WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه‌های آسیاب آرد

فروش
0.00 ( 0 )
alak_ard (1)
alak_ard (1)
vales (1)
vales (1)
radyal_tarar (1)
radyal_tarar (1)
trieur (1)
trieur (1)
jet_filter (1)
jet_filter (1)
hamzan (1)
hamzan (1)
1 2 3 4 5 6
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

توضیحات آگهی

دستگاه الک مربعی آسیاب آرد:

جهت الک کردن آرد و تفکیک مواد خرد شده انواع غلات در قسمت آسیاب کارخانجات استفاده می شود. از امتیاز این نوع الک با قالب های مربع شکل: بازده و ظرفیت بالا و سهولت تعویض و جابجایی قالب ها و هزینه نصب و نگهداری پایین می باشد و در مدل های ۶ و ۸ کاناله تولید می شود.

آسیاب غلتکی (والس):

والس های یک طبقه دارای ۴ غلتک و والس های دو طبقه دارای ۸ غلتک به طول ۱ متر و قطر ۲۵ سانتی متر که به طور افقی تنظیم شده اند می باشد. این غلتک ها دارای کیفیت بالا بوده و به صورت گریز از مرکز با آخرین فناوری روز ریخته شده اند. بالانس گیری این غلتک ها به صورت دینامیکی بوده و دارای کارکرد بسیار آرام می باشد. درگیر و آزاد شدن غلتک های تغذیه و آسیاب کاملا به صورت اتوماتیک توسط یک سیستم کنترل پنوماتیکی انجام می شود.

دستگاه شنگیر آرد:

جهت جدا کردن سنگ ریزه و شن از غلات با کارائی عالی و ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع شنگیر مقدار هوا، شیب توری، میزان لرزش و همچنین زاویه پرتاب قابل تنظیم بوده و با توجه به کشوئی بودن، قالب توری ها به راحتی قابل تعویض می باشد

رادیال تارار:

این دستگاه در طرح جدید کارخانجات آردسازی به جای کانال هوا یا ویبروتارار منوسیلکون، اسپرتور و سیلکون گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرد. محل استفاده آن در دستگاه های بوجاری و پوستگیر می باشد.

تریور (سیاهدانه گیر استوانه ای):

این نوع تریور جهت جداسازی دانه ها و ناخالص های گرد شکل مانند سیاهدانه، ماش و نیم دانه و غیره از گندم استفاده می شود. این دستگاه متشکل از دو استوانه گردان با حفره مخصوص جداسازی دانه های گرد می باشد.

جت فیلتر کیسه ای:

این دستگاه در بسیاری از صنایع و کارخانجات آرد سازی جهت تصفیه هوا به کار  می رود. در کارخانجات آردسازی جهت تصفیه هوای حاوی گرد و غبار در  سیستم جمع آوری گرد و غبار قسمت بوجاری (آسپیراسیون) و یا گرفتن آرد از هوا در سیستم انتقال پنوماتیک و آسپیراسیون قسمت آسیاب استفاده می شود.

هم زن تک و سه محوره:

قابل استفاده در رطوبت زنی یکنواخت انواع غلات و مناسب ترین وسیله جهت پخش آب و اضافه کردن حجم زیاد آب تا %۵ در کم ترین فاصله زمانی و مناسب نیازهای امروزی از جمله رعایت اصول بهداشتی، نگهداری و تعمیرات و تخلیه اتوماتیک می باشد. غله و آب به طور همزمان وارد دستگاه شده و با حرکت چرخشی محور و با دور تند مخلوط آب و غله به صورت دورانی به حرکت در می آید که این حرکت باعث رطوبت زنی یکنواخت و متمرکز محصولات می شود. محفظه ورود و خروج و ریل فولادی خرد کننده و محور بدنه و پره های همزمان از فولاد استاندارد ساخته شده و دارای روکش مخوصی می باشد.

نشانی


جاده ایدم, آجی چای, بخش مرکزی شهرستان تبریز, شهرستان تبریز, استان آذربایجان شرقی, 5183828719, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1321
تعداد بازدید: 41242
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۱/۲۲

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید