WhatsApp
پیام در واتساپ

بالابرهای بکسلی

فروش
4.50 ( 1 )
D hoist 2
D hoist 2
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۱

توضیحات آگهی

بالابرها جزء اصلی هر جرثقیلی هستند. بالابرها در انواع بکسلی، زنجیری، دستی و هوایی با توجه به ملاحظات کاربری و تجاری تولید می گردند.   بالابر سیم بکسلی   بالابرهای بکسلی شرکت سازنده آلمانی از630kg  تا 630 تن (تا 1000 تن در صورت نیاز و بصورت سفارشی) و ارتفاع بالابری تا 250m موجود می باشند.   موتورهای بالابری تا توان 220 کیلو وات و بعضا" بصورت درایو چندگانه امکان ارائه سرعت بالابری تا 120 متر بر دقیقه را امکانپذیر می سازد.    اینورترهای فرکانسی مدرن علاوه بر عملکرد دقیق، مزایایی از قبیل soft start، soft stop، دارای قابلیت ترمز دینامیکی، افزایش طول عمر موتور، ترمز، کاهش هزینه تعمیرات، کاهش شوکهای وارده به شبکه سالن و بار، کاهش مصرف انرژی و ... را دارا می باشد.   همچنین با اینورتر، بالابر دارای ترمز اضافی (Dynamic brake) خواهد بود که طول عمر ترمز را بالغ بر یک میلیون برابر می کند و قطعات یدکی بسیار کمتری نیاز خواهد داشت.   با توجه به گستره وسیع محصولات تولیدی؛ تقریبا" برای هر کاربری بالابرهای مناسب با آن تولید می گردند. با توجه به کاربری، بالابرها در دو نوع سری D و سری K مورد استفاده قرار می گیرند. برای مواردی که جرثقیل دارای کارایی سبک تا متوسط می باشد، بالابرهای سری D بطور معمول استفاده می گردند. بالابرهای سری K با تنوع زیاد برای انواع مختلفی از کاربری ها از سبک تا سنگین و همچنین برای کاربری های ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو مدل بالابری در صنایع مختلف استفاده شده و دائماً برای کاربریهای خاص مدرن تر می گردند.   بالابرهای سری D (تا 63 تن)   طراحی Compact، مدولار و بهینه شده   سری های D برای جابجایی کالا از630kg  تا 63ton برای جرثقیلهایی با کاربری سبک تا متوسط طراحی می شوند. این نوع بالابرها برای انواع کارگاهها، خطوط مونتاژ، انبارها و کاربردهای مشابه ایده آل و مناسب هستند.     مشخصات:
  • ظرفیت بالابری از 630 کیلوگرم تا 63 تن
  • سرعتهای بالابری تا 55 متر بر دقیقه
  • ارتفاع بالابری تا 100 متر 
  • اشغال حداقل فضا توسط تجهیزات بدلیل compact بودن طراحی
  • امکانات متنوع نصب
  • بادوام به علت قطعات با پوشش حفاظتی گالوانیزه شده طلایی
  • ارزش بالای آن به دلیل استفاده از قطعات استاندارد
  • جایگزینی آسان و سریع قطعات جزء از طریق سیستم مدولار  
  • موجود در طراحی ضد انفجار
  • قابلیت استفاده از کنترل فرکانسی اینورتری
  بالابرهای سری D شرکت از قطعات deep drawn ساخته شده است. در مقایسه با ریخته گری معمول، این روند باعث کاهش وزن، پایداری بیشتر قطعه و انعطاف پذیری بالای آن می گردد. انعطاف پذیری قطعات فاکتور بسیار مهمی در زمان انجام فرایندهای مهندسی روی آنها می باشد.

قطعات اصلی بالابر با با پوشش حفاظتی طلایی گالوانیزه می شوند که موجب حفاظت بلند مدت تجهیزات در برابر خوردگی شده و دوام طولانی آنرا تضمین می کند. ترمزهای دیسکی که میلیونها بار بدون تقریباً هیچ گونه تنظیمی و بطور استاندارد می توانند عمل کنند، کارهای نگهداری و تعمیرات را کاهش می دهند.

 

برای بارهای بیشتر از 63 تن، بالابرهای پرکار یا بالابرهایی با کاربریهای ویژه و سخت، بالابرهای سری K پیشنهاد می گردند.  بالابرهای سری K (ظرفیت تا 630 تن و تا 1000 تن بصورت سفارشی):

قدرتمند و قوی برای کاربری های پرکار

بالابرهای سری های K برای کاربردهای صنعتی پرکار و پیچیده طراحی شده است. این نوع بالابرها در سرتاسر جهان در شرایط سخت و پیچیده، با گرب یا مگنت و در کاربریهای پیوسته و مداوم آزموده شده است. کاربرد این بالابر در صنایعی همچون ساخت نیروگاهها نیروگاههای سیکل ترکیبی، فولادسازیها، ساخت سازه های سنگین و بطور کلی در کاربریهایی با تناژ بالا/ کارکرد پرکار می باشد.

مشخصات:
  • ظرفیتهای بالابری تا 1000 تن
  • سرعتهای بالابری تا 120 متر بر دقیقه
  • ارتفاع بالابری تا 250 متر 
  • گیربکسهای مقاوم ساخته شده از چدن
  • سایش کمتر و دقت بالا با استفاده از کنترل اینورتر فرکانسی به صورت استاندارد
  • دارای قابلیت سفارشی سازی
  • دارای ویژگیهای متنوعی از قبیل TRUE LIFT- (بدون حرکت جانبی قلاب در زمان جابجایی عمودی قلاب) ، سیستم اندازه گیری بار، قابلیت تبدیل انرژی در حالتهای Lowering بار، تاب بار و ترمز به انرژی الکتریکی مفید (power feedback unit)  و ... 
  • موجود در طراحی ضد انفجار
  اینورتر های با قابلیت Regenerative power feedback unit: 

اینورتر بالابرها دارای قابلیت Regenerative power feedback unit می باشد. علاوه بر مزایای اینورترهای معمولی، با استفاده از اینورترهای جدید، مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. 

با اینوترهای دارای Regenerative power feedback unit، قابلیت تبدیل انرژی در حالتهای Lowering بار، تاب بار و ترمز به انرژی الکتریکی مفید می‌باشد. بنابراین انرژی تولید شده به برق شبکه تزریق می شود و در مصرف کننده های دیگر (بطور مثال بالابر کمکی (در زمان استفاده بالابر بصورت تکی) یا سایر مصرف کننده های موجود در شبکه) بصورت همزمان و بنا به نیاز استفاده می‌گردد. در حالیکه با اینوترهای سنتی؛ انرژی تولید شده در زمانهای خاص (بطور مثال پایین آوردن بار توسط بالابر) از طریق مقاومت ها تلف می گردد که این مقاومتها نیز در محیط های با گرد و غبار دارای مشکلاتی می‌باشند.

به عنوان مثال با قابلیت Regenerative power feedback unit، جرثقیلی که بار را پایین می برد به جرثقیل دیگر که بار را بالا می برد انرژی می دهد و آن کارفرمای محترم میتواند از مصرف انرژی کمتر حدود (20….40%) در طول عمر جرثقیل  15….30 سال بهره‌مند شود و مزایای بسیاری برای آن کارفرمای محترم خواهد داشت.   
  - صرفه جویی در هزینه ها
- بهینه گی و بهره وری
- فواید زیست محیطی
- هزینه های تعمیرات کمتر
  اینورترهای فرکانسی مدرن علاوه بر عملکرد دقیق، مزایایی از قبیل soft start، soft stop، دارای قابلیت ترمز دینامیکی، افزایش طول عمر موتور، ترمز، کاهش هزینه تعمیرات، کاهش شوکهای وارده به شبکه سالن و بار، کاهش مصرف انرژی و ... را دارا می باشد.   همچنین با اینورتر، بالابر دارای ترمز اضافی (Dynamic brake) خواهد بود که طول عمر ترمز را بالغ بر یک میلیون برابر می کند و قطعات یدکی بسیار کمتری نیاز خواهد داشت.

بالابرهای سری K شرکت سازنده آلمانی
، مطابق با کاربریهای ویژه مشتریان طراحی و بطور استاندارد مجهز به کنترل اینورتر فرکانسی می باشند. می شوند.

ترمزهای دیسکی قوی که میلیونها بار میتوانند مورد استفاده قرار گیرند تقریبا" بدون نیاز به تنظیمات خاصی، کارهای تعمیر و نگهداری را به حداقل می رسانند. موتور بالابری ، ترمز ، گیربکس محصور شده و درام در یک راستا قرار گرفته اند. این کار از دفورمه شدن خطرناک ترولی و اجزای انتقال نیرو جلوگیری می کند.

برای بارهای کمتر از 63 تن یا کاربری های سبک تر، بالابرهای سری D پیشنهاد می گردند.  

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


ارغوان, شهرک صنعتی پرند, پرند, بخش پرند, شهرستان رباط کریم, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
5.00
کمیت اطلاعات
5.00
نحوه پاسخگویی
4.00

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2014
تعداد بازدید: 38002
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۱۰

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید