WhatsApp
پیام در واتساپ

سپراتور شیر ۸۰ لیتر

فروش
0.00 ( 0 )
خامه-گیر-80-لیتری-2-min
خامه-گیر-80-لیتری-2-min
خامه-گیر-80-لیتری-1-min
خامه-گیر-80-لیتری-1-min
خامه-گیر80-لیتری-3-min
خامه-گیر80-لیتری-3-min
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

توضیحات آگهی

سپراتور شیر 80 لیتری آلپ با استفاده از برق 220 ولت خانگی، چربی را با راندمان بیش از 95% از شیر می گیرد. با بهره گیری از این نوع خامه گیر می توانید کسب و کار خود را در مغازه های کوچک یا حتی منازل، راه اندازی نمایید. این دستگاه به دلیل برخورداری از طراحی شیک و زیبا، امکان استفاده در انواع محیط های فروشگاهی و صنعتی قابل استفاده می باشد.

بررسی ویژگی های ساختاری سپراتور شیر ۸۰ لیتری آلپ

این نوع خامه گیر مجهز به پیچ تنظیم کننده بوده و با استفاده از این پیچ می توانید خامه با غلظت های متفاوتی تولید کنید. همچنین نیاز به نیروی کار انسانی ندارد و به صورت کاملا اتوماتیک، فرآیند خامه گیری را انجام می دهد. این محصول به علت داشتن کیفیت و عملکرد بالا توانسته است نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. به همین دلیل نیمی از خامه گیر های تولیدی گروه صنعتی آلپ به کشور های همجوار ارسال می شود.

ساختار این محصول بسیار زیبا طراحی شده است و جلوی خاصی به محیط می دهد. ناگفته نماند این دستگاه دوکاره می باشد و مجهز به دو خروجی است. یک مجرای خروجی برای خامه تولیدی و مجرای دیگر برای خروج شیر کم چرب می باشد. فلز مورد استفاده برای ساخت این بخش ها نیز استیل ضد زنگ با گرید غذایی است. لذا امکان انتقال آلودگی از آن به خامه و شیر نیز وجود نخواهد داشت.

عملکرد سپراتور شیر ۸۰ لیتر آلپ

خامه گیر برقی آلپ دستگاهی کاملا جدید و بروز میباشد و در تولید این دستگاه از استاندارد های جهانی تبعیت گرفته شده است بازدهی دستگاه خامه گیر در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. این دستگاه با جداسازی چربی از شیر خامه تولید کند.یکی از مزیت های این دستگاه امکان جدا شدن تمامی قطعات از یکدیگر می باشد به طوری که بعد از استفاده با جداسازی قطعات اقدام به شستشو قطعات کنید. بطور کلی شیری که از طریق این نوع چرخ شیر حاصل می شود، دیگر نیازی به چربی گیری نداشته و از این رو مصرف کننده می تواند از آن بعنوان شیر رژیمی با درصد چربی پایین استفاده کند و حتی به بازار ارائه نماید.

بخش های مختلف دستگاه
  • کاسه استیل
  • الکتروموتور مسی
  • مجراهای تخلیه شیر و خامه
  • همزن روزنه دار سپراتور شیر
خامه تولید شده توسط این دستگاه چه ویژگی هایی دارد؟

خامه یکی از مفید ترین فرآورده های شیر بوده و در گذشته با روش حرارت دهی و سپس سردسازی شیر بدست می آمد. روش های سنتی برای تولید خامه، زمان زیادی لازم داشت. به مرور زمان و با افزایش تقاضا برای انواع محصولات لبنی، دستگاه هایی جهت تامین این نیاز به وجود آمد. سپراتور شیر به صورت دستی یا با استفاده از انرژی برق، چربی موجود در شیر را به صورت کامل جدا می کند. مصرف اینگونه خامه برای سلامتی بسیار مفید می باشد، چرا که به صورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست به تولید می رسند.

از آنجایی که شیر حاوی بسیاری از ویتامین ها و پروتئین های مفید زیادی بوده و خامه نیز از شیر تولید می شود؛ لذا خامه نیز خواص برابری همچون شیر دارد. بنابراین نیاز روزانه شما به ویتامین و مواد معدنی را تا حدودی تامین می کند. اما خامه پاستوریزه حاوی مواد افزودنی و نگهدارنده فراوانی بوده که برای سلامتی شما ضرر دارد. پس اگر می خواهید رژیم غذایی سالم و مفیدی داشته باشید، مصرف خامه را در وعده های غذایی متفاوت به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1760
تعداد بازدید: 38731
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۰۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید