WhatsApp
پیام در واتساپ

الک AMDP

فروش
0.00 ( 0 )
image-Drawer_Plansifter
image-Drawer_Plansifter
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
ارسال شده توسط
آردماشین (20)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 02..........نمایش
وب سایت: ardmachine.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

توضیحات آگهی

 از این دستگاه جهت جدایش مواد بر اساس ابعاد ذرات استفاده می شود.

  • هر رامکای الک آرد ماشین سطح کل توری ۰,۳m2 و سطح مفید ۰,۲۵m2 دارد. با این حساب مثلاً الک ۸/۲۲ این شرکت که ۲۲ طبقه و ۸ کانال دارد حدود ۵۳m2 سطح کل توری و حدود ۴۰m2 سطح مفید توری دارد.
  • رامکاها به صورت کشویی داخل الک قرار می گیرند و هنگامی که هنوز سفت نشده اند، روی ریل های مخصوص قرار دارند و هنگامی که توسط جک های مکانیکی از پایین سفت می شوند، روی یکدیگر قرار گرفته و ضمن آب بندی شدن محکم می شوند.
  • بدنه رامکاها از چند لایی روکش دار، توری های نایلونی و توری های فلزی استیل ضدزنگ تشکیل شده است. کف رامکاها استیل ضدزنگ Grade 304 می باشد. کلیه تیپ تاپ ها از شرکت های معتبر تهیه می شوند. چند لایی های روکش دار که رامکاها از آن ساخته می شوند، در کارخانه سازنده با چسب های مخصوص ضدآب روکش و پرس شده اند.
  • برینگ های الک ها از نوع رولبرینگ و رولبرینگ کفگرد (Spherical Roller Thrust Bearing) از شرکت های معتبر می باشند که توسط روغن روانکاری می شوند و کلیه نیروهای شعاعی و محوری به خوبی توسط این سیستم کنترل می شوند و این سیستم داخل یک شاسی بسیار قوی فلزی با طراحی ویژه نصب شده است. کابین های حاوی رامکاها نیز به این شاسی قوی، پیچ و مهره می شوند.
  • ماشینکاری شاسی الک برای هم محور بودن کامل یاتاقان ها روی دستگاه بورینگ (Boring) انجام می شود و نشیمنگاه یاتاقان های بالا و پایین به صورت هم زمان ماشینکاری می گردند تا خارج از محوری و در نتیجه تنش وارده به برینگ ها به حداقل ممکن برسد.
  • الکتروموتور دستگاه از شرکت های معتبر تهیه می شود.
  • درب های الک از آلومینیوم و چوب پرس شده تهیه شده که ضمن داشتن استحکام، بسیار سبک می باشند.
  • آویز الک ها توسط چوب های مانیلا طبیعی یا PVC انجام می شود که به خوبی ضمن داشتن استحکام، کشش و برش مناسب، لرزش را نیز مستهلک می کنند.
  • روشن و خاموش شدن پی در پی دستگاه الک جهت جلوگیری از آسیب به دستگاه، شاسی و آویزها با زمان های خاصی که توسط PLC قابل تغییر و تنظیم است، صورت می گیرد و روشن کردن بلافاصله دستگاه پس از خاموش کردن امکان پذیر نیست.
  • جوشکاری ها پس از تنش گیری با روش NDT کنترل می شوند تا امکان شکستن شاسی الک در حین کار به حداقل برسد.
  • نحوه جوشکاری ها، بست های مخصوص جهت جوشکاری و ایجاد امکان تنش گیری پس از جوشکاری، از عوامل بسیار مهم در دوام شاسی الک می باشد که در شرکت آرد ماشین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • یک جعبه ابزار کامل شامل کلیه لوازم مورد نیاز برای سرویس و نگهداری تحویل خواهد شد.
 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


علیرضا رفیعی, آرژانتین - ساعی, منطقه ۶, منطقه ۶ شهر تهران, فرهنگسرای شفق, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, 1511714511, ایران

پیوست ها

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1555
تعداد بازدید: 41135
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۲۱

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید