WhatsApp
پیام در واتساپ

خط سنگ شکن معدن

فروش
0.00 ( 0 )
Y9dA5
Y9dA5
94
94
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

توضیحات آگهی

دستگاه سنگ شکن معدن در شرکت ارکان وزین از 4 نوع تشکیل می شود ، نمونه هایی از سنگ شکن می توان نام برد : سنگ شکن فکی ، سنگ شکن مخروطی ، سنگ شکن کوبیت ، سنگ شکن استوانه ای. قیمت دستگاه سنگ شکن بسته به نیاز مشتری و کیفیت سنگ شکن متفاوت خواهد بود. شرکت ارکان وزین از جمله پیشرفته ترین شرکت ها با تجهیزات به روز دنیا و با بهره گیری از متخصصین با تجربه از سازندگان دستگاه سنگ شکن با برترین کیفیت می باشد.

 

سنگ شکن فکی:

دستگاه سنگ شکن فکی برای اولین مرحله خرد کردن کانه در فرآیند خردایش ( کانه آرایی ) استفاده میشوند . کانه در این سنگ شکن ها توسط نیروهای فشاری یا برشی بین دو صفحه (فک) صاف یا موجدار که یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است ، خرد میشوند .

سنگ شکن فکی در دو مدل تک بازو و دوبازو تولید میشوند که تجهیزات تولیدی شرکت ارکان وزین از نوع تک بازو و در مدل های ذیل میباشند .

ظرفیت بالا و دهانه ورودی بزرگ سنگ شکن های فکی از مهمترین مزایای این تجهیز بشمار میرود .

سنگ شکن های فکی معمولاً دارای دهانه ورودی مستطیل شکل هستند که توانایی دریافت حداکثر سایز موجود سنگها در اندازه تعریف شده برای تجهیز را بدون بلوکه شدن فراهم مینمایند .

این تجهیز با قابلیت تنظیم دهانه خروجی ، امکان تغییرات در مشخصه های فیریکی محصول را فراهم مینماید که مهمترین عامل برای کنترل فاکتورهای منحنی تولید این نوع سنگ شکن میباشد.

 

سنگ شکن استوانه ای :

سنگ شکن استوانه ای از دو استوانه سنگین با سطح صاف یا آجدار تشکیل شده است ، که با سرعت یکسان و در جهت عکس یکدیگر حرکت می کنند.

 فنر هایی قوی امکان افزایش فاصله دو استوانه در صورت ورود قطعات خیلی سخت به داخل سنگ شکن را میدهند ومواد  ورودی در بیندو استوانه در گیر و تحت نیروی فشاری خرد میشوند.

 کاربرد این سنگ شکن در مواردی است که هدف خرد کردن ماده ای با تولید حداقل نرمه باشد. نسبت خردایش در سنگ شکن های استوانه ای بطور متوسط 4 است و حداکثر سایز ماده اولیه ورودی به سنگ شکن می بایست 10% قطر استوانه سنگ شکن باشد.

 از سنگ شکن های استوانه ای می توان برای تولید محصول با ابعاد کوچکتر از 20 میلیمتر تا کوچیکتر از 2 میلیمتر استفاده کرد. مزایای این نوع سنگ شکن ظرفیت نسبتاً زیاد، مصرف انرژی کمتر ، سهولت تنظیم و نگه داری آسان آن می باشد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شهرک صنعتی هشتگرد, هشتگرد, سعیدآباد, بخش مرکزی, شهرستان ساوجبلاغ, استان البرز, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1978
تعداد بازدید: 38552
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۲۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید