WhatsApp
پیام در واتساپ

دریل CNC سه محوره مخصوص تیر و ستون

فروش
0.00 ( 0 )
image1_20120301173512-12
image1_20120301173512-12
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۰۸

توضیحات آگهی

خط تولید دستگاه دریل 3 محوره مدل 3ADM شرکت آکیاپاک شامل سه قسمت است : بارگذاری ، دریل کاری و تخلیه . و به صورت آپشنال بخش های اره نواری و مارکینگ نیز میتواند به خط اضافه شود. در قسمت بارگذاری ابتدا توسط اپراتور تیرها بر روی ریل های حمل ورق قرار میگیرد  و به وسیله تابلو فرمان موقعیت قرارگیری تیر مشخص میشود .سپس توسط بازو کارگیر تیر گرفته شده و به قسمت دریل کاری منتقل میشود. در قسمت دریل کاری اسپیندل ها مطابق با نقشه ای که به دستگاه داده شده موقعیت قرارگیری خود را تشخیص میدهند  و با سرعت بالا شروع به سوراخکاری میکنند. عملیات سوراخ کاری از 3 جهت (محور) انجام میگیرد و اسپیدنل ها به صورت مستقل (با درجه آزادی 500 میلیمتر )  عمل میکنند. میتوان بخش اره نواری را بصورت آپشنال به دستگاه  اضافه کرد. بدین ترتیب با این دستگاه عملیات برشکاری در فرآیند تولید را نیز میتوان انجام داد. دستگاه اره نواری نیز بصورت مستقل از خط میتواند عمل کند .  توانایی دستگاه : 3 محوره بودن دستگاه این امکان را میدهد که همزمان با سوراخ کاری ، عملیات های : رزوه کردن ، حکاکی و فرز کاری نیز انجام شود.

 همچنین یکی از مزیت های دستگاه 3ADM است که شما را قادر می سازد تا حکاکی در 3 سطح را انجام دهید.با این محور های جدا و مستقل از هم ، قطعه کار می تواند در سه جهت دریل شود.

 

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


کارگر جنوبی, امیریه, منطقه ۱۱, منطقه ۱۱ شهر تهران, تهران, فرهنگسرای شفق, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, ۱۳۱۶۶۶۵۷۸۱, ایران

پیوست ها

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1913
تعداد بازدید: 38902
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۱۷

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید