WhatsApp
پیام در واتساپ

موتورهای قفسه سنجابی تک فازی الکتروژن

فروش
5.00 ( 1 )
IMB3-1-150x150
IMB3-1-150x150
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
نقش جهان (12)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: nj-co.ir
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۱۳

توضیحات آگهی

موتورهای الکتریکی به شکلی گسترده در همه ی ابعاد زندگی ما مانند کاربردهای خانگی، تبلیغاتی و صنعتی وارد شده اند. هر کاربرد به توع و اندازه ی خاصی از موتور نیازمند است که در حالت کلی به نوع موتور AC, DC تقسیم شده و بسته به نیاز و نوع ساخت خصوصیات ریزتری مانند سیم پیچی، تعداد قطب ها و … به آن ها افزوده میشود.

الکتروموتور ها ابعاد مختلفی دارند، ابعادی بسیار کوچک حتی از مرتبه نانومتر تا ابعادی بسیار بزرگ، عظیم ترین الکتروموتورموجود 135000 اسب بخار قدرت داشته و برای گردش یک نوع توربین در ناسا بکار میرود!!!

الکتروموتورها کاربردهای فراوانی دارند، در ساخت انواع و اقسام ماشین ها، دمنده ها و توربین های صنعتی، کمپرسورها، پمپ ها، ابزارهای ماشینی، ماشین های الکتریکی، روباتها، وسایل گرمایش و سرمایش، ماشین ها و ادوات بالابر، تنها تعداد کمی از کاربردهای الکتروموتورهاست. پر استفاده ترین نوع الکتروموتور، موتور قفسه سنجابی سه فازی است که بیشتر سهم بازار را نیز در اختیار دارد.

براساس گزارشی منتشر شده توسط شرکت Markets (از پیشگامان تحقیق از زمینه ی صنعت)، تخمین زده شده است که بازار جهانی فروش الکتروموتور ها از 94.23 میلیون دلار در سال 2016 به 12.63 میلیون دلار در سال 2021 برسد که این ارقام رشد سالانه 26/6 درصدی در هر سال را نشان میدهد. علت اصلی افزایش این نرخ بالا رفتن تولیدات صنعتی و گسترده تر شدن کاربرد آنها در اودوات و وسایل صنعتی میباشد. عواملی که بازار فروش الکتروموتورها را تعیین میکند شامل بیشتر شدن کاربرد وسایلی که با این محرک ها کار میکنند در صنایع مادر، ماشینی تر شدن کشاورزی و ساخت شدن الکتروموتورهایی با بازده بالاتر است.

اکثر سازندگان الکتروموتور ها تنها این نوع محصول را ارئه نمیدهند بلکه طیف وسیعی از محصولات را پیش روی مصرف کننده قرار میدهند برای مثال ترکیبی از الکتروموتور و گیربکس با دور ثابت یا متغیر، گیربکس ها عموما به شافت موتور متصل هستند و میتوانند سرعت گردش را نسبتی خاص کاسته و یا به گشتاور برای کاربرهای خاص صنعتی بیافزایند. باید به این نکته توجه کرد که این قابلیت، یک شیوه ی مکانیکی برای تغییر سرعت موتور است و نباید با موتورهای سرعت متغیر(AC) اشتباه گرفته شود.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


۱۲ بهمن, منطقه صنعتی ۱۲ بهمن, محمودآباد, بخش مرکزی شهرستان اصفهان, شهرستان اصفهان, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
5.00
کمیت اطلاعات
5.00
نحوه پاسخگویی
5.00

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1000
تعداد بازدید: 40923
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۰۷

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید