WhatsApp
پیام در واتساپ

خامه گیر استیل ۱۲۰ لیتر

فروش
0.00 ( 0 )
شاخص-خامه-گیر-min
شاخص-خامه-گیر-min
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

توضیحات آگهی

دستگاه خامه گیر استیل آلپ، یکی از تجهیزات لبنیاتی می باشد که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، خامه و شیر کم چرب را از هم جدا می کند. ظرفیت مخزن این دستگاه معادل با 120 لیتر بوده و برای مراکز تولید فرآورده های لبنی و فروشگاه های بزرگ، کاملا مناسب می باشد. بدنه خامه گیر برقی از جنس استیل تولید شده و در برابر رطوبت و هوا کاملا مقاوم است. همچنین با توجه به اتوماتیک بودن روند کار دستگاه، نیازی به نیروی کار متخصص برای فرآیند خامه گیری نمی باشد.

قطعات و اجزای تشکیل دهنده

قطعات و اجزای تشکیل دهنده این نوع خامه گیر، از مواد درجه یک به تولید رسیده اند. همچنین در روند تولید این دستگاه، تمامی استاندارد های مورد تایید سازمان استاندارد ملی رعایت شده است. قطعات تشکیل دهنده خامه گیر استیل آلپ، به شرح زیر می باشد:

  • بدنه
  • شاسی
  • الکتروموتور پر قدرت
  • خروجی های خامه و شیر

سیم پیچ مورد استفاده در الکترو موتور این دستگاه، تماما مسی بوده و بدین ترتیب قدرت موتور و تحمل حرارت آن نسبتا بالا می باشد. با ریختن شیر در مخزن خامه گیر و راه اندازی آن، درب و دیواره مخزن، در تماس مستقیم با شیر خواهد بود. در نتیجه باید از جنسی در ساخت این محصول استفاده شود که به هیچ عنوان اکسید نشده و در تماس با شیر زنگ نزند. لازم به ذکر است که شیر و سایر فرآورده های لبنی به محض تماس با فلزات، دچار تغییرات شیمیایی می شوند. برای جلوگیری از این امر، در ساخت این قطعات، فلز استیل استنلس مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های خامه گیر برقی استیل آلپ

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، عملکرد خودکار دستگاه می باشد. در نتیجه نیروی کار کاهش یافته و نیازی به نظارت دائمی نیروی متخصص ندارد. همچنین میزان تفکیک چربی از شیر، به خواست کاربر و تنظیمات چرخ خامه بستگی دارد. در نتیجه جداسازی مقدار متفاوت چربی (کم، متوسط و زیاد)، از شیر امکان پذیر می باشد. در ضمن شیر کم چرب باقی مانده از عملیات خامه گیری، به عنوان شیر رژیمی به بازار عرضه می شود. این دستگاه راندمان بالایی داشته و دارای پیچ تنظیم می باشد. این محصول دارای دو خروجی بوده و یک خروجی برای خامه و یک خروجی برای شیر کم چرب دارد. که می توان برای مصرف یا حتی ارائه با بازار استفاده شود.

خامه تولید شده توسط این دستگاه کاملا بهداشتی بوده و هیچ افزودنی در آن وجود ندارد و می توان با خیال آسوده روانه بازار کرد. نصب و راه اندازی چرخ شیر ۱۲۰ لیتری آلپ بسیار راحت بوده و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. تنها با مطالعه دفترچه راهنما و وصل کردن به پریز برق، می توانید خامه مورد نظر را تولید نمایید. این دستگاه دارای چرخ بوده و امکان جابجایی را برای مصرف کننده را راحت می کند. لازم به ذکر است که خامه گیر برقی ۱۲۰ لیتر آلپ دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

عملکرد خودکار و اتوماتیک

همانطور که قبلا نیز ذکر شد، این دستگاه با استفاده از انرژی الکتریکی، نیروی گریز از مرکز مورد نیاز برای جداسازی چربی از شیر را تامین می کند. برای خامه گیری با استفاده از خامه گیر استیل ۱۲۰ لیتری آلپ، تنها کافیست که شیر پر چرب را درون کاسه چرخ شیر ریخته و دستگاه را به کار بندازید. بدین ترتیب به صورت خودکار، چربی را از شیر جدا نموده و  دو فاز مایع و جامد شیر را به مصرف کنندگان گرامی تحویل می دهد. همچنین می توانید با تنظیم مدت زمان کارکرد دستگاه، حجم خامه تولید شده را نیز کنترل نمایید.

نحوه شستشو خامه گیر استیل

دستگاه خامه گیر برقی ۱۲۰ لیتری آلپ با استفده از فلز استیل ضد زنگ به تولید رسیده است. بنابراین پس از هر بار استفاده می توانید بخش های مختلف دستگاه از جمله کاسه استیل را جدا نموده و شستشو دهید. دقت داشته باشید که همزن این محصول از سوراخ های ریزی تشکیل شده است و چربی شیر با گردش این مایع داخل سوراخ ها و نیروی گریز از مرکز، جداسازی می شود. پس این قسمت از خامه گیر استیل را باز کرده و به خوبی شستشو دهید تا هیچگونه چربی در لابه لای سوراخ ها نماند. چرا که با عدم توجه به این نکات، پس از مدتی سوراخ ها بسته شده و راندمان کاری دستگاه پایین می آید. 

مشخصات خامه گیر استیل ۱۲۰ لیتر
  • راندمان بالا
  • در آمد زایی بیشتر
  • نصب و راه اندازی آسان
  • مجهز به تایمر (زمان سنج)
  • قابل اتصال به دستگاه پرکن
  • قابلیت تولید به صورت ثابت و چرخدار
  • مجهز به پیچ تنظیم کننده درصد چربی شیر
  • عدم نیاز به نیروی متخصص جهت کار با دستگاه
  • امکان جداسازی بخش های مختلف خامه گیر استیل

ویژگی ها

کشور سازنده ایران
ظرفیت 120 لیتر

نشانی


تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1759
تعداد بازدید: 39046
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۰۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید