WhatsApp
پیام در واتساپ

سنگ شکن فکی

فروش
0.00 ( 0 )
faki-main
faki-main
مشخصات فکی
مشخصات فکی
f2
f2
f1
f1
1 2 3 4
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۱۸

توضیحات آگهی

سنگ شکن تک ضامن نوعی سنگ شکن است که در ارتباط با اندازه دهانه تغذیه دارای کمترین وزن و بالاترین ظرفیت و بهترین توانایی در انتقال کلوخ های بزرگ مواد بوده و ارزانتر می باشد. تنها چند قسمت متحرک دارد (که از نقطه نظر سائیدگی و اعتبار عملیاتی یک مزیت می باشد). بنابراین دارای مزایای بسیاری است که معروفیت آن را نشان می دهد.

شفت لنگ

از جنس فولاد مخصوص با قدرت بالا ساخته و بدقت کار گذاشته شده است. این شفت دارای قسمت های مختلفی بوده و تغییر بین قطرهای مختلف نیز برای آن درنظر گرفته شده است تا حتی المقدور خطر ازکارافتادگی را کم کند.

وضعیت بلبرینگ ها

سنگ شکنهای فکی دارای بلبرینگ های حلزونی شکل اند که در مواقع وارد شدن فشار خودشان را با وضعیت شفت سازگار میکنند. در سنگ شکن های R 150120-250 و R 210170-300 هر چهار بلبرینگ یکسانند.

شانه فک

در سالهای اخیر شکل نیمرخ شانه فکها بیش از پیش مورد مطالعه قرار گرفته است. با استفاده از شانه فکهایی با نیمرخ منحنی شکل علاوه بر نسبت خرد کردن، ظرفیت سنگ شکن نیز افزایش قابل توجهی می یابد. از آنجاکه قاعدتاً سائیدگی شانه فک در کل شانه بطور یکسان نمی باشد لذا فک می تواند معکوس شده و در نتیجه می توانند بخوبی مورد استفاده قرار گیرند. در سنگ شکن های بزرگ با شانه فک بلند، بیشتر بصورت دو قسمتی اند، در نتیجه هردو قسمت می تواند بطور معکوس بکار گرفته شوند و شانه های بالا و پائین با هم تعویض شوند.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


گلستان, شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ, شهرک زیتون, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, استان تهران, 3751184333, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1060
تعداد بازدید: 41484
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۱۲

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید