WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه روغن کشی 35 میلی متر

فروش
5.00 ( 1 )
NI8
NI8
WhatsApp-Image-2019-07-22-at-9.38.05-AM
WhatsApp-Image-2019-07-22-at-9.38.05-AM
WhatsApp-Image-2019-07-22-at-9.37.59-AM
WhatsApp-Image-2019-07-22-at-9.37.59-AM
1 2 3
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
نیاوران (3)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: niavaran-co.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۲۰

توضیحات آگهی

دستگاه NI۸ عنوان کوچکترین دستگاه روغنگیری شرکت نیاوران را داراست. این دستگاه علی رغم سایز کوچک خود بسیار محبوب، کارا و پرکاربرد است. NI۸ مناسب فروشگاه­های کوچک و عطاری­ها است. همین طور استفاده از این دستگاه در فروشگاه­های مختلف زنجیره­ای و هایپرمارکت­ها رواج دارد. کارکرد دستگاه بسیار بی­صدا است و استفاده از آن در فروشگاه­ها و حتی منازل هیچ­گونه آلودگی صوتی ندارد. به راحتی از این دستگاه، می­توان دستیابی به حداکثر درصد روغن­گیری و دمای مناسب را انتظار داشت. تمامی این خصایص باعث شده است NI۸ عنوان محبوب­ترین دستگاه روغن­گیری را کسب کند.

با دستگاه روغنگیری NI۸ می­توان از دانه­ های روغنی خام بدون هیچ گونه افزودنی به صورت پرس سرد روغن­گیری نمود به طوری که روغن خروجی، تمامی خواص دانه روغنی را دارا باشد. با توجه به نوع، کیفیت و وزن دانه NI۸ می­تواند حداکثر ۸ کیلوگرم ورودی داشته باشد.

شاسی اصلی دستگاه از ورق آهنی ساخته شده است که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده است و همین امر مقاومت بالای قطعات در مقابل سایش را موجب شده است.

قیف دستگاه NI۸ از ورق با ضخامت ۳ میلی­متر تولید شده است که هیچ اتصال جوشکاری شده در آن به کار نرفته­ است و ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارد.

موتور دستگاه ساخت شرکت Siemens آلمان می­ باشد و با استفاده از تسمه و پولی  انتقال قدرت به گیربکس صورت می پذیرد.سرعت چرخش موتور توسط مبدل برق (اینورتور) تنظیم می­شود که از ۵/۰ تا ۵۰ هرتز متغیر است. این امکان باعث می­شود تا برای دانه­ های روغنی مختلف، با تنظیم سرعت به حداکثر بازدهی دست یافت. همچنین استفاده از اینورتور باعث شده است انرژی مصرفی دستگاه بسیار پایین باشد. برای روغنگیری از دانه کلزا در حدود ۵/۰ تا ۹/۰ کیلو وات انرژی الکتریکی مصرف می­شود. با NI۸ می­توان با تنظیم فاصله پریجت و ماردون و استفاده از نازل­ های مختلف فشار پرس را به صورت مکانیکی تنظیم نمود.

ماردون و سیلندر و سایر اجزای مجموعه پرس دستگاه از فولاد­های آلیاژی ضد سایش و سختکاری شده ساخته شده­اند. مجموعه پرس دستگاه بسیار مقاوم و دارای عمر طولانی می­باشد. این قطعات در مجموعه تولیدی متعلق به کرن کرفت و با استفاده از آخرین تکنولوژی و ماشین­آلات صنعتی، با دقت بالا تولید می­شوند.استفاده از یاتاقان­بندی و بلبرینگ­های ساخت ژاپن تحمل بارهای محوری و شعاعی دستگاه را تضمین می­کند.

با دستگاه NI۸ میتوان بالغ بر ۵۰ نوع دانه روغنی مختلف را به صورت پرس سرد روغن­گیری نمود.

 

ویژگی ها

کشور سازنده ایران
ظرفیت 8 کیلوگرم در ساعت

نشانی


کبابی, دوم, پونک شمالی, پونک, منطقه ۲ شهر تهران, تهران, بخش مرکزی شهرستان تهران, شهرستان تهران, 1476863833, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
5.00
کمیت اطلاعات
5.00
نحوه پاسخگویی
5.00

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1096
تعداد بازدید: 41523
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۱۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید