WhatsApp
پیام در واتساپ

نیمه هد گندمچین

فروش
0.00 ( 0 )
thumbnail (2)
thumbnail (2)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۱۱

توضیحات آگهی

گندم یکی از محصولات استراتژیک کشور است که برداشت به موقع، میزان ریزش و رطوبت محصول در هنگام درو و... مواردی هستند که در انجام یک عملیات برداشت صحیح و کامل این محصول نقش دارند. با توجه به زمان کار زیاد در شیوه برداشت دستی و همچنین تلفات و ریزش زیاد و هزینه اولیه بالا در کمباین های برداشت غلّات، بیش از 40 سال است که گرایش عمومی به استفاده از ادواتی نظیر دروگر-بافه بندهای گندمچین سه چرخ و چهارچرخ در برداشت غلاتی چون گندم، جو و کنجد افزایش یافته است.

کارکرد دقیق و حجم کار بالای اتصالات و قطعات و سیستم برنامه ریزی شده تمام مکانیکی این دروگرها، ناگریز برخی قسمتهای دستگاه را در دراز مدّت دچار فرسایش نموده و اهمیت تعمیرات و سرویس و نگهداری را بیشتر نمایان می کند. سرویس و نگهداری هر دستگاه، یکی از مهم ترین مراحل استفاده از یک دستگاه است که دو مقوله هزینه و کیفیت به یک اندازه در تعیین اثربخشی این عملیات نقش دارد. قطعات خارجی با کیفیت، اکثراً قیمت بالایی دارند که مصرف کننده را با مشکل روبرو خواهد کرد، از طرفی قطعات ارزان تر، کیفیت پایینتری دارند که علاوه بر آسیب به دستگاه، کاربر را در آینده متحمل هزینه های چند برابری تعمیرات مجدد می نماید. جوشکاری های مداوم، تنها باعث کاهش استحکام دستگاه شده و  امکان بهره وری کامل از ظرفیت عملی دستگاه را به صورت جدی با مشکل مواجه می کند.

شرکت سبزکوش نگین (SKN)، نماینده رسمی کمپانی BCS ایتالیا در ایران، طی مذاکراتی که با مسئولین فنی آن کمپانی داشته، به منظور رفاه حال مشتریان و افزایش سطح کارآیی و ایمنی، اقدام به تأمین مجموعه ای به نام "نیمه هد گندمچین" نموده، تا کاربران بتوانند به راحتی از قطعات یدکی اورجینال در دستگاه خود استفاده نمایند. در این مجموعه که با دقت بسیار بالایی تهیه شده است، قطعات بیشتر مستهلک شونده هد گندم چین دروگرهای سه چرخ و چهارچرخ، ارائه گردیده است که پس از جایگزینی با قطعات فرسوده، تا 90% کیفیت دستگاه نو را به مصرف کننده باز می گرداند. این در حالیست که مشتری مبلغ مناسبی را در مقایسه با روش بازسازی اساسی و یا تعویض دستگاه پرداخت می نماید. همچنین کاربران می توانند در صورت نیاز، یک سیستم گره زن کامل را نیز به ازای هر دستگاه خریداری نمایند. بدین صورت، مشکل تأمین قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه برای دروگرهای گندمچین BCS، برای همیشه برطرف خواهد شد. 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


صیامی, شهرآرا - پاتریس, منطقه ۲ شهر تهران, تهران, فرهنگسرای شفق, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 603, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1927
تعداد بازدید: 38538
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۲۰

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید