WhatsApp
پیام در واتساپ

انواع میکسر

فروش
0.00 ( 0 )
میکسر خمیر الکترود
میکسر خمیر الکترود
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

توضیحات آگهی

مشخصات ساخت انواع میکسر

ساخت انواع میکسر به دو نوعند: میکسرهای بچ و میکسرهای پیوسته. ساخت انواع میکسر در ایران به سبب طراحی صحیح دارای راندمان – اشغال حداقل فضا – مصرف حداقل انرژی و انعطاف پذیری بالا در ایجاد بالاترین درصد مخلوط سازی بالا می باشند.

 

عوامل تاثیرگذار در انتخاب ساخت انواع میکسر

از عوامل تاثیرگذار در انتخاب ساخت انواع میکسر می توان به ظرفیت خط تولید، طبیعت خط تولید، ویسکوزینه مواد، حالت فیزیکی مواد، دانسیته، ابعاد ذرات و تعداد گونه های شرکت کننده در فرایند مخلوط سازی اشاره کرد.

معرفی ساخت انواع میکسر

ساخت انواع میکسر دوشافته افقی : این میکسرها بزرگترین میکسرها در نوع خود هستند که در ایران موجودند و در ظرفیت های یک تا چهار تن موجود می باشند و در صنایع خوراک دام و طیور و صنایع شیمیایی کاربرد دارند. از ویژگی های مهم این میکسرها در صنعت ساخت انواع میکسر همگن سازی فوق العاده در ظرفیت های بالاست.

ساخت انواع میکسر تک شافته افقی نوع ریبونی : این نوع میکسرها در صنعت ساخت انواع میکسر دارای طراحی خاص و منحصر به فردی هستند. این میکسرها در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، تبدیلی و خوراک دام و طیور کاربرد دارند. این میکسرها از همگن سازی بالا در کنار حداقل استهلاک و اشغال کم ترین فضای ممکن در کنار مصرف انرژی پایین برخوردار می باشند.

ساخت انواع میکسر تک شافته افقی مدل پارویی : مهم ترین ویژگی این میکسرها راندمان بالا – کیفیت همگن سازی بالا و نیازمند حداقل تعمیرات و نگهداری است. ساخت انواع میکسر پارویی دارای دو نوع عمده تک شافته و دو شافته می باشند که در صنایع وابسته به معدن – صنایع غذایی و تبدیلی – صنایع تولیدی خوراک دام و طیور و صنایع شیمیایی و دارویی کاربرد دارند.

ساخت انواع میکسر دوار – روتاری چای : دارای قابلیت همگن سازی دامنه گسترده ای از محصولات می باشد. معمول ترین مدل این نوع میکسرها، ساخت انواع میکسر اسانس زنی است که در صنایع غذایی و تبدیلی، شیمیایی و دارویی کاربرد دارد.

ساخت انواع میکسر کانتینیوز یا پیوسته – ملاسور : این میکسرها با هدف جلوگیری از توقف تولید محصول در یک خط تولید الزاما ممتد است و این میکسرها در صنعت ساخت انواع میکسر به میکسرهای پیوسته تک شافته و پیوسته دو شافته تقسیم می شوند که دارای کیفیت بالا و حداقل تعمیرات و نگهداری هستند.

ساخت انواع میکسر - میکسرهای آزمایشگاهی : ماشین آلات نیمه صنعتی و آزمایشگاهی به سبب کار کردن در مقیاس های کوچک دارای پیچیدگی هایی است که برای تولید یک محصول نیازمند علم و تجربه است. مهم ترین ویژگی در تولیدات میکسرهای آزمایشگاهی جهت ساخت انواع میکسر انعطاف پذیری بالاست .

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز, بولوار کارگر, شهرک صنعتی بزرگ شیراز, گچی, قره باغ, بخش مرکزی شهرستان شیراز, شهرستان شیراز, استان فارس, 1138- 71365, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1418
تعداد بازدید: 41421
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۰۸

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید