 )
IMG_0034low-768x576
IMG_0034low-768x576
IMG_7046low-1-768x511
IMG_7046low-1-768x511
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

توضیحات آگهی

جرثقیل  بازویی     Jib cranes

جرثقیل های ستونی از یک ستون ،یک بازو تک پل ، سیستم گردشی و بالابر مونوریل به صورت برقی ، دستی یا بادی  تشکیل شده اند .

در دو نوع  جرثقیل ستونی و جرثقیل ستونی دیواری جهت استفاده محدود در داخل یا بیرون سالن ساخته می شوند.

در نوع جرثقیل ستونی که بر روی یک ستون و فنداسیون مستقل نصب می شود توانایی جابه جایی بار حول محور ستون با زاویه ۳۶۰ درجه فراهم شده 

در نوع دیواری که بر روی یکی از ستون های سالن مستقر شده و معمولا با قابلیت  گردش زاویه ۱۸۰ درجه نصب و اجرا می گردد .

این جرثقیل ها معمولا جهت فضاهای محدود که امکان استفاده از جرثقیل سقفی و یا مونو ریل وجود ندارد استفاده می گردند و جهت جا به جایی های ایستگاهی  و عمدتا در صنایع سبک و کم کار نظیرکارگاه های قطعه سازی و تعمیرگاهی به صورت تمام دستی و برقی در ظرفیت Kg 125 الی ۷ تن با طول بازوی ۲ الی ۸ متر استفاده می گردند.

در امتداد دیوارها ، بر روی ستونهای سالن و یا در هر قسمت از سالن یا محوطه به عنوان یک جرثقیل مستقل یا مکمل جرثقیل سقفی استفاده می شود

جرثقیل بازویی به جهت نوع و شکل آن از متریال بسیارکمتری نسبت به جرثقیل سقفی جفت پل و جرثقیل سقفی تک پل و جرثقیل های دروازه ای استفاده شده و اساساً به لحاظ وزن مقرون به صرفه می باشد .

جرثقیل های بازویی تولیدی شرکت مهندسی جرثقیل کیان ابتدا منطبق بر استانداردهای روز جهان با نرم افزارهای معتبر مدل شده و پس از محاسبات دقیق  و تحلیل نرم افزاری با استفاده از بهترین متریال در فضای کارخانه شرکت مهندسی جرثقیل کیان تولید می شوند . فضای کارخانه شرکت مهندسی جرثقیل کیان مجهز به بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و ابزار تخصصی جهت تولید جرثقیل با کیفیت و قیمت مطلوب در حداقل زمان می باشد . از این رو واحد کنترل کیفیت این شرکت مدام در خط تولید حضور داشته و کل پروسه تولید تا حمل و نصب را رسد می نماید. کیفیت محصولات شرکت کیان که به عنوان تمایز مهم  این شرکت را ا زسایر رقبا جدا نموده تصادفی نیست و حاصل وجود این امکانات و بهره مندی و آموزش دائمی پرسنل شرکت مهندسی جرثقیل کیان و به روز بودن دانش و تکنولوژی تولیدات و فعالیت واحدد تحقیق و توسعه و تعاملات بین المللی با رقبای مطرح خارجی می باشد.

کلیه مراحل طراحی تا ساخت و نصب جرثقیل بازویی در شرکت مهندسی جرثقیل کیان برنامه ریزی شده و دستورالعملهای لازم تدوین گردیده و در حال بهره برداری می باشد .

زمانی که نیاز به تجهیز یک کارگاه یا کارخانه صنعتی به جرثقیل بازویی در برنامه کار شما قرار میگیرد و سرمایه گزاری مطلوب و تضمین شده مطالبه میشود توجه داشته باشید  که انتخاب نوع جرثقیل بازویی و رژیم کاری و سرعتهای مورد نیاز هر صنعت با هم متفاوت بوده و انتخاب صحیح آن از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد  و میبایست به تناسب بهره برداری و فرایند کاری و مورد نیاز و انتظار با بیشترین اثر بخشی و کمترین استهلاک و با طول عمر مفید بیشتر انتخاب شوند و در عین داشتن بهترین کیفیت میبایست مقرون به صرفه و اقتصادی نیز باشند از این رو مشاورین با تجربه و کار آزموده شرکت مهندسی جرثقیل کیان آماده هستند تا بهترین گزینه انتخابی را به شما پیشنهاد بدهند.

از عمده عوامل کلیدی و تاثیر گذار جهت انتخاب صحیح جرثقیل بازویی میتوان به عوامل ذیل اشاره نمود.

۱-طول بازو و محدوده عملکرد مورد انتظار جرثقیل

۲-تعدد جابجایی کالا در شاخص زمان از ۲۴ ساعت

۳-تعدد جابجایی کالا در شاخص ظرفیت بار از ظرفیت نامی در نظر گرفته شده

۴-شرایط محیطی به لحاظ رطوبت و دمای محل کارکرد

۵-سرعتهای مور نیاز جهت هر یک از ۶ جهات عملکردی جرثقیل جهت تحقق برنامه زمان بندی مورد انتظار

عوامل بالا از مهمترین شاخص ها جهت طراحی ، ساخت ، نصب ، راه اندازی و ارائه برنامه  سرویس ونگهداری  جرثقیل می باشند.

 

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


کاظم آباد, امامزاده ابوطالب, بخش مرکزی شهرستان رباط کریم, شهرستان رباط کریم, 33577, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2020
تعداد بازدید: 38430
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۱۰