دستگاه بالابر پودری(میکسر اوگر حلزونی)

فروش
0.00 ( 0 )
بالابر-پودری--768x543
بالابر-پودری--768x543
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

موارد استفاده از بالابر پودری و مشخصات کلی آنها

بالابر مواد پودری مواد و محصولاتی همچون زرد چوبه، فلفل، ادویه، نشاسته ، گندم و جو و اکثر محصولات کشاورزی را انتقال می‌دهد و در اکثر صنایع غذایی به کار برده می شود. لازم به ذکر است این دستگاه بالابر پودری میکسر اوگر حلزونی می تواند برای جا به جایی مواد شمیایی پودری مورد استفاده قرار گیرد؛مانند شرکت های دارویی و پتروشیمی.

در انواع بالابرها ظرفیت ها بر اساس سیلندر و همان لوله ای که مواد را حمل می کند متغیر است. این نوع دستگاه بالابر می‌تواند هم به صورت عمودی عمل انتقال مواد ومحصولات نیمه آماده را انجام دهد و هم به صورت افقی. بلندترین بالابر ۶ متری می باشد و اگر بالابری از این بلند تر نیاز داشته باشید باید روش انتقال را دو مرحله ای کنید. یعنی از دو دستگاه به هم پیوسته استفاده کنید و به صورت دلخوا متراژ را تعیین نمایید.

اگر شما نیاز به دستگاه بالابر پودری میکسر اوگر حلزونی برای کار خود دارید باید نکاتی را در نظر بگیرید؛ دستگاه های بالابر پودری علاوه بر بالا بردن مواد خوراکی می توانند مواد شیمیایی پودری نیز جا به جا کنند و شما باید این دو را از هم جدا کنید. برای این که اگر این دو مواد با یک دستگاه جا به جا شوند باعث آلودگی مواد خوراکی می شوند همین امر باعث غیر بهداشتی شدن کار شما در صنعت غذایی می شود.

نحوه کار دستگاه بالابر پودری میکسر اوگر حلزونی

ابتدا مواد غذایی و محصولات توسط اپراتور درون مخزن دستگاه بالابر ریخته شده و در آنجا انبار می شود؛ سپس میکسر کار خودر را آغاز می کند و باعث می شود تا مواد پودری به راحتی و روان از لوله بالابر به مقصد انتقال پیدا کنند.تمام دستگاه های بالابر پودری یک کار را انجام می دهند و این کار بالا بردن مواد پودری و خالی کردن مواد در داخل مخزن را این دستگاه انجام می‌دهد. برای مثال می‌توان دستگاه مورد نظر یک قوطی پر کن باشد و کار بالابر رساندن محصول به مخزن آن باشد.

توان دستگاه و مشخصات مهم بالابر پودری اوگر حلزونی

دستگاه بالابر محصولات غذایی موجود در شرکت بهسازان صنعت تدبیر دارای توان جا به جایی و انتقال مواد پودری را تا ۶۰۰ کیلو گرم بر هر ساعت دارد برق مصرفی این دستگاه تک فاز یا همان ۲۲۰ ولت  و همینطور سه فاز ۳۸۰ ولت می باشد و جنس بدنه آن استیل است.دستگاه بالابر پودری دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی می‌باشد؛ زبرا در ساخت آن از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده شده است. و شما برای خرید این محصول به روز می توانید از طریق پشتیبانی و قسمت تماس سایت بهسازان صنعت تدبیر این دستگاه را سفارش دهید.

مشخصات فنی دستگاه بالابر پودری محصولات غذایی
  • ابعاد : طول ۱۸۰cm     عرض ۸۰cm    ارتفاع ۱۷۰cm
  • وزن دستگاه : ۳۵۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز : سه فاز۳۸۰ ولت و تک فاز ۲۲۰ ولت
  • توان برق مصرفی : ۲ کیلو وات بر ساعت
  • ظرفیت دستگاه : ۶۰۰ کیلوگرم در ساعت
  • نوع بالابر : ماردونی
  • جنس بدنه لوله و مخزن : استیل استنلس
  • رنگ بدنه : الکترواستاتیک کوره‌ای

 

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2038
تعداد بازدید: 37490
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
Cron Job Starts