WhatsApp
پیام در واتساپ

اوواش

فروش
0.00 ( 0 )
اوواش
اوواش
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۱۷

توضیحات آگهی

دستگاه اوواش به جهت آبگیری و دانه‌بندی مواد معدنی در صنایع و کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. صفحه‌های کاهنده آب (Dewatering screen) مواد معدنی، مصالح سنگی، انواع کانی‌ها و همچنین لجن‌ها را خشک می‌کنند و مواد حجیم و سنگینی تولید می‌کنند که با وسایل استاندارد قابل حمل هستند. 

این دستگاه‌ها همچنین برای بازیابی ذرات جامد از مایعات‌، لجن‌ها یا لای‌ها استفاده می‌شوند. اوواش‌ها بسته به نوع کاربرد، به صورت جوش داده شده یا طرح پیچ و مهره ساخته می‌شوند. برای کاهش رطوبت جامدات به حداقل مقادیر ممکن، زاویه تحریک لرزش بهینه شده است. این واحد توسط یک شیب عرشه صفحه 3+ درجه (با قابلیت افزایش) پشتیبانی می‌شود. 

همه عرشه‌های صفحه‌های موجود، می‌توانند مورد استفاده قرار گیرد. روش کار به این ترتیب است که در خطوط تولید مصالح شسته‌شده از روی سرند عبور داده می‌شوند. در این فرآیند از رطوبت مواد معدنی به میزان ۱۲ درصد کاسته می‌شود و ذرات ریزدانه غیرمفید و نامناسب از مصالح ورودی جدا می‌گردد. این فرآیند به منظور افزایش کیفیت مواد معدنی یا مصالح سنگی صورت می‌گیرد. 

شایان ذکر است که میزان وزن مخصوص خشک خاک با درصد رطوبت آن، تا میزان درصد رطوبت بهینه (یا درصد رطوبت اپتیمم نیز به آن اطلاق می‌شود) آن، رابطه معکوس دارد. به این مفهوم که تا پیش از رسیدن به درصد رطوبت بهینه، افزایش رطوبت، کاهش وزن مخصوص خاک را در پی خواهد داشت. از مقدار درصد رطوبت بهینه به بعد، این رابطه مستقیم می‌شود. به این معنا که افزایش رطوبت، باعث کاهش وزن مخصوص خشک خاک می‌شود. 

بنابراین عملکرد دستگاه اوواش به گونه‌ای طراحی شده که درصد رطوبت خاک را تا میزان درصد رطوبت بهینه که خاک در آن درصد رطوبت، ماکزیمم وزن مخصوص خشک را دارد، کاهش دهد. میزان درصد رطوبت بهینه در خاک‌های مختلف متفاوت است و به پارامترهایی نظیر جنس خاک،‌ درصد تراکم و غیره وابسته است.

دستگاه‌های اوواش مزیت‌های پرشماری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد: نرخ ظرفیت حجم ورودی آن‌ها بسیار زیاد است، درصد رطوبت نهایی را به بهینه‌ترین میزان ممکن می‌رساند، طراحی تشک صفحه‌ای آن‌ها منحصر به فرد است، به صورت بهینه در برابر رطوبت و سایش حفاظت می‌شوند، قابلیت اعتماد و اطمینان بالایی دارند و طراحی قوی و منحصر به فردی دارند.

توری‌های به کار برده شده در این دستگاه از جنس پلی‌یورتان است که در واقع به صورت ضدسایش طراحی شده است. قطر هر فضای خالی در شبکه آن حداقل ۱۰۰ میکرون است. این میزان قطر باعث می‌شود مصالح ریزدانه‌ای مثل ماسه‌بادی که برای کیفیت مصالح سنگی مفید و مناسب هستند و به کیفیت خاک کمک به سزایی می‌کنند، هدر نرود.

کیفیت مناسب قطعات به کار رفته در دستگاه اوواش منجر به این شده که استهلاک دستگاه بسیار کم باشد و بنابراین عمر مفید آن زیاد است. می‌توان این دستگاه را جایگزین سیستم‌های سنتی و قدیمی ماسه‌شوری نمود. چراکه باعث می‌شود علاوه‌بر کاهش هزینه‌هایی مثل هزینه مصرف زیاد آب و هدر دادن مواد ریزدانه همراه پساب، به کیفیت و بازدهی بسیار بیشتری نیز دست پیدا کرد. 

می‌توان از دستگاه هیدروسیکلون هم استفاده کرد تا همه ریزدانه‌های مصالح یا حتی پساب دستگاه‌های دیگر را بازگرداند. هیدروسیکلون در قسمت فوقانی سیستم قرار گرفته و قدرت جذب تمام ریزدانه‌های مواد و مصالح ورودی را دارد. نصب،‌ تعمیرات و نگه‌داری از این دستگاه نیز بسیار راحت است و کار با آن نیازمند تخصص ویژه‌ای نیست.

قطعات دستگاه اوواش شامل مخزن ورودی آب گل‌آلود، پمپ آب، هیدروسیکلون‌ها و سرند آبگیری می‌شود. بسته به نوع دستگاه، اندازه سیکلون، اندازه سرند آبگیری و اندازه پمپ متفاوت است. باتوجه به نوع دستگاه حداکثر ظرفیت و میزان آب موردنیاز تعیین می‌گردد.

Pump size

Dewatering screen size

(mm) (DW-C)

Water required

(hr/m {3)

  Max Capacity

(h/t)

Cyclone size

( mm diameter )

Weight

(t )

Model

سایز پمپ سایز سرند آبگیری  آب مورد نیاز  حداکثر ظرفیت سایز سیکلون  وزن  نوع دستگاه
4/warman6 1200 x 2400 100-150 70 500 6 MS-SD-70
6/warman8 1800 x 2400 200-300 100 625 8 MS-SD-100
8/warman10 1800 x 2400 300-450 150 2 x 500  8 MS-SD-150
8/warman10 1800 x 4000 450-600 200 2 x 500 10     MS-SD-200   
8/warman10 1800 x 4000 500-600 250 2 x 500 10 MS-SD-250

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


پنجاه و دوم, چیتگر جنوبی, چیتگر, منطقه ۲۱ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 1386183731, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1038
تعداد بازدید: 41175
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۱۱

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید