WhatsApp
پیام در واتساپ

انواع پرس های هیدرولیک

فروش
0.00 ( 0 )
hydraulic-press
hydraulic-press
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

توضیحات آگهی

مکانیزم ساخت انواع پرس های هیدرولیک

ساخت انواع پرس های هیدرولیک توسط ماشین هایی که صفحه ای در قسمت پایینی خود جهت پرس موادی که در زیرش قرار دارد انجام می گیرد. اصل پاسکال این مساله را در ساخت انواع پرس های هیدرولیک بیان می کند که زمانی که فشار بر یک سیال در محیطی بسته اعمال می شود این فشار همیشه در این محیط بسته ثابت می ماند؛ به عبارتی دیگر ساخت انواع پرس های هیدرولیک ماشینی ست که از فشار اعمال شده بر سیالات جهت له کردن اجسام  استفاده می شود. ساخت انواع پرس های هیدرولیک حرکت خود را از حرکت یک پیستون داخل یک سیلندر به دست می آورد. پمپ و شیرهایی جهت افزایش و یا کاهش و یا جهت حفظ فشار جهت تنظیم وضعیت سیال طراحی شده اند و می توانند باعث به حرکت درآمدن پیستون شوند.

 

کاربرد ساخت انواع پرس های هیدرولیک

ساخت انواع پرس های هیدرولیک اکثرا جهت مصارف صنعتی که نیاز به فشار بالایی جهت پرس فلزات و تبدیل انها به ورقه های نازک است مورد استفاده قرار می گیرند. دیگر کاربردهای ساخت انواع پرس های هیدرولیک برای نازک سازی شیشه - ایجاد پودر در صنایع آرایشی و شکل دهی به قرص ها در صنایع دارویی – علامت گذاری – تاب گیری – تزریق پلاستیک – مونتاژ و... می باشد.

 

تنوع ساخت انواع پرس های هیدرولیک

ساخت انواع پرس های هیدرولیک از لحاظ تنوع و مشخصات فنی (شکل ظاهری – نیرو – سرعت – ابعاد میز – موقعیت – عملکرد ) دارای اقسام گوناگونی می باشند. در ادامه به ذکر نمونه های ساخت انواع پرس های هیدرولیک می پردازیم :

پرس c شکل : این پرس ها از انواع پرس های ضربه ای در ساخت انواع پرس های هیدرولیک می باشند. کاربرد این نوع پرس در دوربری – طراحی – صافکاری – پانچ – خمکاری – شکل دهی و پرسکاری چند زمانه است.

پرس های لمینت و خلا : در اینگونه پرس لایه های مختلف پرس را روی هم انباشته می کنند. کارت های اعتباری از این گونه اند . همچنین می توان از این نوع ساخت انواع پرس های هیدرولیک در ساخت نوارهای فیلم استفاده کرد.

پرس های ضربه ای : این پرس ها در ساخت انواع پرس های هیدرولیک در زمینه خودروسازی و فلزکاری کاربرد دارند. آن ها می توانند مواد را با استفاده از قالب برش و شکل دهند .

پرس های انتقالی : اینگونه پرس ها برای ساخت انواع پرس های هیدرولیک در جهت هوافضا – صنعت پزشکی و قالب گیری و فشرده سازی در ساخت لاستیک کاربرد دارند.

پرس های فورج : تنها کاربرد آن ها در ساخت انواع پرس های هیدرولیک بر روی فلزات است .

پرس های چهارستونه : از این پرس ها در ساخت انواع پرس های هیدرولیک برای ابزار دقیق استفاده می شود.

پرس های با قالب فشاری : این پرس ها در ساخت انواع پرس های هیدرولیک از دو صفحه جداگانه استفاده می کنند که به یکدیگر متصل هستند و به هم فشرده می شوند و مواد را در قالب مورد نظر فشرده می کنند .

پرس های آربر : این پرس ها جهت بیرون آوردن بلبرینگ – مونتاژ – فرآیند ساخت اسکلت، صندلی ها و تعمیر کارهای تولیدی در ساخت انواع پرس های هیدرولیک استفاده میشود.

پرس های مونتاژ : این نوع پرس ها از ساخت انواع پرس های هیدرولیک می توانند فشار زیادی جهت مونتاژ و اتصالات قطعات به یکدیگر در ایجاد کنند.

پرس های تقویتی : برای اعمال فشار به فلز به منظور مستحکم کردن آن در ساخت انواع پرس های هیدرولیک به کار می رود.

پرس های قالب تزریق مایع: این پرس در ساخت انواع پرس های هیدرولیک برای پلاستیک هایی که از طریق تزریق تولید می شوند، استفاده می گردد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز, بولوار کارگر, شهرک صنعتی بزرگ شیراز, گچی, قره باغ, بخش مرکزی شهرستان شیراز, شهرستان شیراز, استان فارس, 1138- 71365, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1421
تعداد بازدید: 40856
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۰۸

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید