WhatsApp
پیام در واتساپ
توجه: آرشیو آگهی

فروش قطعات یدکی تسمه کش پنوماتیک

فروش
0.00 ( 0 )
ghataate yadaki tasmekesh penomatik
ghataate yadaki tasmekesh penomatik
1
تماس بگیرید
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +989199588181
تاریخ ارسال ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
تاریخ ویرایش: ۱۴۰۲/۰۸/۱۵

توضیحات آگهی

استفاده از تسمه کش پنوماتیک یا تسمه کش بادی به خاطر فضای کار کمی که به خود اختصاص می دهد بهترین انتخاب برای مشاغل صنعتی کوچک می باشد که فضای کار محدودی دارند. هر دستگاه تسمه کش پنوماتیک یا بادی متشکل از مجموعه ای از قطعات یدکی استهلاک پذیر و قطعات استهلاک ناپذیر می باشد. شناخت قطعات استهلاک پذیر دستگاه تسمه کش بادی و تعویض به موقع آن باعث افزایش طول عمر دستگاه تسمه کش می شود. غلتک آجدار کشش، چرخ حلزون، پیچ حلزون گیربکس کشش، صفحه آجدار پایینی آپارات فرکشن و صفحه زیرین آجدار نگهدارنده سر تسمه از جمله مهمترین قطعات استهلاک پذیر دستگاه های تسمه کش پنوماتیک هستند. خوب است بدانید که اگر قطعه ای از دستگاه تسمه کش بادی شما مستهلک شده باشد، اقدام فوری برای تعویض آن امری ضروری است چرا که باعث آسیب به سایر قطعات دستگاه تسمه کش بادی شما می شود.

ایجی پک ارائه دهنده ی کاملترین مجموعه از انواع قطعات دستگاه های تسمه کش از جمله قطعات تسمه کش پرتابل می باشد. برای آشنایی بیشتر، مقایسه کالا و کسب اطلاعات دقیق تر با تمام قطعات یدکی تسمه کش پنوماتیک می توانید به آدرس سایت ما به نشانی  www.egpacks.com  مراجعه کرده و با خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات اورجینال ما از تضمین قیمت و کیفیت اطمینان خاطر حاصل نمایید؛ کارشناسان متخصص و حرفه ای ایجی پک شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر آماده ی پاسخگویی و مشاوره به شما مخاطبان گرامی می باشند.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران
ظرفیت 5

نشانی


جنتی, عباس آباد, ناحیه ۴, منطقه ۷ شهر تهران, شهرداری منطقه شش ناحیه یک, شهر تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 15697-56119, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2139
تعداد بازدید: 12702
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۰۹/۰۸

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts