WhatsApp
پیام در واتساپ

بالابر سیم بکسلی

فروش
0.00 ( 0 )
98787-768x1023
98787-768x1023
898
898
545-768x576
545-768x576
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

توضیحات آگهی

بالابر های بکسلی دارای تنوع بسیاری زیادی هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارا می باشند ، بالابر های برقی بکسلی به دو نوع تک سرعته و دوسرعته تقسیم می شوند و با نیروی برق سه فاز و یا تک فاز کار می کنند و دارای سرعت های حرکتی مختلفی نیز می باشند ، در کل بالابر های بکسلی یا چهار کاره و یا دو کاره می باشند که این به معنای بالابر هایی که فقط حرکت قلاب در بالا و پایین باشد دو کاره نامیده می شوند.

ودر حالتی که حرکت بالا و پایین و حرکت عرضی به دو طرف هم نیاز باشد از نوع بالابر چهار کاره و یا چهار حرکته باید استفاده شود ، این نوع بالابر ها قابل استفاده در صنایع مختلف می باشند و از این نوع بالابر ها برای انواع جرثقیل های سقفی و جرثقیل های دروازه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این بالابر ها به واسطه طنابهای فولادی که سیم بکسل نامیده می شوند  و دور لوله ای فلزی که به تناسب قطر سیم بکسل ماشین کاری شده و دارای شیارهای هدایت کننده سیم بکسل میباشند و قلاب که تشکیل شده از قرقره و هوک اقدام به بلند کردن بار می نماید قانون استفاده از قرقره های مرکب امکان ایجاد تنوعی گسترده در ظرفیت بالابرها می نماید البته باید به این نکته نیز توجه داشت که با اضافه نمودن قرقره ها از سرعت اولیه بالابر کم شده و به تناسب ظرفیت افزایش می یابد این امکان زمانی فراهم میشود که سیم بکسل به مقدار نیاز در دور درام موجود باشد . این کار بسیار تخصصی بوده و حتما قبل از اجرا میبایست به کاتالوگ بالابر توجه نمود و نکات فنی و الزامات استانداردی رعایت شود.

بالابرهای سیم بکسلی از قطعات اصلی ذیل تشکیل شده اند:

۱-الکتروموتور

۲-ترمز مغنتطیسی یا ترمز با مکانیزم مخروطی

۳-گیربکس با چرخ دنده فولادی کاهنده

۴-سیم بکسل

۵-قرقره و قلاب

۶-تابلو برق

بسیاری از شرکتهای حرفه ای که دارای دپارتمان فنی و مهندسی و واحد تحقیق و توسعه توانمند باشند جهت پاسخگویی به بعضی از مشتریان اقدام به طراحی و تولید محصولات خاص و سفارشی مورد نیاز آنها می نمایند.

شرکت جرثقیل کیان نیز در این راستا جهت ارائه مناسب ترین گزینه انتخابی به متقاضیان این محصول و خودکفایی کشور از واردات برندهای خارجی با قیمت های بسیار بالا و قطعات انحصاری و بالابر های بی کیفیت بلوک شرق و جرثقیلهای استوک ، اقدام به طراحی و تولید  انواع بالابر به صورت سیم بکسلی برقی با تنوع بسیار زیاد در سرعت ، ارتفاع و گروه کاری نموده است بالابر های سیم بکسلی شرکت کیان با برند دلتا با گواهینامه ثبت اختراع دارای رده بندی بین المللی  در کارخانه ساخت جرثقیل توان سازه کیان به صورت مکتنیزه و انبوبه تولید رسیده است.

جرثقیلها و بالابر های سیم بکسلی صنعتی برقی جهت کاربری های متفاوت در صنایع سبک و سنگین مطابق استانداردهای مختلف دسته بندی می گردند.

FEM standard: 1Bm, 1Am, 2m, 3m, 4m, 5m

ISO standard:  M3, M4, M5, M6 , M7 ,M8

     به شدت مستمر   کار خیلی پرکار       پرکار      متوسط     کم         خیلی کم

جهت انتخابی مطمئن و مقرون به صرفه مشاورین واحد فروش آماده پاسخگویی می باشند

  • علاوه بر نوع بالابر ، ظرفیت بالابر ، مسیر حرکت قلاب ( میانگین حرکت قلاب ) و سرعت بالابری که تعیین کننده گروه کاری بالابرها می باشد یکی از معیارهای اساسی انتخاب مناسب بالابر میباشد .

گروه کاری از این جهت می بایستی انتخاب شود که استفاده از بالابر در جهت مورد نظر تضمین گردد .

بالابرهای استاندارد مطابق گروه کاری FEM ، معمولاً جهت یک عمر متوسط ۱۰ ساله طراحی می گرند ، لذا اگر گروه کاری بالابر با توجه به شرایط عملی کار و به طور مناسب انتخاب نگردد ، ممکن است عمر واقعی آن به طور قابل ملاحظه ای کمتر از ۱۰ سال شده و در نتیجه جهت تعمیرات و نگهداری متحمل هزینه های اضافی خواهید شد.

  • بار واقعی Actual lifting capacity

سنگین ترین باری که ممکن است جرثقیل حمل نماید بار واقعی است پس همیشه بار اسمی جرثقیل باید از این بار بزرگتر باشد .

  • متوسط کار روزانه ( Average duration of daily use) شامل :
  • ارتفاع بالابری واقعی ( میانگین ارتفاع قلاب : h )
  • تعداد سیکل در ساعت : C
  • تعداد ساعات کار روزانه : d
  • سرعت بالابری : m/min V

جرثقیلها در رژیم های کاری کم کار و متوسط در صنایع سیمان معادن و انبارهای کوچک و جهت تعمیرات دوره ای ماشین آلات استفاده میشوند و جرثقیلهای پرکار و به شدت کار در صنایع سنگین همچون ریخته گری و خطوط تولید با ساعات کارکرد بالا و سیکل عملکرد بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


کاظم آباد, امامزاده ابوطالب, بخش مرکزی شهرستان رباط کریم, شهرستان رباط کریم, 33577, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2022
تعداد بازدید: 38563
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۱۰

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts