WhatsApp
پیام در واتساپ

رنجبران لیان ماشین

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_تولیدی
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
تلفن 02..........نمایش
ایمیل in..........نمایش
وب سایت news.armanin.ir
درباره ما شرکت رنجبران لیان ماشین (رنجبران لیزر سابق) با بیش از یک دهه تجربه و باهدف پاسخگویی به نیاز بخش کشاورزی و عمرانی به تجهیز ماشین‌آلات مربوطه با امکانات الکترونیک روز دنیا تأسیس گردید و در حال حاضر مفتخر است علاوه بر دارا بودن عمده سهم بازار داخلی، به عنوان تنها شرکت صادرکننده تجهیزات لیزری در سطح کشور، محصولات خود را به کشورهای ترکیه، سوئد، کانادا، چین، هند، پاکستان، مصر و ... صادر کند.

بهره گیری بهینه از دانش و تجربه نیروهای متخصص، تولید برخی از تجهیزات مورد نیاز بازار داخلی و نیز صادرات مطابق با کیفیت و تکنولوژی روز از ماموریت های اصلی این شرکت بوده و با تکیه بر این اصول موفق به اخذ گواهینامه ایزو2015 "9001 در بخش مدیریت کیفیت گردید.

کادر مدیریتی شرکت با بیش از 30 سال تجربه، موفق به اخذ نمایندگی از  Trimbleآمریکا،  Mikrofynدانمارک، MCE استرالیا، AGL آمریکا، Topcon ژاپن، Leica سوئیس و  geo-fennelآلمان جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در کشور عزیزمان گردید.

همچنین با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت و جایگاه شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد فناوری، محققین و پرسنل علمی و اجرایی شرکت با تلاش بی‌وقفه موفق به ثبت شرکت رنجبران  لیان ماشین به عنوان شرکت دانش بنیان توسط نهاد ریاست جمهوری شدند و لذا از این بابت تسهیلات مالی و خدمات ویژه‌ای برای متقاضیان محصولات از جانب شرکت مهیا گشته است.

تکمیل نشانی تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه حسنی، پلاک7
نشانی
حسنی, توحید, منطقه ۲ شهر تهران, تهران, فرهنگسرای شفق, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 603, ایران

جستجوی شرکت/موسسه