WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه خشک کن کانتینیوس (پیوسته) BST 906 KC-P

فروش
0.00 ( 0 )
download (17)
download (17)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

در خشک کن های ضد جریان ، جریان هوا بر خلاف حرکت محصول وارد می شود. یک مزیت این است که خشک ترین و بالاترین دمای هوا با کمترین رطوبت محصول صورت می گیرد. بسیاری از محصولات را می توان خشک کرد ، از جمله سبزیجات ، پیاز ، توت فرنگی ، فندق و فلفل و غیره…

نقاله های دانه پنوماتیک محصول  را در یک مجرا با استفاده از یک جریان هوا با سرعت تا حدود ۲۵ متر در ثانیه (۵۰۰۰ فوت در دقیقه) حرکت می دهند.

انرژی برای انتقال از طریق یک دمنده یا پمپ هوا که توسط یک موتور اختصاصی ، یک دستگاه تراکتور و یا یک موتور الکتریکی هدایت می شود ، وارد می شود.

جریان هوایی مواد را در یک سیستم فشار مثبت هل می دهد و مواد را مانند جاروبرقی در سیستم های فشار منفی می کشد. برخی از سیستم های انتقال پنوماتیک از نقاله های فشار مثبت و منفی استفاده می کنند و واحد موتور / دمنده را بین بخش های نقاله قرار می دهند.

اندازه ذرات و تراکم فله یک پودر در بسیاری از کاربردها ملاحظات مهمی است. بیشتر غذاهای پودری که به عنوان مواد تشکیل دهنده مورد استفاده قرار می گیرند.

برای داشتن چگالی فله زیاد و حاوی طیف وسیعی از ذرات کوچک و بزرگ هستند. ذرات کوچک فاصله بین بزرگترها را پر می کنند و بنابراین  باعث می شود که میزان هوای موجود در پودر کاهش یابد و عمر طولانی تری داشته باشند.

تعدادی از عوامل مؤثر بر تراکم عمده پودرها وجود دارد:

  1. اتمی سازهای بتونی،قطرات کوچکتر تولید می کنند و از این رو چگالی انبوه بالاتر از تولید کننده های نازل تولید می شود.
  2. اتمی سازهای سانتریفیوژ همچنین اندازه قطرات را یکنواخت تر کرده و  اندازه ذرات را نسبت به اتمی سازهای نازل تولید می کنند.

افزایش های کوچک در دمای هوای ورودی، باعث کاهش تراکم فله می شود ، اما دمای بیش از حد بالا نیز می تواند رطوبت ذرات را افزایش دهد. در حین خشک شدن در یک خشک کن پاششی ، آب از سطح ذرات تبخیر می شود تا یک پوسته سخت تشکیل شود .

حفظ رطوبت سطح ذرات برای خشک شدن با سرعت ثابت مهم است. اگر دمای هوا خیلی زیاد باشد ،  میزان تبخیر را کاهش می دهد. در صورت نیاز به تراکم فله کم ، این محصول باید با گرم ترین هوا در تماس باشد زیرا اگر دمای هوای خروجی خیلی کم باشد ، این باعث افزایش رطوبت و تراکم فله محصول می شود.

دستگاه های خشک سازی پیوسته بهسازان تدبیر به طور کلی ویژگی بارز خلاقیت مهندسین بهسازان تدبیر هستند. فناوری نوآورانه ماشین سازی بهسازان صنعت تدبیر که برای مرتب سازی و بسته بندی میوه اعمال می شود تضمین می کند که از کیفیت محصولات محافظت می شود.

اندازه ابعاد را می توان در یک محدوده خاص تنظیم کرد ، بنابراین می توان از این خط مرتب سازی نوع غلتک میوه و سبزی برای رفع نیازهای مختلف استفاده کرد.

خروجی و دقت بالا  و مرتبه های درجه بندی را می توان بر این اساس تنظیم کرد.

طیف وسیعی از کاربرد را دارد که می تواند در خشک سازی سبزیجات مانند سیب زمینی ، پیاز و غیره استفاده شود.

و همچنین کیفیت بالا ، بهره برداری آسان ، ظاهر منصفانه و خدمات پس از فروش قابل اعتماد از مزایای دستگاه های خشک سازی پیوسته بهسازان صنعت تدبیر می باشد.

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2057
تعداد بازدید: 37608
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید