کوره های خاص

فروش
0.00 ( 0 )
var-300x225
var-300x225
vim-300x225
vim-300x225
sps
sps
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
طلا سام (9)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: talasam.ir
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

توضیحات آگهی

کوره ذوب با قوس تحت خلا (var)

 

در کوره ی var  با استفاده از قوس الکتریکی تحت محیط گاز خنثی و خلا ، آلیاژ های فلزی مجددا ترکیب و ساخته میشوند و به بالاترین کیفیت مواد اولیه می رسند ضمن اینکه با توجه به دمای بسیار بالای قوس امکان ذوب فلزات با دمای خیلی بالا سوپر آلیاژ های مولیبدن و تنگستن فراهم میشود.

کوره ذوب القایی تحت خلا (vim)

 

در کوره القایی تحت خلا گاز خنثی امکان ذوب و ریخته گری دقیق کلیه آلیاژهای معمولی و خاص فراهم میشود ، با توجه به ذوب در محیط گاز خنثی امکان ذوب و قالب گیری فلزاتی که در محیط عادی اکسید میشوند فراهم میشود ضمن اینکه در محیط خلا به دلیل عدم وجود حباب امکان ریخته گری دقیق فراهم میشود.

اسپارک زینترینگ (sps)

 

در دستگاه اسپارک پلاسما زینترینگ با استفاده از شکل موج خاص الکتریکی و تشکیل پلاسما انواع سرامیک ها قابل زینتر شدن میباشند،رسیدن به دمای بالای 2000 درجه همراه با اعمال فشار بالا از کوره، امکان پذیر میباشد.

اتمایزر

اتمایزر با سه مدل مختلف زیر :

  • آبی :

در اتمایزر آبی با استفاده از نازل آبی مذاب فلزات تبدیل به پودرهای میکرونیزه میشوند ، این نوع پودرها قابل استفاده در صنایع مختلف از جمله تزریق فلزات جهت تولید قالب سبز جهت تولید قطعات به روش زینترینگ یا MIM میباشد.

  • گازی :

در اتمایزر گازی با استفاده از از نازل سوپر سونیک مذاب فلزات تبدیل به پودرهای میکرونیزه میشوند ، این نوع پودرها قابل استفاده در صنایع مختلف از جمله تزریق فلزات جهت تولید قالب سبز جهت تولید قطعات به روش زینترینگ یا MIM میباشد.

  • چرخشی :

در اتمایزر مدل چرخشی با استفاده از قوس الکتریکی و سرعت دوران بسیار بالا پودرهای کوری شکل میکرونیزه تولید میشوند ، یکنواختی شکل و ابعاد پودر ها از مزیت این روش میباشد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


فاز یک, دهنو, اصفهان, بخش مرکزی شهرستان اصفهان, شهرستان اصفهان, استان اصفهان, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1432
تعداد بازدید: 41283
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۰۸