WhatsApp
پیام در واتساپ

پکیج حذف آهن

فروش
0.00 ( 0 )
0f97d4e6-671b-4d0b-be39-aa1e32566f4b
0f97d4e6-671b-4d0b-be39-aa1e32566f4b
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +989045258545
تاریخ ارسال ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
تاریخ ویرایش: ۱۴۰۲/۰۶/۰۷

توضیحات آگهی

پکیج حذف آهن و منگنز تولید تیم لوتوس تجهیز کاسپین، دارای دو مرحله جداگانه اکسیداسیون و فیلتراسیون توسط ازن می باشد. در واقع یکی از املاحی که در آب های زیرزمینی به وفور یافت می شود آهن و منگنز می باشد که دلیل به وجود آمدن این نوع املاح در آب وجود بستر های سنگی در داخل زمین می باشد که با عبور آب و تماسی که با این نوع سنگ های زیرزمینی داشته سبب به وجود آمدن آهن و منگنز در آب می شود.

 با توجه به استاندارد آب آشامیدنی آهن و منگنز خطری برای سلامتی انسان ندارند. هدف اصلی برای حذف آهن و منگنز بیشتر در مورد شکل ظاهری، تغییر رنگ آب، طعم تلخ فلز، ایجاد لکه و همچنین به جهت عدم تشکیل رسوب و گرفتگی سیستم لوله کشی، سطوح و… می باشد. طبق استاندارد بین المللی مقدار آهن موجود در آب از 0.3 ppm و منگنز از 0.05 ppm نباید بیشتر باشد.

 

 یکی از دیگر از مزایای استفاده از ازن برای حذف آهن از آب، این است که ازن باعث از بین رفتن کامل "باکتری آهن" (Iron Bacteria) در آب می شود. تقریباً در تمامی آب های چاه حاوی آهن، مقادیری از باکتری آهن نیز وجود دارد. باکتری آهن علیرغم بیماری زا نبودن، باعث تشکیل و رشد تدریجی لایه های بیوفیلم در بستر فیلترها و سیستم های لوله کشی و بروز مشکلاتی در آنها خواهد شد. با استفاده از ازن، این مشکل به کلی مرتفع می شود.

 

گروه صنعتی لوتوس تجهیز کاسپین به طراحی، تولید و عرضه تجهیزات تصفیه اصلاح آب و پکیج های حذف آهن و منگنز با رعایت استانداردهای بین المللی میپردازند که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

نشانی


دهستان چاپارخانه, بخش خمام, شهرستان خمام, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2211
تعداد بازدید: 4783
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۰۶

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts