WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه شستشوی سبزیجات(مرحله ای)حباب دار BST 700 SH

فروش
0.00 ( 0 )
download (10)
download (10)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

دستگاه شستشوی سبزیجات:

درصورت نیاز برای راه اندازی خط تولید و فرآوری میوه و سبزیجات تازه و خشک شده ،دستگاه شستشوی سبزی یکی از دستگاه های مورد نیاز در این خط میباشد.

در این روز ها برای شستشوی سبزیجات و میوه جات به صورت سنتی ،به دلیل نیازمندی به تعداد نیروی کار بالا و همچنین مصرف بی رویه آب ، بسیار پرهزینه میباشد.لازم به ذکر است اگر شستشوی مواد غذایی از جمله سبزیجات، میوه جات و صیفی جات به درستی انجام نشود منجر به ابتلای انسان به بیماری هایی از جمله انگل ، وبا ، حصبه خواهند شد.

بنابراین ماشین سازی بهسازان صنعت تدبیر برای صرفه جویی در مصرف آب ،صرفه جویی در وقت و زمان ، شستشوی اصولی و بهداشتی و همچنین کم کردن هزینه ها ، دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک را به شما پیشنهاد میکند که شامل سه دستگاه وان شستشوی اتومات به صورت حبابی و نوار استیل آبکشی میباشد.

وان اول (مرحله اول شستشو) :گل گیری سبزی، وان دوم (مرحله دوم شستشو) : نیمه گل گیری ، وان سوم (مرحله سوم سبزی شور) :ضدعفونی کردن سبزی ، مرحله چهارم شامل نوار استیل آبکشی: شستشوی نهایی محصولات است.

ماشین سازی بهسازان صنعت تدبیر در نظر دارد تمامی دستگاه های خط تولید و فراوری سبزیجات و میوه جات تازه و خشک شده به صورت کامل و به بهترین نحو وهمچنین بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتری عزیز قرار دهد.

دستگاه شست و شو سبزی دارای نوار انتقال می باشد که روی آن تعدادی دوش آبکشی تعبیه شده است که حتی دوش های وان شستشو دارای قابلیت تنظیم میزان ورودی آب میباشند.

دستگاه سبزی شور دارای یک عدد موتور حباب ساز و پمپ آب می باشد.

وان های شستشو به صورت اتومات و نوع شستشو به صورت حبابی از کف وان می باشد که در هنگام شست وشو هیچ گونه محصولاتی در داخل وان باقی نمانده و به راحتی انتقال پیدا میکنند و مجهز به سیستم حشره گیر است،با توجه به این نوع از سیستم شستشو تمامی گل و لای از سبزی جدا شده و ضدعفونی میشود.

این دستگاه مختص شستشوی انواع سبزیجات، میوه جات، گیاهان دارویی و صیفی جات می باشد و جنس آن از نوع تمام استنلس استیل و به علت جوش کاری آرگون درجه یک و پرداخت کاری با کیفیت بالا به صورت کامل آب بندی می باشدو این دستگاه مورد رضایت اکثر مشتریان قرار گرفته است .

با این دستگاه به راحتی میتوانید از بهداشت سیب سلامت دریافت کنید
با استفاده از این دستگاه، محصولات به هیچ عنوان در حین شستشو و انتقال دچار زدگی و پلاسیدگی نمیشوند و کیفیت محصول حفظ می شود.

مشخصات : 

  • ابعاد : طول ۱۸۰cm     عرض ۱۲۰cm    ارتفاع ۲۸۰cm
  • وزن دستگاه : ۳۰۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز : تک فاز ۲۲۰ – سه فاز۳۸۰ ولت
  • توان برق مصرفی : ۳ تا ۸ کیلو وات بر ساعت
  • ظرفیت دستگاه : ۳۰۰ الی ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت
  • جنس بدنه : تمام استنلس استیل
  • جنس نوار : pvc مدولار-دارای دوش روی نوار شتشو

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2048
تعداد بازدید: 37677
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts