WhatsApp
پیام در واتساپ

ماشین میکروسرفیسینگ

فروش
0.00 ( 0 )
download (2)
download (2)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 05..........نمایش
ارسال شده توسط
بهبود صنعت (3)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 05..........نمایش
وب سایت: bsgroup.co.ir
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۱/۱۷

توضیحات آگهی

اسلاري­سیل و میکروسرفیسینگ (آسفالت حفاظتی ریزدانه) مخلوطی از مصالح ریزدانه، قیر امولسیون (قیر امولسیون اصلاح شده با پلیمر-لاتکس SBR)، آب و فیلر معدنی و گاها افزودنی های شیمیایی است. در اکثر موارد فیلر معدنی مورد استفاده، سیمان انتخاب می­شود تا علاوه بر آنکه عامل پرکنندگی مخلوط باشد، مقاومت آن را نیز افزایش دهد. این تکنیک ها؛ براي درزگیري سطح روسازي­های آسفالتی، ترمیم زبرشدگی سطحی با شدت کم، درزگیري تركهاي کوچک و افزایش میزان اصطکاك سطحی کاربرد دارد. علاوه براین، میکروسرفیسینگ یک کاربرد اختصاصی دارد و آن رفع شیار افتادگی جای چرخ در سطح جاده است.

ماشین پخش این مخلوط ها را دستگاه میکروسرفیسینگ یا اسلاری پیور می نامند. جهت درک تفاوت تکنولوژی اسلاری سیل و میکروسرفیسینگ به مقاله اختصاصی منتشر شده در این خصوص مراجعه نمایید. فقط توجه به این نکته که با دستگاه میکروسرفیسینگ می توان اسلاری سیل اجرا نمود ولی با پیور اسلاری سیل امکان اجرای میکروسرفیسینگ وجود ندارد را در اینجا مدنظر قرار دهید. در ادامه به تشریح ماشین اجرای میکروسرفیسینگ (آسفالت حفاظتی ریزدانه) می پردازیم:

دستگاه میکروسرفیسینگ ماشینی است متشکل از :

  • مخزن مصالح سنگی
  • مخزن قیر
  • مخزن آب
  • سیلوی ذخیره سیمان
  • مخزن افزودنی شیمیایی
  • میکسر (مخلوط کن اولیه) – کلیه مواد از طریق نوار نقاله یا سایر خطوط انتقال به ابتدای میکسر تزریق می شوند و در این میکسر به صورت پیوسته طراحی شده است با هم مخلوط شده و تشکیل یک دوغاب (همان مخلوط اسلاری یا میکرو) را میدهد. انتهای این میکسر باز است و مخلوط تولید شده به صورت پیوسته از طریق یک شوت انتقال مواد به پیور باکس انتهایی انتقال می یابد.
  • پیور باکس (توزیع و پخش کننده) که در انتهای ماشین کشیده می شود و نقش آن پخش مخلوط بر سطح جاده است. در اینجا عرض و ضخامت پخش دوغاب بر سطح جاده مشخص می شود.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شهرک صنعتی بیرجند, باغران, بخش مرکزی, شهرستان بیرجند, استان خراسان جنوبی, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1660
تعداد بازدید: 40968
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۲/۱۰

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید