WhatsApp
پیام در واتساپ

گیربکس ۹۰ درجه

فروش
0.00 ( 0 )
powergear-cutaway
powergear-cutaway
24-01-02-1024x1024
24-01-02-1024x1024
paidar-150x150
paidar-150x150
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
نقش جهان (12)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: nj-co.ir
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۱۳

توضیحات آگهی

گیربکس ۹۰ درجه

در گیربکس  ۹۰ درجه شافت ورودی و شافت خروجی با زاویه ی ۹۰ درجه نسبت به هم قرار گرفته اند، بسته به نوع گیربکس محور های دو شافت میتواند در یک صفحه به یکدیگر رسیده و با در دوصفحه ی موازی و مجزا قرار گرفته باشند.گیربکس های ۹۰ درجه در انواع مختلفی ساخته میشوند.معروف ترین انواع آن، گیربکس های مورب(Bevel) و حلزونی( worm) تک مرحله ای هستند.بدلیل نسبت های تک مرحله ای بالا و بازده بسیار کم، گیربکس های حلزونی ممکن است قفل کنند همچنین میتوان در آن ها از هالوشافت نیز به عنوان شافت محرک استفاده کرد.

در گیرکس های مورب چرخدنده ها ممکن است در انواع و حالات مختلفی در کنار دیگر قرار گیرند.گیربکس های مورب در حالتی که راستای شافت ها در یک صفحه هستند چرخدنده های هلیکال یا مارپیچ دارند.در ساختمان گیربکس های هیپوییدی چرخدنده های helical bevel  بکار رفته استو راستای دوشافت در دو صفحه ی موازی قرار گرفته اند.

گیربکس های مورب

همچنین میتوانند با گیربکس های از نوع دیگر نیز نرکیب شوند.نمونه ی بارز آن اتصال آن به یک گیربکس خورشیدی است که در این حالت گیربکس خورشیدی در راستای بالا و یا پایین به آن متصل میشود.که نتیجه ی آن بازه بسیار زیادی از گشاورها و کاربرد های صنعتی و عملی است.

بازده گیربکس های مورب بسیار کمتر از گیربکس های هم محور بخصوص در حالتی که با نوع خورشیدی ترکیب میشوند، میباشد.علت آن ناشی از این امر است که زاویه ۹۰ درجه d گیربکس فشار محوری و شعاعی بسیار زیادی را به شافت ها وارد می آوردکه باید با جاگذاری بلبرینگ در جای مناسب از این فشار کاست.

سرو صدا و گشتاور انتقال یافته در گیربکس های مورب بسیار کم استدر حالی که گیربکس های هیپوییدی نویز زیادی داشته و براحتی گشتاور های بالاتر را نیز منتقل میکنند.

به طور خلاصه گیربکس ۹۰ درجه همواره در حالتی مورد استفاده قرار میگیرندکه فضای نصب محدود باشد و یا بین موتور و ماشین هدف زاویه وجود داشته باشد

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


محمودآباد, بخش مرکزی شهرستان اصفهان, شهرستان اصفهان, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1003
تعداد بازدید: 41383
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۰۷

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید