WhatsApp
پیام در واتساپ

دستگاه سیل پک وکیوم

فروش
0.00 ( 0 )
download (5)
download (5)
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

دستگاه سیل پک وکیوم

کارایی بسیار جالبی که این دستگاه دارد باعث شده تا مصارف زیادی در رشته های مختلف شغلی داشته باشد. مهم ترین جاهایی که دستگاه سیل پک وکیو به کار می رود در صنایع غذایی مانند رب سازی ، صنعت گوشت و پروتئینی ، دارویی ، مواد شیمیایی ، ماهی و میگو  و هم چنین در صنعت شیر ( لبنیات ) است.

این دستگاه یک نوع دستگاه بسته بندی است که در انواع مختلف شغل ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ این دستگاه پک زنی همان گونه که از اسمش پیداست کارایی متفاوتی از دستگاه سیل حرارتی دارد و نحوه کار آن به صورت وکیوم و خلاء است.

با استفاده از این دستگاه می توان کیفیت مواد داخل بسته را از نظر بو ، عطر و طعم برای مدت مشخص شده ای تضمین کرد. کار دیگر دستگاه سیل وکیوم تزریق گاز به داخل بسته و کشیدن هوا از داخل بسته است که همین امر موجب می شود تا ماندگاری محصول بیشتر شود.

در این دستگاه پک زنی وکیومی سیستمی نصب می شود تا گاز نگهدارند مواد به نام های CO2 و N2 به داخل بسته تزریق کن و هوای داخل بسته را خارج کند. مورد استفاده این دستگاه بیشتر برای محصولات فاسد شدنی مانند گوشت مرغ ماهی و انواع سبزی جات و… است.

فواید دستگاه سیل پک وکیوم

با توجه به ویژگی‌های دستگاه سیل وکیوم می‌توان از فواید بی‌شمار آن نام برد؛ از جمله پانچ و پرس اتوماتیک ، قابلیت باز و بسته شدن رول به صورت اتوماتیک ، مجهز بودن به سیستم کنترل میزان کشش رول ، دو قالب بودن ، سیستم مانیتورینگ برای کنترل عملیات دستگاه ، امکان نصب تاریخ زن به دستگاه و بدنه‌ی استنلس استیل و تیغه برش استیل ضد زنگ.

نوع کار دستگاه سیل

عملکرد دستگاه به این شکل است که با توجه به محل قرار گیری محصول در بسته از نوع از پرس استفاده می کند که دوباره قابل باز کردن است و عمل پرس با کمی فشار انجام می شود.

با توجه به تمام کارهایی که این دستگاه انجام می دهد می توان گفت در جایگاه بالایی داخل اکثر صنف ها قرار گرفته است. این جایگاه به دلیل کار آمد بودن دستگاه سیل پک می باشد.

آسان بودن کار با این دستگاه از دیگر دلایل مورد استفاده بودن آن است و این راحتی کار نه تنها برای تولید کننده بلکه برای اوپراتور نیز وجود همین امر باعث محبوبیت این کالا در میان صاحبان صنایع می باشد.

شما می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به فروش کالا در بازاز این دستگاه را به راحتی از شرکت بهسازان صنعت تدبیر از طریق سفارش اینترنتی خریداری کنید.

مشخصات این دستگاه بسته بندی وکیوم: 

  • ابعاد : طول ۱۲۰cm     عرض ۹۰cm    ارتفاع ۱۵۰cm
  • وزن دستگاه : ۳۰۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز : تک فاز ۲۲۰ ولت-سه فاز ۳۸۰ ولت
  • توان برق مصرفی : ۳ کیلو وات بر ساعت
  • ظرفیت دستگاه  : ۳۰۰ تا ۴۰۰ ظرف در ساعت
  • جنس بدنه و تیغه  : استنلس استیل
  • دارای قالب جدا شونده برای ظروف و سایزهای مختلف دارای سیتم وکیوم و تزریق گاز ازُت
  • مختص سیل پک کردن انواع ظروف PP  با وکیوم

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2040
تعداد بازدید: 37626
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید