WhatsApp
پیام در واتساپ

ماشین قالب گیری دورانی

فروش
0.00 ( 0 )
1-2
1-2
1
1
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 01..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۳۰

توضیحات آگهی

فناوري به كار رفته در ساخت ماشين هاي قالب گيري دوراني فراصنعت، مطابق با آخرين استاندارد هاي جهان است.

سيستم گردش هواي موثر و مناسب كوره اين ماشين ها امكان توليد انواع قطعات با اندازه ها و شكل هاي مختلف را براي توليدكنندگان عزيز مهيا مي كند. انواع پليمرهاي موجود در بازار از جمله پلي اتيلن، پي وي سي، پلي پروپيلن، پلي آميد و پلي اتيلن شبكه اي شده را مي توان با اين ماشين قالب گيري نمود. طراحي سيستم كنترلي اين ماشين ها به صورت اتوماتيك امكان به كارگيري بهينه از زمان و رسيدن به حداكثر سطح بهره وري و شكل و ابعاد آنها امكان استفاده از حداكثر فضا را براي توليدكنندگان عزيز فراهم مي كند. از آنجايي كه كوره اين ماشين ها به صورت متحرك طراحي شده است، مي توان آن ها را با هر تعدادي از بازوها اعم از 2، 4، 6 يا بيشتر مجهز نمود. بديهي است كه متحرك بودن كوره و استفاده از بيش از 2 بازو زمان هاي تلف شده در بين سيكل هاي توليد را به حداقل و بهره وري ماشين را به بالاترين سطح ممكن مي رساند.

مشعل هاي سيستم احتراق از بهترين نمونه هاي موجود در بازار با كمترين ميزان مصرف سوخت و حداكثر راندمان احتراقي انتخاب شده اند و نرم افزار كنترل فرايند، امكان برنامه ريزي براي هر واگن را به صورت مجزا فراهم مي كند.

حركت قالب ها بر روي اين ماشين  ها به جهت رسيدن به حداكثر يكنواختي ضخامت محصول به صورت دو محوره طراحي شده است و دور محورهاي اصلي و فرعي و نسبت دوران نيز بر روي نرم افزار ماشين براي هر واگن قابل برنامه ريزي است. به علاوه نرم افزار ماشين امكان برنامه ريزي جهت توليد محصولات چند لايه و تغيير پارامترهاي كنترلي را در طول فرايند گرمادهي فراهم مي نمايد. طراحي ويژه سيستم گردش هاي هواي داغ درون كوره موجب افزايش شتاب گرمايي ماشين در مقايسه با ساير نمونه ها و درنتيجه افزايش راندمان توليد محصول مي گردد. استفاده از درايورها جهت راه اندازي الكتروموتورهاي ماشين، مصرف برق را در اين ماشين ها به حداقل سطح ممكن رسانده است.

جدول زير انواع ماشين هاي قالب گيري دوراني را که توسط فراصنعت ساخته می شوند نمايش مي دهد. اين ماشين ها در چهار اندازه و تعداد بازوهاي متغير توسط مجتمع فراصنعت طبرستان عرضه مي گردند.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شهرک صنعتی شماره ۱ ساری, دازمیرکنده, فرح آبادجنوبی, بخش رودپی شمالی, شهرستان ساری, استان مازندران‎, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1193
تعداد بازدید: 41176
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۲۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید