WhatsApp
پیام در واتساپ

کره گیر کارگاهی

فروش
0.00 ( 0 )
کره-گیر-150-min-600x600
کره-گیر-150-min-600x600
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
واتساپ: +98
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۴/۲۵

توضیحات آگهی

کره گیر کارگاهی ۱۵۰ لیتر آلپ صنعت، از سری کره گیر پایین زن می باشد. به عبارت دیگر تمامی بخش های الکتریکی این دستگاه، در پایین کره ساز کاملا محفوظ شده است. بدین ترتیب از پاشیدن مایعات موجود در مخزن، در حین عملیات کره گیری بر روی موتور جلوگیری می شود. گنجایش مخزن این دستگاه لبنیاتی برابر با ۱۵۰ لیتر بوده و تنها با مصرف ۱ کیلو وات برق در هر ساعت، کره و دوغ ارگانیک را به صورت همزمان تولید می نماید.

در ساخت بدنه مشک برقی فوق، از فلز استیل ضد زنگ استفاده شده است. لذا در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم می باشد و این باعث شده است رضایت مشتری از دستگاه افزایش یابد. به طور متداول از کره گیر برقی، جهت تولید کره و دوغ بهداشتی و ارگانیک، در دامپروری ها، دامداری ها و تمامی مراکز لبنیاتی استفاده می شود. روش تولید دستگاه کره گیر به صورت کاملا اتوماتیک می باشد به همین دلیل محصول خریداری شده دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

چگونگی تولید کره توسط کره گیر کارگاهی

برای تولید کره کاملا طبیعی، ماست را درون مخزن کره گیر ریخته و پس از تنظیم مدت زمان کره گیری، دستگاه را راه اندازی می کنید. کره گیر کارگاهی مولکول های چربی موجود در ماست یا خامه را شکسته و با گردش مداوم پره کره گیر، چربی ها را به صورت توده ای عظیم بر روی دوغاب در می آورد. همچنین با گردش پیوسته همزن و در نتیجه مواد موجود در مخزن، حباب های هوا در داخل مایع ماستی تشکیل می شود.

این حباب ها مابین توده چربی و دوغاب قرار گرفته و دو فاز مایع و جامد ماست را به صورت کامل از هم جدا می کنند. با جدا شدن این مواد از هم، می توانید چربی کف مانند را از سطح دوغ برداشت نموده و سپس دوغ را نیز به وسیله شیر تخلیه، از دستگاه خارج کنید. دوغ تولید شده توسط دستگاه کاملا ارگانیک بوده و نیازی به هیچ افزودنی ندارد.

مزایا و نقاط قوت این دستگاه

کره یکی از مهم ترین فرآورده های لبنی بوده و نقش مهمی در رژیم غذایی ما دارد. این فرآورده لبنی منبع مهمی برای تامین چربی مفید، ویتامین A و مس است. همچنین نقش بسیار مهمی در سیر کنندگی و تامین انرژی بدن دارد. با توجه به اینکه در ساخت کره گیر کارگاهی آلپ، از مرغوبترین مواد اولیه استفاده شده، محصولات تولیدی آن نیز، کاملا بهداشتی و سالم می باشند. در نتیجه سلامتی انسان را به خطر نمی اندازد

برای تولید کره و دوغ سنتی، تنها چیزی که باید انجام دهید اضافه کردن ماست پر چرب، نمک، آب و یخ به کره گیر برقی، سپس راه اندازی آن می باشد. استفاده از این دستگاه بر خلاف روش های سنتی، سرعت بالایی داشته و کره بیشتری را تولید می کند. به همین دلیل، یکی از بهترین ابزار ها برای تولید کره و دوغ کاملا طبیعی در تمامی مراکز تولید فرآورده های لبنی می باشد.

ویژگی های منحصربفرد این محصول
  • امکان شستشوی کره گیر
  • مجهز به الکتروموتور پر قدرت
  • بسیار کم صدا و بدون هیچ گونه لرزش
  • به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش
ماهیت ساختاری کره گیر کارگاهی ۱۵۰ لیتر آلپ

گروه صنعتی آلپ دستگاه تولید کره را در دو مدل خانگی و صنعتی، مطابق با جدیدترین تکنولوژی تولید می کند. جنس بدنه این دستگاه از فلز استیل ۳۰۴ ضد زنگ و بسیار مستحکم می باشدالکتروموتور مورد استفاده در ساخت این دستگاه، از برند موتوژن تبریز است. لذا با چرخش پیوسته و سریع ماست، چربی موجود در آن را به صورت کامل تفکیک می نماید. آلپ صنعت دستگاه های تولید کره را در دو نوع بالا زن و پایین زن تولید می کند. یعنی هم زن و موتور دستگاه در قسمت بالا یا پایین کره گیر قرار گرفته شده است. همچنین مجهز به تایمر بوده و با استفاده از آن می توانید مدت زمان عملیات کره گیری را تنظیم نمایید. لذا با افزایش مدت کارکرد دستگاه می توانید چربی بیشتری را از ماست دریافت کنید.

دستگاه کره گیر کارگاهی ۱۵۰ لیتر قابل حمل بوده و نحوه کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد. همچنین برای آسان نمودن تخلیه دوغ در پایان کار، روزنه ای در کف مخزن در نظر گرفته شده است. با پایان کار دستگاه می توانید با باز کردن شیر تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه، دوغ را به راحتی تخلیه کنید. معمولا از شیر تخلیه در کره گیر کارگاهی یا صنعتی استفاده می شود. چرا که ظرفیت این کره گیر ها بالا بوده و تخلیه دوغ بدون استفاده از شیر تخلیه خیلی دشوار است. تیغه مورد استفاده در این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و هیچ اثر نامطلوبی در طعم و بوی کره و دوغ تولید شده ایجاد نمی کند. همچنین می توانید پس از استفاده از دستگاه، پیچ همزن را باز نموده، پس از جداسازی همزن، آن را شستشو دهید. 

کره گیر کارگاهی پایین زن

ظرفیت این کره ساز معادل با ۱۵۰ لیتر بوده و برای استفاده در کارگاه ها بسیار مناسب می باشد. این دستگاه برای تولید کره از نیروی گریز از مرکز استفاده می‌کند. الکتروموتور تعبیه شده در این دستگاه از نوع موتور های سبک و با کیفیت تولید می‌شود لذا بدون کوچکترین لرزش و سر و صدای زیاد کره گیری را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. در مقابل کره گیر های بالازن راندمان کاری کره گیر کارگاهی پایین زن بالاتر بوده و به دلیل حفاظت از موتور در بخش زیرین مخزن، امکان تراوش و سرریز شدن دوغ و ماست بر روی موتور نیز از میان برداشته می شود. لذا در مدت طولانی و بدون ایجاد ایراد و کاهش کیفیت در عملکرد دستگاه، می توانید کره را با استفاده از این محصول تامین نمایید.

مزایای کره گیر کارگاهی پایین زن
  • صرفه بالای اقتصادی
  • مصرف بهینه برق
  • آرام بی سر و صدا بودن
  • عدم ایجاد لرزش در هنگام کار
  • مجهز به بدنه ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی
  • دارای تایمر یا زمان سنج برای کنترل زمان کره گیری
  • استفاده از شلنگ مخصوص پلاستیکی برای تخلیه راحت دوغ

ویژگی ها

کشور سازنده ایران
ظرفیت 150لیتر

نشانی


تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, استان تهران, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1761
تعداد بازدید: 39088
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۵/۰۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید