WhatsApp
پیام در واتساپ

کمپرسوربادبرای ماشین(همراه بامخزن)

فروش
0.00 ( 0 )
کمپرسورباد-ماشین3-210x210
کمپرسورباد-ماشین3-210x210
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 05..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۱/۲۰

توضیحات آگهی

کمپرسور باد ماشین دستگاهی است که  هوا را به قدرت تبدیل می کند، (با استفاده از یک موتور الکتریکی، موتور دیزلی یا بنزینی و غیره).  این کمپرسور ها با تحت فشار قرار دادن هوا، انرژی قدرتی تولید می کنند. با استفاده از این کمپرسور های باد با ذخیره ی هرچه بیشتر هوا در مخزن، فشار بیشتری بدست می آورید. کمپرسور باد مخزن دار ماشین یکی از این دستگاه های کمپرسور باد می باشد. این کمپرسور ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که، وقتی فشار مخزن به حد بالای مهندسی شده رسید، کمپرسور هوا به صورت خودکار خاموش خواهد شد. انرژی هوای فشرده در کمپرسور های باد می تواند برای انواع برنامه های کاربردی استفاده شود و از انرژی جنبشی هوا استفاده می شود، به منظور باد کردن لاستیک خودرو  و یا استفاده های صنعتی و … . هنگامی که فشار مخزن به حد پایین خود می رسد، کمپرسور هوا دوباره روشن می شود و دوباره هوا را در مخزن تحت فشار قرار می دهد. یک کمپرسور هوا باید از یک پمپ متفاوت باشد زیرا پمپ ها هم برای گاز و هم هوا مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ ها معمولا در یک مایع کار می کنند.

مشخصات فنی انواع کمپرسور باد مخزن دار ماشین

کمپرسور باد مخزن دار ماشین مدل AIR COMPRESSOR  MK-50: این کمپرسور فشاری معادل150psiتولیدمی کند. یکی از پر قدرت ترین کمپرسور باد مخزن دار ماشین می باشد که دارای موتوری 2سیلندراست.

حجم مخزن این کمپرسور برابر است با 10 لیتر و وزن آن 10 کیلوگرم می باشد. این کمپرسور باد مخزن دار ماشین بسیار پر قدرت بوده و در مصارف گوناگونی می توان از آن استفاده نمود.

کمپرسور باد مخزن دار ماشین مدل AIR COMPRESSOR  MK-24: این کمپرسور نیز همچون کمپرسور قبلی بوده و موتوری 2سیلندردارد. اما حجم مخزن در این کمپرسور کمتر از کمپرسور مدل AIR COMPRESSOR  MK-50 بوده و 8 لیتر می باشد. اما به دلیل داشتن وزنی معادل 9 کیلو گرم، قابلیت جابه جایی بالاتری نسبت به مدل قبلی داشته و بهتر می توان از آن در ماشین  و مصارف دیگر استفاده نمود

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


میدان ده دی, ده دی, ناحیه ۱ منطقه ۸, منطقه ۸, مشهد, بخش مرکزی شهرستان مشهد, شهرستان مشهد, استان خراسان رضوی, 9174794791, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1696
تعداد بازدید: 41006
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۲/۱۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید