WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه بسته بندی اسکین

فروش
0.00 ( 0 )
Skin1
Skin1
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98۰۹۳۳۲۳۷۹۳۳۸
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۵/۲۶

توضیحات آگهی

 

دستگاه بسته بندی اسکین پک یکی از ماشین آلاتی است که توسط آن مواد غذایی تازه بسته بندی می شود این دستگاه با توجه به کارائی در قدرت و تسریع در زمان بسته بندی و عدم نیاز به قالب برای انواع مختلف محصول بسیار مقرون به صرفه است احتمالا نمونه های مختلف محصولات این دستگاه ها را در هایپرها و سوپرمارکت ها دیده اید ،جالب است بدانید که این دستگاه جهت بسته بندی انواع محصولات غذایی از قبیل مرغ ، گوشت ، ماهی ،انواع سوسیس کالباس ، انواع پنیر ، سبزیجات و … مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین می توان آن را به عنوان یک دستگاه کارآمد در بسته بندی با کیفیت مواد غذایی و تازه نگه داشتن آن معرفی نمود که نوع بسته بندی آن به صورت وکیوم فرمینگ می باشد.

در این نوع بسته بندی که در اصطلاح به آن وکیوم پوستی نیز گفته می شود محصول محکم اما بدون ایجاد تنش و بدون تغییر شکل در ظاهر آن محصور می شودو بر روی سینی ثابت می شود بر این اساس حتی محصولاتی که دارای قطعات تیز و یا سخت مانند استخوان یا پوسته هستند به طور ایمن محصور می شوند همچنین در این نوع بسته بندی خلاءموجود در بسته به ماندگاری طولانی مدت محصول کمک می کند. در مــــواردی که ایجاد خلا اثرات مخرب بر محصول دارد گاز جانشین مانند نیتروژن به داخل بسته ها تزریق میشود تا دیواره ظـرف از محصول جدا گردد.از جمله گازهای جانشین میتوان به O2 و CO2نیز که باعث بیشتر شدن عمرمحصول و حفظ رنگ و تازه گی و طراوت آن میشود اشاره نمود.
فوائد بسته بندی با دستگاه اسکین پک شرکت طرسام را می توان به صورت خلاصه به شرح زیر نام برد:
۱- محصول بسته بندی شده در زمان مصرف دارای کیفیت طبیعی خود می باشد و طراوت، رنگ و بافت خود را حفظ کرده است که این موضوع به صورت واضح از روی بسته نیز قابل مشاهده است.
۲- عدم ایجاد هیچگونه تغییر در ظاهر محصول از صفات بارز این بسته بندی است.
۳- محصول به صورت کامل روی سینی فیکس شده است و به هیچ وجه از جای خود جابجا نمی شود.
۴- برای سهولت در باز کردن محصول می توان از آپشن آسان باز شو استفاده کرد و از آن قسمت روکش محصول را به صورت یکجا باز نمود.
۵- این بسته ها را می توان با استفاده از فیلم های رنگی ، انواع چاپ ها یا بر چسب های مختلف از دیدگاه بصری برای جذب بیشتر مشتری تزیین نمود
۶- برای زیباتر شدن چیدمان فروشگاه ها می توان از قابلیت قرار گیری معلق بر روی رگال این نوع بسته بندی ها بهره برد.

در هنگام استفاده از دستگاه باید کلیه شرایط برای کار آن محیّا باشد که این شرایط عبارتند از:
۱- وجود فشار باد مناسب .
۲- فعال بودن مسیر ورودی و خروجی آب .
۳- آماده بودن فیلم های رول پایین و بالا دستگاه در مسیر .
سیستم عملکرد کلی این دستگاه همانطور که در فیلم مشاهده می کنید بدین صورت است که ابتدا فیلم مصرفی دستگاه بر روی بدنه جا زده می شود . سپس فویل مربوط به رول بالا در محل خود جاسازی و بر اساس پلاک مربوطه از روی غلطکها عبور داده و در مسیر کار دستگاه قرار داده می شود.با استارت دستگاه زنجیرها فیلم را توسط کلمپهایی که در سر آنها قرار دارد گرفته و به سمت داخل دستگاه میبرند. در ایستگاه اول فیلم باید در قسمت هیتر پیش گرم بر اساس دمایی که تعریف شده گرم شود بعد از گرم شدن فیلم وارد قالب فرم گیری شده و بر اساس فرمی که در قالب طراحی شده شکل ظرف مورد نظر را به خود میگیرد و از قالب خارج می شود . در ایستگاه بعدی محصول بر اساس حجم تعریف شده به داخل ظرفها تزریق می گردد . زمانی که ظروف از محصول پر شد .توسط قالب سیل باید فویل بر روی ظرف قرار گرفته و بر اساس حرارت مورد نیاز بر روی لبه های ظرف دوخته شود .
سپس در ایستگاه بعدی قالب برش لبه های هر کدام از ظروف کامل برش خورده و در انتها ی دستگاه توسط کانوایر این ظروف را از دستگاه خارج می شود . ضایعات مربوط به فیلم نیز توسط سیستم ضایعات جمع کن دستگاه به شکل رول جمع آوری می گردد .

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


۳۰ متری صنعت کاران, شهرک الهیه, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2003
تعداد بازدید: 38248
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۰۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید