WhatsApp
پیام در واتساپ

سپراتور هوایی

فروش
0.00 ( 0 )
18d7230a5a2945b592b3330e37f47484
18d7230a5a2945b592b3330e37f47484
p95_2309.
p95_2309.
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۱۷

توضیحات آگهی

  شرکت ممتاز سنگ شکن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود و  استانداردهای مربوط به صنعت سپراتور در هر اندازه ای امکان تولید انواع سپراتورهای هوایی را دارد و این کلاسیفایرها امکان تنظیم تدریجی و پیوسته دانه بندی در حین کاروعملکرد ایمن و قابل اطمینان در هنگام کار رادارند .

از سپراتورهای هوایی جهت جدا کردن هوای داخل آب از طریق الگوهای جریان اعمال شده استفاده می‌شود. سپراتورهای هوایی- خاکی به منظور از بین بردن هوای داخل خاک و بقایای جداگانه مرتبط با راه‌اندازی و نگهداری هر سیستم هیدرونیکی طراحی شده است. این سپراتورها در سایزهای ۱ تا ۲۴ اینچ با فشار دهنده استیل ضدزنگ اختیاری برای جمع آوری ضایعات ناخواسته سیستم ساخته می‌شوند.

بهترین مکان برای قرار دادن سپراتور هوایی در یک سیستم هیدرونیکی جایی است که دمای آب زیاد است و فشار کم است. حلالیت گازهای حل شده در آب در این شرایط کمترین میزان ممکن است. برای یک سیستم گرمایش، مکان ایده‌آل در محل خروجی منبع حرارت است. برای سیستم‌های آب سرد، سپراتور را در محل بازگشت به چیلر قرار دهید. در نصب و راه‌اندازی دیگ بخار دیواری، بهتر است که سپراتور هوایی را در لوله آب‌رسانی عمودی گرم نصب کنید، همان‌طور که در شکل زیر نشان داده شده است.

البته، کلیه تنظیمات لوله‌کشی محل کار اجازه نصب ایده‌آل سپراتور هوایی را نمی‌دهند. به یاد داشته باشید، سپراتور هوایی وسیله‌ای چند گذر است و با گذشت زمان هوا را پاک می‌کند و می‌تواند محتوای هوای حل‌شده را به کمتر از 0.5 درصد از حجم سیستم برساند. در این شرایط، آب انتقال گرمای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد (هوا عایق است و رسانای خوبی نیست) و عملاً سر و صدا را از بین می‌برد (هوا باعث ایجاد سر و صدا در سیستم هیدرونیکی می‌شود) همچنین، و شاید مهمترین همه این موارد، از بین بردن هوا باعث کاهش خوردگی سیستم می‌شود. 

خوردگی بخش‌هایی مانند شیرها و آب بند پمپ را از بین می‌برد و مبدل‌های حرارتی کثیف، همه اخبار بد را نابود می‌کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که بسته به باز یا بسته بودن سیستم مورد نظر، میزان و محل خوردگی و همچنین نحوه تصفیه شیمیایی متفاوت خواهد بود. سپراتور هوایی بیمه‌ای ارزان در برابر شکست‌های سیستمی زود هنگام و جلب اطمینان مشتریان ناراضی است.

این سپراتورها معمولاً در سه نوع EXTROL  L-SERIES، EXTROL  AX-SERIES، AS-L Series (سپراتور هوایی مماسی) بسته به محل مورد استفاده، ساخته می‌شوند.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


پنجاه و دوم, چیتگر جنوبی, چیتگر, منطقه ۲۱ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 1386183731, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1027
تعداد بازدید: 41005
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۱۱

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید