WhatsApp
پیام در واتساپ

فریدونی

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_;تولیدی;تجاری;
همراه 02..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
ایمیل in..........نمایش
وب سایت www.freidoonico.com
شعب و نمایندگی ها

تهران - خیابان پیروزی - روبروی خیابان ششم نیروی هوائی - پلاک 66 - فروشگاه صنایع برودتی فریدونی

تلفن: 77464040 - 77465050

درباره ما

صنایع برودتی فریدونی،طراح و مجری سیستم های برودتی و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای فروشگاه های زنجیره ای،هایپرمارکت ها،مگامال ها،رستوران ها، کافی شاپ ها، قنادی ها و ... می باشد که بعد از حدود نیم قرن تجربه و تولید محصولات درجه یک و واگذاری نمایندگی های مختلف در سطح کشور،همچنان مورد توجه بوده و مسیر رو به رشدی را پیموده است.

صنایع برودتی فریدونی با اتکا به علم نوین و به پشتوانه امکانات و نیروی متخصص، و همچنین استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد و قطعات موجود در بازار در پی ساخت بهترین تجهیزات برودتی با کمترین مصرف انرژی بوده و هست.کیفیت و نوآوری درتولید دو مولفه ی بسیار تعیین کننده می باشند که شرکت ما همواره در این مسیر پیشرو و صاحب سبک می باشد..طراحی زیبا به همراه تکنولوژی روز دنیا رمز موفقیت صنایع برودتی فریدونی می باشد.طراحی محیطی زیبا و آرام که هم مشتری احساس آرامش و امنیت کند وهم کارمندان شاداب و پرانرژی باشند و به کارگیری تجهیزات فروشگاهی با کیفیت و مدرن با طول عمر بالا در بهبود کیفیت محصولات،جذب مشتری و در نهایت سود بیشتر برای شما،تاثیر شگفت انگیزی دارد.

صنایع برودتی فریدونی به عنوان یکی از با سابقه ترین و بزرگترین ارائه دهندگان  خدمات پس از فروش در سراسر کشور به منظور رعایت حقوق مشتریان و تکریم ایشان،خود را از سایر تولید کنندگان متمایزساخته است و نقش بسزایی در بهبود کیفیت محصولات و جلب رضایت ایشان ایفا کرده است و با برقراری ارتباط با مشتریان گرامی آنها را از استفاده صحیح و بهینه دستگاه های برودتی مطلع می سازد.

شما میتوانید با تکیه بر تجربه،تخصص،خلاقیت و نوآوری شرکت ما رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.هدف ما شناسایی نیازبازار،همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا و رساندن سطح کیفی محصولات به بالاترین سطح ممکن مطابق با استانداردهای جهانی،فراهم کردن محیطی امن و زیبا و چشمگیر،افزایش درآمد و کاهش هزینه و در نهایت جلب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

تکمیل نشانی شماره 497و499
نشانی
سی متری نیروی هوایی, میدان امامت, منطقه ۱۳, منطقه ۱۳ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, 66797877, ایران

جستجوی شرکت/موسسه