WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه دوخت ریلی و تاریخ زن

فروش
0.00 ( 0 )
1-
1-
دستگاه-دوخت-ریلی-با-تاریخ-زن-768x543
دستگاه-دوخت-ریلی-با-تاریخ-زن-768x543
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

دستگاه دوخت و تاریخ زن به دو شکل عمودی و افقی ساخته می شود. این دستگاه از ترکیب دو دستگاه با هم به وجود می آید که در بعضی از مدل های درون بازار دیده میشود.

دستگاه دوخت ریلی تزریق گاز نیز انجام می دهد، در صنعت بسته بندی مواد غذایی دستگاه‌های چند کاره مانند دستگاه مذکور کاربرد بیشتری دارند، که ما در این مطلب فقط به اطلاعات دوخت و تاریخ زن می پردازیم زیرا بیشترین کارایی را در صنایع بسته بندی دارند.

دستگاه دوخت

ماشین دوخت ریلی برای هر کارگاه و کارخانه ای که بسته بندی های مواد و محصولات خود را با بسته بندی های پلاستیکی انجام می دهد لازم است.

این دستگاه برای نوعی پلم در بسته بندی پلاستیکی و فویلی با حرارت استفاده می شود؛ از دستگاه دوخت در خانه برای تولیدی های کوچک و در صنعت برای تولید انبوه استفاده میشود.

کیفیت این دستگاه بستگی به نوع تولید آنها دارد که شرکت بهسازان صنعت تدبیر نمونه ای از بهترین مدل این دستگاه را برای مصرف کنندگان در سایت اینترنتی خود قرار داده است.

نحوه کار دوخت ریلی به این شکل است که پلاستیک را توسط ریلی که بر روی دستگاه وجود دارد می‌گیرد و با سرعت زیادی کار دوخت را انجام می دهد.

دوخت ریلی و تاریخ زن

اگر شما دستگاه دوخت ریلی داشته باشید نمی توانید تاریخ زن را به این دستگاه اضافه کنید. هزینه خرید دستگاه دوخت بسیار ارزان تر از دوخت به همراه تاریخ زن می باشد؛
دلیل نتوانستن برای اضافه کردن تاریخ زن به دستگاه دوخت معمولی این است که میزان سرعت این دستگاه‌ها با یکدیگر فرق دارند و عمل دوخت و تاریخ زدن همزمان نیاز به تنظیمات دارد و به نسبت سرعت دستگاه و اندازه بسته ها مربوط می باشد؛ که کار تنظیم توسط متخصصان و تولید کنندگان انجام می شود.

میزان توان دستگاه دوخت ریلی و چاپ حرارتی معرفی شده توسط شرکت بهسازان صنعت تدبیر ۱۵ تا ۲۵ دوخت و تاریخ در هر دقیقه می باشد.

دستگاه دوخت پاکت از برق ۲۲۰ ولت استفاده می‌کند و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که همین امر باعث طول عمر بالای این دستگاه نیز می‌شود.

 

مورد استفاده ماشین دوخت در تولیدی ها و کار خانه های صنعتی و همچنین در موارد دیگری که از بسته بندی پلاستیکی استفاده می شود مانند مواد غذایی، دارویی، آرایشی، دوخت پاکت و سلفون غیره… می‌باشد.

مشخصات فنی
  • ابعاد : طول ۸۵cm     عرض ۴۰cm    ارتفاع ۳۵cm
  • وزن دستگاه : ۳۲ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز : تک فاز ۲۲۰ ولت
  • توان برق مصرفی : ۰/۷۵ کیلو وات بر ساعت
  • نوع دوخت  : ریلی حرارتی
  • جنس بدنه :استنلس استیل
  • ظرفیت دستگاه : ۱۵ الی ۲۵ بسته در دقیقه
  • درجه بندی : مطابق با سفارش
  • مختص دوخت و چاپ بر روی انواع پاکت ، سلفون و…

 

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2036
تعداد بازدید: 37919
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید