WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه ترموفرمینگ بسته بندی خرما

فروش
0.00 ( 0 )
thermoforming-t9000-625x420
thermoforming-t9000-625x420
IMG_3429-1024x1024
IMG_3429-1024x1024
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98۰۹۳۳۲۳۷۹۳۳۸
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۲۶

توضیحات آگهی

بسته بندی خرما

این مرحله ای است که درآن دستگاه ترموفرمینگ شرکت طرسام می تواند کاربرد زیادی داشته باشد همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید با استفاده از دستگاه ترموفرمینگ می توانید با سهولت و زیبایی و سرعت بیشتر خرماها را بسته بندی کنید این دستگاه برای بسته بندی بسیاری از مواد غذایی از قبیل خشکبار ، انواع سالاد ، سوسیس و کالباس ، انواع لبنیات ، ساندویچ ها و…کاربرد دارد در ادامه شما را با برخی از مزایای دستگاه ترموفرمینگ آشنا می کنیم :

  • سرعت بالا در تولید: همانطور که در بخش توضیح روش کار دستگاه ترموفرمینگ آورده شد، فرایند تولید محصول با کمک این دستگاه‌ها بسیار ساده و با سرعت بالایی انجام می‌گیرد. بنابراین شرکت‌های تولیدکننده می‌توانند اطمینان داشته باشند که توانایی بالایی در پاسخ دهی به سفارش مشتریان خود دارند و مشتریان این اطمینان را دارند که محصول خود را سر وقت و به صورت سفارش داده شده تحویل می‌گیرند.
  • دسترسی آسان به مواد اولیه: دستگاه‌های ترموفرمینگ یکی از معدود دستگاه‌های صنعتی هستند که برای تولید یک محصول خاص نیاز به ترکیب کردن چند ماده اولیه ندارند و با همان ماده اولیه پلاستیک یا pvc می‌توانند قطعات مورد نیاز را تولید کنند. این موضوع استفاده از دستگاه را برای صنایع مختلف ساده می‌کند و به راحتی می‌توانند از آن به عنوان یک دستگاه کارآمد بهره ببرند.
  • کاربرد در حوزه‌های مختلف: در ابتدای این متن، دستگاه ترموفرمینگ را به عنوان یک دستگاه پرکاربرد معرفی کردیم که در حوزه‌های مختلف قابل استفاده است. از تولید ظروف یکبار مصرف گرفته تا تولید لوازم بسته بندی و همچنین لاینر داخلی یخچال، همه این موارد با کمک دستگاه‌های ترموفرمینگ تولید می‌شوند و به همین دلیل در بسیاری از حوزه‌های صنعتی قابل استفاده هستند.
  • فاصله زمانی کم مواد اولیه تا محصول: وقتی که یک دستگاه شروع به کار می‌کند شما در ابتدا یک ماده اولیه ساده می‌بینید که پس از چند دقیقه به تعداد وسیعی از محصولات مختلف تبدیل می‌شود. این یعنی زمان کوتاهی برای تبدیل مواد اولیه به محصول در این دستگاه‌ها وجود دارد و به راحتی می‌توان تعداد سفارش زیادی برای کارگاه پذیرفت.

مراحل بسته بندی خرما

بار خرمای خریداری شده شما وارد کارخانه بسته بندی خرما میشود و ما اینجا میخواهیم فرآیند بسته بندی این محصول را  بررسی کنیم.
ابتدا خرما ها باید طبق وزن طبقه بندی شوند پس اولین مرحله وزن گیری خرماست.سپس نوبت به مرحله گند زدایی میرسد که تقریبا زمان بر است و هدف این مرحله پیشگیری از آلوده شدن خرماست.
در این قسمت از کار از دستگاه شست و شو دوار استفاده میکنیم و بعد از شست و شو در محیطی گرم  و بهداشتی محصول را خشک میکنیم.
در انتها خرما ها تمیز و بسته بندی شده  و یک وزنگیری نهایی روی آنها صورت میگیرد ، وزن محصولات به صورت کیلوگرم بوده و با مقدارهای بین المللی انجام میگیرد.در انتها برای کنترل کیفیت محصول به صورت تصادفی محصول مورد آزمایش قرار میگیرد.
ماشین آلاتی  که به صورت کلی در این خط تولید میتوان از آن ها استفاده کرد :

  • دستگاه چیدمان خرما بر روی نوار نقاله
  • دستگاه شست و شو
  • دستگاه هسته گیر
  • دستگاه بسته بندی
  • دستگاه تاریخ زن
  • دستگاه تزریق گاز

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


۳۰ متری صنعت کاران, شهرک الهیه, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2004
تعداد بازدید: 38650
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۰۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید