WhatsApp
پیام در واتساپ

مخزن فیلتر شنی

فروش
0.00 ( 0 )
WhatsApp_Image_2019-04-12_at_11_12_56_PM(1)
WhatsApp_Image_2019-04-12_at_11_12_56_PM(1)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
پارس مخزن (2)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: www.parsmakhzan.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

توضیحات آگهی

فیلتر شنی و کربنی مخزن فیلتر شنی تحت فشار و فیلتر کربن اکتیو جهت از بین رفتن و جدا سازی مواد اضافه آب(Suspended Solids) تا قطر پنجاه ميكرون یا به کم کردن و زلال کردن آب و مخزن های تحت فشار و تانکر های فیلتر کربنی به منظور از بین بردن طعم، بی بوکردن، بی رنگ کردن ، مواد آلي و کلر آزاد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها در جهان مورد استفاده از حوضچه‌ های ته نشینی است، اما از کاربردی‌ ترین روش‌ های تصفیه، تصفیه با مخازن تحت فشار و تانکر های تحت فشار فیلتر های شنی به دو روش (تند و کند) است که برای جداسازی مواد معلق کاربردی همه جانبه دارد. در صافي كربني، آب از بستر ذغال كربن اكتيو گرانولي عبور كرده و رنگ و بوي آن توسط ذغال كربن جذب شده و در نتيجه آب خروجي بدون هر گونه طعم، بو و رنگي خواهد بود. فيلترهاي كربني معمولاً بعد از فيلترهاي شني در فرآيند تصفيه آب قرار مي‌گيرند. مشخصات فني فيلتر‌هاي شني و كربني: تحمل فشار داخلی تا 5 بار فشار برای هر مخزن فیلتر شنی و سند فیلتر
نوع آلیاژ مخزن با توجه به سفارش مشتری از نوع ،استیل ، کربن استیل ،st37.a516gr70,a283, و ورق های گالوانیزه میباشد.
پوشش داخلی از نوع رنگ اپوکسی ، رنگ زینکریچ،رنگ های دریایی،عایق رابر لاینینگ تانکر ها ،وپوشش فایبر گلاس ،پوشش پلی اتیلن تانکر و مخزن ها
نصب شیر آلات تمام اتوماتیک،شیرالات مخزن فیلترشنی ویفری،شیر الات مخزن فیلتر شنی نیمه اتوماتیک،شیرالات دستگاه فیلتر شنی دسته گازی ،شیر الات فیلتر شنی استیل ،شیرالات مخزن فیلتر تحت فشار فولادی ،شیر الات تانکر سند فیلتر از نوع سوپاپ دار ، شیر الات تانکر شنی ،گیج فشارمخزن تحت فشار فیلتر شنی تحت فشار تا ده بار فشار داخلی
ریختن سه لایه سنگ سیلیس در فیلتر شنی ها ، فروش سنگ سیلس فیلتر شنی ها ،فروش پمپ های مخزن فیلتر شنی تحت فشار ، فروش نازل های تانکر شنی تحت فشار ،فروش نازل های فیلتر شنی تحت فشار ،لوله کشی تحت فشار ، ریختن کربن اکتیو های دانه بندی شده ،کربن اکتیو های استاندار برای تانکر های شنی و مخازن فیلتر کربن اکتیو تحت فشار استاندارد .

 

مشخصات فني فيلتر هاي شنی

ورق فولادي به كار رفته در ساخت فيلتر هاي شني اين شركت از نوع st37-a516 g70 میباشد.

دستگاه داري دو منهول كه يكي در قسمت فوقاني دستگاه جهت ريختن سنگ سيليس و ديگري در كنار دستگاه جهت بستن نازلها و سرويس مي باشد.

دستگاه داراي 4 عدد پايه و داراي پليت در كف ميباشد.

نوع پلیت ها با توجه به سفارش و محل نصب تعیین میشود و نوع منهول ها از نوع استاندارد کلاس #150 میباشد.


  مراحل جوشكاری

پس از ساخت عدسی ها و عملیات مونتاژ کاری و رول و نورد پلیت ها و ضخامت سنجی ها، پلیت ها و هد ها، پخ زنی میشود و سپ تانکر مونتاژ نهایی شده و با انجام یک لایه جوش mig mag و سپس عملیات وایر زنی با یک لایه جوش زیرپودری دستگاه تمام اتوماتیک پاس نهایی انجام میشود .لازم به ذکر است تمامی عملیات های جوشکاری و برشکاری با دستگاه های cnc میشود .


  رنگ آميزی و سند بلاست

 

پس از لایه برداری و پاکسازی سطح فلز مخزن تحت فشار فیلتر های شنی با عملیات سندبلاست طی یک لایه رنگ زینکریچ داخلی تانکر و دولایه اپکسی و دو لایه پلی ارتان بیرونی با ضخامت استاندارد و انجام تست های ضخامت سنجی انجام میشود و تانکر های فیلتر شنی و فیلتر کربن اکتیو آماده بسته بندی و حمل میشود.

نحوه عملکرد فیلترهای شنی در استخر

بیشترین استفاده از فیلترهای شنی داخل استخرها است.

هنگام استفاده از آب استخر چربی ها،باکتری ها و ذرات دیگر وارد آب میشوند که باعث آلودگی آب استخرها میشود.

آب نیازمند تصفیه و تمیز شدن است که این کار را فیلترهای شنی انجام میدهند.

فیلترهای شنی میتوانند هم افقی باشند و هم عمودی.وظیفه آن ها جداسازی ذرات از آب است اما فقط میتوانند ذرات درشت آب را جدا کنند.

راهکار مناسب برای جدا سازی باکتری ها و ذرات ریز استفاده از مواد منعقد کننده مانند سولفات آلومینیم است.

این کار باعث میشود مواد ریز داخل آب به هم چسبیده و به ذرات درشت تر و ژله ای مانند غیر قابل حل در آب شوند و فیلتر شنی به راحتی میتواند آن ها را از آب جدا کند و آب تصفیه شود.اما مشکلی که به وجود می آید پایین آمدن PH آب است.

سولفات آلومنیوم به علت اسیدی بود PH آب را پایین می آورد در حالی که استاندار PH آب در داخل استخر 7 تا 7.6 است.

در صورتی که PH آب در حد نرمال نباشد باعث اذیت شدن چشم و اندام های دیگر میشود .برای حل این مشکل از کربنات سدیم که خاصیت قلیایی دارد استفاده میشود.

با اضافه کردن این ماده به روش های مختلف در آب pH آب به حد استاندار خود میرسد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


جاده اندیشه, شهرک زیتون, شهرقدس, شهر قدس, بخش مرکزی شهرستان قدس, شهرستان قدس, استان تهران, 3751184333, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1433
تعداد بازدید: 40927
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۰۸

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts