WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه برش الوار چوب

فروش
0.00 ( 0 )
دستگاه اتماتیک برش چهار تیغه چوب
دستگاه اتماتیک برش چهار تیغه چوب
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

توضیحات آگهی

انواع اره در ساخت دستگاه برش الوار چوب

اره ها در ساخت دستگاه برش الوار چوب دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند که دو نوع اره دستی و اره برقی هستند.

اره دستی : این اره ها ابتدایی ترین انواع اره بودند که در جهت ساخت دستگاه برش الوار چوب در مصارف غیرصنعتی و کارگاه ها کاربرد دارند. در ساخت دستگاه برش الوار چوب، این گروه از اره ها انواع و اقسام گوناگونی شامل اره برش عرضی چوب، اره برش طولی چوب، اره پشت دار، اره نوکی، اره ظریف بر، اره کمانی و اره (دستگاه) فارسی بر دارند.

اره موتوری برقی / بنزینی : از این ابزار مربوط به ساخت دستگاه برش الوار چوب در برش تنه درخت و چوب استفاده می شود. این اره در نوع برقی بنزینی و شارژی موجود می باشد.

اره نواری : اره نواری در ساخت دستگاه برش الوار چوب  که نام دیگر آن اره فلکه است؛ جهت برش الوارها و تنه درخت استفاده می شود.

اره میزی : یکی از پرکاربردترین ابزارها در ساخت دستگاه برش الوار چوب است و برای برش تخته ها و الوارهای تخت و صاف بسیار گزینه مناسبیست و با نصب تیغه ی مخصوص برش چوب به راحتی می توانید چوب ها را برش بزنید.

اره گرد یا دیسکی : در ساخت دستگاه برش الوار چوب، اره گرد برقی یا اره دیسکی دستگاهی ست قابل حمل که با نصب تیغه های مخصوص برش چوب روی آن قادر به بریدن چوب ها می باشد.

ساخت دستگاه برش الوار چوب صنعتی

اما اره های نام برده شده در صنایع گسترده و کارخانجات بزرگ و با تولید بالا پاسخگو نیست و فقط در مصارف خانگی و کارگاه های کوچک کاربرد دارد. در صنایع بزرگ نیاز به ساخت دستگاه برش الوار چوب صنعتی با قابلیت تولید و بازدهی بالا احساس می شود. ساخت دستگاه برش الوار چوب در شرکت تکنو ماشین ویستا با قابلیت هایی از جمله عدم نیاز به پرسنل زیاد، برش اتوماتیک چوب، برش چهارتیغه چوب، برش طولی و عرضی، سرعت بالا و بسیاری قابلیت های دیگر و مطابق با نیاز شما انجام می گیرد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز, بولوار کارگر, شهرک صنعتی بزرگ شیراز, گچی, قره باغ, بخش مرکزی شهرستان شیراز, شهرستان شیراز, استان فارس, 1138- 71365, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1420
تعداد بازدید: 41334
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۱/۰۸

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید