دستگاه پوست گیر سیب زمینی

فروش
0.00 ( 0 )
1پوستگیر-سیب-زمینی-768x543
1پوستگیر-سیب-زمینی-768x543
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

این دستگاه با به کار گیری علم روز جزء تجهیزات محبوب بین مصرف کنندگان خود قرار گرفته است؛ این محبوبیت از آنجا سرچشمه می گیرد که دستگاه های پوست کن محصولات کشاورزی نه تنها سرعت کار را بالا می برد ، بلکه با عملکرد عالی و شیوه مناسب کار این نوع از دستگاه ها که به صورت سایشی است عملیات پوست کندن را با سرعت و دقت زیاد انجام میدهد؛ با مخزن موجود که بعد از پوست گیری عمل جداسازی پوست از سیب زمینی و سایر محصولات این چنینی را کاملاً اتوماتیک انجام داده و باعث می شود تا دستگاه جلوی آلوده شدن محصول و هم چنین کثیفی محیط کار به راحتی بگیرد.

جنس دستگاه پوست گیر سیب زمینی از استیل است و همین امر موجب شده تا طول عمر بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ های مشابه داشته باشد؛ علاوه برا آن از لحاظ شتسشوی محصول کار اپراتور را نیز راحت تر کرده است. ظرفیت حجم و توان پوست گیری دستگاه پوست کن سیب زمینی ۱۵۰ کیلو گرم در هر ساعت است و ماشین پوست گیری در حالت ایستاده می باشد.

معرفی انواع دستگاه سیب زمینی پوست گیر

این دستگاه در دو نوع ساخته و تولید می شود نوع تسمه ای و نوع گیر بکسی؛ همچنین این دستگاه دارای موتوری بسیار قوی با کیفیت بالا برخوردار می‌باشد و همچنین موتور این دستگاه از برق تک فاز و سه فاز طبق سفارش مشتری تهیه میشود.

مورد استفاده این دستگاه پوستگیری در مکان های صنعتی ، تولید مواد غذایی ، رستوران ها ، بیمارستان ها و همچنین در مدل های کوچک و تک فاز مورد استفاده خانگی را دارد؛ این ماشین پوست گیری این قابلیت و امکان را برای خریدار فراهم می کند تا با سرعت بالا به عمل پوست گیری سیب زمینی بپردازد و از ضایعات کمتری برخوردار شود.

همین امر موجب رونق بیشتر در صنعت خوراک یا غذایی می شود و سود آوری بهتری برای صاحب کار و صنعت خواهد داشت چون هزینه نیروی انسانی را کاهش میدهد. دستگاه پوست کن محصولات کشاورزی و میوه جات می‌تواند در انجام پوستگیری میوه و صیفی جات نظیر پیاز ، هویج ، سیب زمینی ، سیب ترشی و… که با توجه به سرعت و تمیزی کار مورد توجه بسیاری از کسب و کارهای حوضه تولید مواد غذایی قرار گرفته است؛ و جزء محبوب ترینو اصلی ترین دستگاه ها در صنعت غذایی می باشد.

هنگام خرید به چه مواردی باید توجه داشت

در هنگام خرید دستگاه باید به جنس دستگاه قدرت موتور آن ، تسمه ای یا گیر بکسی بودن دستگاه ، توان کاری آن در هر ساعت و شیفت کاری ، میزان وزنی که دستگاه گنجایش دارد که واحد آن بر حسب کیلو گرم می باشد و در آخر به برندهای موجود در بازار؛

مشخصات فنی دستگاه پوست گیر سیب زمینی
  • ابعاد : طول ۷۰cm     عرض ۵۰cm    ارتفاع ۱۲۰cm
  • وزن دستگاه : ۷۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز :  تک فاز۲۲۰ ولت-سه فاز ۳۸۰ ولت
  • توان برق مصرفی : ۱ الی ۲ کیلو وات بر ساعت
  • جنس بدنه : استیل
  • ظرفیت دستگاه : ۱۵۰ کیلوگرم در ساعت
  • درجه بندی : طبق سفارش مشتری
  • نوع پوستگیری : سایشی
  • مختص پوستگیری سیب زمینی و میوه

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2046
تعداد بازدید: 37862
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴