تاورکرین

فروش
0.00 ( 0 )
67
67
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

توضیحات آگهی

مینه ای از فعالیت های صنعتی و ماشین سازی شرکت ارکان وزین ساخت تاورکرین یا همان جرثقیل برجی می باشد. تاور کرین نوعی جرثقیل برجی است که اجسام سنگین را تا ارتفاع معینی بالا برده و سپس اقدام به جا به جایی آن در شعاع های گوناگون می کند. با توجه به قدرت مانور بالای تاورکرین در زمینه ی باربرداری، از این وسیله در صنایع مختلف استفاده می شود.

 تاورکرین چگونه به وجود آمد؟

همواره برای ساخت سازه های عظیم بخصوص هنگام کار در ارتفاعات زیاد از سطح زمین مشکلاتی وجود داشت. حمل و بالا بردن مصالح و تجهیزات با وزن و حجم  زیاد در سازه نیازمند نیرو و هزینه زیادی بود. این مشکل در حدود ۷۰ سال پیش با ساخت نخستین تاورکرین تا حدود زیادی مرتفع گردید.ارکان وزین با بکار گیری از مهندسین و تجهیزات روز دنیا در ساخت تاورکرین از بهترین ها می باشد.

 کاربردهای تاورکرین را می توان به دسته های خیلی بزرگ و گسترده تقسینم کرد که اگر بخواهیم به مهمترین موارد استفاده از تاورکرین اشاره کنیم میتوان استفاده در برج سازی در کلان شهر ها استفاده در سدسازی ، استفاده در سیلوسازی ، استفاده در پل سازی ، استفاده در ساختمان سازی ، استفاده در حمل کالا در بنادر و دیگر استفاده ها در صنعت که نمونه هایی از استفاده تاور کرین می باشد.شرکت ارکان وزین با استفاده از بهترین ماشین الات و مرغوب ترین تجهیزات با بهترین قیمت تاورکرین را وارد بازار می کند.

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شهرک صنعتی هشتگرد, هشتگرد, سعیدآباد, بخش مرکزی, شهرستان ساوجبلاغ, استان البرز, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1987
تعداد بازدید: 38572
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۲۳
Cron Job Starts