WhatsApp
پیام در واتساپ

خط کامل فرآوری پسته مدل ۵۰۰۰

فروش
0.00 ( 0 )
peste
peste
حوض-تفکیک-و-شستشوی-پسته-5000
حوض-تفکیک-و-شستشوی-پسته-5000
خندان-جدا-کن
خندان-جدا-کن
دانه-کن
دانه-کن
رطوبت-گیر
رطوبت-گیر
غربال-گوگیر
غربال-گوگیر
گوگیر
گوگیر
نوار-تست
نوار-تست
1 2 3 4 5 6 7 8
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۸/۱۹

توضیحات آگهی

خط کامل فرآوری پسته مدل ۵۰۰۰


ظرفیت فراوری: ۵ متر مکعب پسته در ساعت
شدت جریان اسمی مصرفی: ۱۵۰ آمپر
مقدار آب صرفی: ۳۰۰۰ لیتر در ساعت
مقدار گازوئیل مصرفی: ۳۵ لیتر در ساعت

 

نوار تست
با توجه به وجود تنوع و همـچنین امکان عـدم تنظیم ماشین آلات ، احتمال خطا در عملکرد وجود خواهد داشت ، بنابر این از این دستگاه جهت بازبینی نهایی محصول استفاده می گردد که دارای شدت جریان معادل ۲/۳ آمپر می باشد .

خندان جداکن ۱۲۰
از این دستگاه به منظور جداسازی پسته های رسیده و خندان از پسته های دهن بسته استفاده می گردد. این جداسازی توسط سوزن های موجود در استوانه دوار این دستگاه صورت می پذیرد. خندان جداکن ۱۲۰ : ظرفیت ورودی ۹۰۰ کیلوگرم در ساعت و دارای شدت جریان معادل ۶/۵ آمپر می باشد .
 

بالا بر ۴/۵ متری معمولی
از این دستگاه به منظور انتقال پسته از دستگاهی به دستگاه دیگر استفاده می شود. این دستگاه در سایز ۴/۵ متری با ظرفیتی معادل ۱۰۰۰۰ کیلوگرم در ساعت با شدت جریان ۳/۷ آمپر (۳ فاز) تولید می شود ، از قابلیت های آن ، تنـظیم خروجی در ارتفاع دلخواه به همراه تعویض آسان پله ها وشستشوی آسان را می توان ذکر کرد.

 

گوگیر پسته ۵۰۰۰
بعد از اینکه پسته ها در دستگاه رطوبت گیر رطوبت سطحی خود را از دست دادند، وارد دستگاه گوگیر می شوند (در اصطلاح به پسته های پوست نشده در فرآوری پسـته گوی گفته می شود) این دستـگاه با استفاده از توپی های آلومینیومی صیقلی گوی ها را از خط فرآوری خارج می کند. گوگیر ۵۰۰۰ : ظرفیت این دستـگاه با پسـته پوستکن های ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ همخوانی داشته و دارای شدت جریان مصرفی ۵/۳ آمپر سه فاز تولید می باشد.

 

رطوبت گیر ۵۰۰۰
بعد از اینکه پسـته ها تفکیک شدند و آب اضافه آنها گرفته شد، وارد دستـگاه پیش خشک کن یا رطوبت گیر می شوند. این دستـگاه مزایای زیادی دارد، اولا اینکه به دلیل پوشیده بودن کامل دستـگاه پرت حرارتی کم، و راندمان زیاد می باشد. ثانیا دستـگاه به صورت یک نوار نقاله مشبک پسته ها را منتقل می کند و این امر باعث می شود تا پسـته ها به صورت کامل تخلیه شده و به دلیل مشبک بودن بهتر در معرض حرارت قرار می گیرند. ثالثا به منظوریکنواختی درامر رطوبت گیری دراین دستگاه همزن هایی وجودداردکه پسته ها را جابجا می کند. رطوبت گیر۱۰متری دارای ظرفیتی معادل ۶/۵ مترمکعب در ساعت با شدت جریان ۵۳/۸ آمپر و مصرف گازوئیل ۴۵ لیتر در ساعت.

 

حوض تفکیک و شستشوی پسته ۵۰۰۰
پسته ها بعد از پوست شدن و شستشوی مقدماتی جهت شستشوی تکمیلی و تفکیک از نظراحتمال آلودگی و مقدار کامل شدن مغز (که شامل سه دسته می باشد : پسته رسیده ، پسته نیمه رسیده و بدون مغز که به آن پوک می گویند) باید از این دستگاه عبور نمایند. حوض تفکیک و شستشوی ۵۰۰۰ : ظرفیت این دستگاه با پوستکن ۵۰۰۰ همخوانی داشته ودارای شدت جریان ۱۸/۱ آمپر (سه فاز) و مصرف آب ۱۵۰۰ لیتر در ساعت می باشد.

 

نخاله گیر ۵۰۰۰
از این دستگاه به دو منظور استفاده می شود:
-۱ تکمیل مرحله پوستکنی پسته
-۲ شستشوی مقدماتی
پیچهایی که بر روی توپی این دستگاه قرار دارند با پیـچهای دستگاه پوستکن پسـته متفاوت بوده و از ضخامت کمتری برخوردار می باشند و درنتیجه به پسته آسیب نمی رسانند. نخاله گیر۵۰۰۰ : ظرفیت این دستگاه با پوستکن ۵۰۰۰ همخوانی داشته ودارای شدت جریانی معادل۱۷/۶ آمپر و مصرف آب معادل۶۰۰ لیتر در ساعت می باشد.

 

پوست کن ۵۰۰۰
قلب تپنده تمامی خطوط فرآوری ، دستگاه پوستکن پستـه می باشد که از درجه اهمیت بسیار بالایی برخورداراست و عملکرد مطلوب یا نامطلوب آن تاثیری مستقیم بر روی محصول خواهد گذاشت.
پوسـتکن های تولیدی این مجـموعه بدلیل تنظیمات آسـان و کاربـردی وعملکرد مطلوب، توانسـته از جایگاه خوبی در ایـن صنعت برخوردار باشد، تـوپـی استفاده شده دراین دستگاه از جنس آلـومینیوم و دارای پیچهای از آلیاژ مخصوص و منحصر بفرد ، این دستگاه را از دیگر دستگاه های مشابه خود در بازار متمایز و قابل اطمینان ساخته و رضایت مشتریان را به خود جلب نموده است.
پوستکن ۵۰۰۰ دارای ظرفیتی معادل ۴/۵ متر مکعب در ساعت با شدت جریان ۲۸/۱ آمپر(۳ فاز) می باشد.

 

دانه کن ۱۴۰
از این دستگاه معمولا در ابتدای خطوط فرآوری و به منظور جداسازی اولیه پسته از خوشه استفاده می شود . در مناطقی که برداشت پسته بوسیله کارگران بصورت دستی و غیر مکانیزه انجام می شود معمولا خوشه زیادی وارد سیستم فرآوری خواهد شد که این اتفاق باعث اخلال در عملکرد کمی و کیفی فرآوری می گردد و به همین منظوردستگاه دانه کن رادر ابتدای خط فرآوری نصب کرده تا مقدارقابل توجهی ازخوشه ها حذف شوند و نتیجه بهتری از خط فرآوری حاصل شود.
دانه کن ۱۴۰ دارای ظرفیتی معادل ۴ متر مکعب در ساعت با شدت جریان ۸/۸ آمپر (سه فاز) می باشد.

 

بالابر ۶/۵ متری رامپی
از این دستگاه به منظور انتقال پسته از دستگاهی به دستگاه دیگر استفاده می شود. این دستگاه سایز ۶/۵ متری با ظرفیتی معادل ۱۰۰۰۰ کیلوگرم در ساعت با شدت جریان ۳/۷ آمپر (۳ فاز) تولید می شود ، از قابلیت های آن ، تنـظیم خروجی در ارتفاع دلخواه به همراه تعویض آسان پله ها وشستشوی آسان را می توان ذکر کرد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران
ظرفیت ۵ متر مکعب پسته در ساعت

نشانی


خیابان سنبل, منطقه ۳, کرمان, بخش مرکزی شهرستان کرمان, شهرستان کرمان, استان کرمان, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 619
تعداد بازدید: 41560
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۰۹/۱۳

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید