WhatsApp
پیام در واتساپ

فراز صنعت

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_;تولیدی;تجاری;
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 05..........نمایش
ایمیل ma..........نمایش
وب سایت farazsanat.ir
درباره ما
  • فراز صنعت همیشه از ارزش های خود که ارائه دستگاه های باکیفیت – محصولات جدید و متنوع با سرویس دهی و خدمات مطلوب است : رضایت مشتریان خود را جلب نماید و اکنون دستگاه های این شرکت در اقصی نقاط کشور عزیزمان در حال کار می باشد. این واحد علاوه بر ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در داخل کشور توانسته در خارج از کشور در بعد صادرات هم موفق باشد و با بازارهای خارجی رقابت کند به نحوی که در حال حاضر دستگاه های این واحد در کشورهایی همچون افعانستان و عراق و پاکستان و روسیه و ارمنستان مشغول به کار است.فراز صنعت تمامی تلاش خود را در این سالها برای کسب رضایت مشتری انجام داده و توانسته با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بهترین دستگاه ها را به بازار عرضه کند.
  • مبنای اصلی کار ما کار آیی ایمنی و طراحی دستگاه های مورد احتیاج شما است .
  • فراز صنعت با به کارگیری جدید ترین و بروزترین بروز ترین نرم افزار های دنیا در امر شبیه سازی ،طراحی و تبدیل نقشه قطعات تبدیل برنامه CNC ،استاندارد ، استحکام و دقت را برای شما فراهم می کند .
  • فراز صنعت افتخار همکاری با کارخانه های تولید فراورده های شیمیایی ،دارویی ، و مواد غذایی متعددی را دارد .
  • فراز صنعت رضایت مشتری را خط مشی خود میداند و با افتخار منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان در راستای پیشرفت و بهبود کیفیت محصولات خود می باشد .امیدواریم در مسیر تعالی و بهبود همراهتان باشیم.
تکمیل نشانی مشهد-توس 123-تقاطع اول سمت چپ- پلاک 9
نشانی
طوس, بخش مرکزی, شهرستان مشهد, استان خراسان رضوی, 9197168571, ایران

جستجوی شرکت/موسسه