WhatsApp
پیام در واتساپ

کمپرسور اسکرو سری GA

فروش
0.00 ( 0 )
300-1-700x700
300-1-700x700
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
ارسال شده توسط
پارس وکیوم (4)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 02..........نمایش
وب سایت: parsvacuum.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۷

توضیحات آگهی

کمپرسور اسکرو (screw) سری GA از نوع Oil-injected میباشد که هسته اصلی آن آخرین تکنولوژی کمپرسور اسکرو از نوع روغنی در جهان میباشد. این محصول برای تهیه هوای فشرده  عملاً در تمامی بخش های صنعتی مورد استفاده گسترده دارد. استفاده ازآخرین تکنولوژی پیشرفته screw و کار با تکنولوژی VSD باعث شده است که این محصول به عنوان گزینه اول برای تامین هوای فشرده کارخانجات و Plant های مختلف تبدیل گردد.

ویژگی ها

•بالاترین قابلیت اطمینان
کمپرسور های سری GA منطبق بر ملزومات استاندارد های ISO 9001، ISO 14001 و ISO 1217 تولید می گرند. این باعث می شود که این محصول دارای طول عمر بالا بدون دردسر با هزینه عملیاتی پایین باشد.
•طراحی پیشرفته
آخرین نسل از کمپرسور های اسکرو به عنوان هسته اصلی این محصولات قرار دارند.
•کاهش هزینه انرژی
استفاده از آخرین نسل کمپرسور اسکرو و موتور های با راندمان بالا باعث کاهش هزینه های چرخه عمر محصول می گردد. همچنین استفاده از تکنولوژی پیشرفته VSD هزینه های انرژی را تا 35 % کاهش میدهد.
•سیستم هوای جامع
سیستم جامع هوای سری GA به صورت Plug and play میباشد. صدای کارکرد پایین، طراحی جمع و جور و سیستم جامع air treatment از جمله نقاط قوت سیستم میباشد. استفاده از سیستم های جامع air treatment که به صورت اختیاری میباشند باعث کاهش افت فشار و در نتیجه کاهش مصرف انرژی می گردند.
•نصب آسان
کمپرسور های سری  GA شامل piping داخلی، خنک کننده ها، موتور، سیستم های روان کاری و کنترل میباشد که این امکان را فراهم می آورد تا محصول به صورت plug and  play بدون خطا وهزینه بالا نصب و راه اندازی گردد.
•Air Treatment Integration
کمپرسور GA سری Full Feature – FF، دارای خشک کن داخلی و جداکننده آب و روغن میباشد که شبکه هوای فشرده شما را محافظت مینماید. کیفیت بالای هوای فشرده، طول عمر تجهیزات را بالا میبرد و باعث بالا رفتن بهره وری در تولید و کیفیت محصول نهایی شما  میگردد.

موارد مصرف

• تولید هوای فشرده برای تمامی صنایع

ویژگی ها

کشور سازنده ایران
ظرفیت ظرفیت از 50 تا 1000 m3/hr

نشانی


فتح بیست و یکم, فتح - صنعتی, منطقه ۹ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, 1387694131, ایران

پیوست ها

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1485
تعداد بازدید: 41324
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۱۲

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید