WhatsApp
پیام در واتساپ

فرافن هوا

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_;تولیدی;تجاری;
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 02..........نمایش
ایمیل a...........نمایش
وب سایت farafanhava.com
نشانی کارخانه تهران ، شهرک صنعتی چهاردانگه، بلوار کاوه ( خیابان هفدهم) ، پلاک 90
درباره ما

شرکت مهندسی فرافن هوا در سال ۱۳۸۶ پای بر عرصه صنعت کشور نهاد و با پیمودن راهی بس دشوار و با قدم هایی استوار و با سرعتی وصف ناپذیر توانست به مجموعه ای مقتدر در صنعت ایران تبدیل گردد و تمامی این راه ها فقط بر پایه اتکا به خداوند متعال، صداقت در عمل، تلاش بی وقفه و تکیه بر علوم روز و بدون حمایت های مالی دولتی طی طریق نماید.

پس از نیازسنجی هایی انجام شده بر روی صنعت کشور و مشکلات عدیده ای که بر سر راه صنعتگران گرامی بود، بر آن شدیم تا اقدام به تامین سه نیاز اصلی صنایع کشور کرده و با داشتن کادری مجرب و مشاوره هایی دقیق و علمی گره از کار صنعتگران عزیز و پیشرو بگشاییم.


۱- شرکت فرافن هوا با دارا بودن سابقه درخشان در زمینه تولید کمپرسورهای اسکرو و همچنین داشتن نمایندگی انحصاری کمپرسورهای تیغه ای از Mattei ایتالیا در خاور میانه و همینطور نمایندگی کمپرسورهای پیستونی فشار قوی تا ۳۳۰ بار از Coltri ایتالیا و دیگر تجهیزات هوای فشرده اعم از : مخازن، درایرها، فیلترهای مختلف، تله آبگیر و … تمامی نیازهای صنایه در مورد هوای فشرده را تامین می کند.واحد تخصصی اماد کمپرسور نیز با دارا بودن کادری فوق العاده مجرب و دارا بودن رفرنس های بسیار معتبر در خصوص سرویس و خدمات پس از فروش تخصصی کمپرسورهای این شرکت و تمامی برندهای موجود در صنایع ایران تمامی نیازهای فنی کمپرسورداران اقصی نقاط ایران را پوشش داده است.

2- همانطور که می دانیم مهمترین نیاز کارخانجات صنعتی، در حقیقت سنگ بنای کارخانجات، تامین نیروی برق مصرفی می باشد. از این رو بر آن شدیم تا با تامین برندهای معتبر ژنراتور و مولدهای تولید برق، اعم از : Cummins، Perkins، VOLVO ، Doosan، Stanford و … مسیر را برای تولید و تامین برق مصرفی آسان تر و مقرون به صرفه تر گردانیم. همچنین ژنراتورهای گازسوز و دیزلی که توسط این شرکت تامین می گردد، دارای کوپله فابریک و کاملا وارداتی می باشد.

تکمیل نشانی مجتمع شادمان-پلاک 10-طبقه 7-واحد 37
نشانی
علی تیموری, شادمان, منطقه ۱۰, شهرداری تهران منطقه شش ناحیه سه, منطقه ۲ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, 1458744811, ایران

جستجوی شرکت/موسسه