دستگاه کیسه و کارتن پرکن دو توزین-BST 206 KH

فروش
0.00 ( 0 )
bag-and-sealed-by-packing-machine-768x543
bag-and-sealed-by-packing-machine-768x543
download (7)
download (7)
1 2
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 02..........نمایش
واتساپ: +98
ارسال شده توسط
تاریخ ارسال ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵

توضیحات آگهی

این نوع دستگاه (کیسه و کارتن پرکن) مخصوص انواع مواد گرانولی مانند کشمش ، قندو انجیر و برنج و… است. دستگاه ذکر شده می‌تواند حجم مشخص شده ای را در کیسه یا کارتن پر کند. و شما مقدار نیاز را از جهت پر کردن برای دستگاه تعریف می‌کنید و دستگاه آنها را به اندازهای ذکر شده (۲ ، ۵ ، ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ ، ۲۵ ، ۵۰ ) کیلوگرم و مناسب با صلاح دید اپراتور پر می کند.

سیستم توزین این نوع دستگاه ها وزنی و دو توزین می‌باشد که با توجه به سرعت و دقت بسیار بالا عملکردی مناسب و قابل قبولی دارند. همین کار کرد مناسب و آسان باعث می شود تا اپراتور حتی با نداشتن اطلاعات فنی مناسب به راحتی با این دستگاه کار کند و بازدهی خوبی نسبت به نیاز تولید داشته باشد.

 

نحوه عملکرد دستگاه کیسه و کارتن پرکن دو توزین

روش کار دستگاه کیسه و کارتن پرکن به این شکل است که توسط بالابر مواد یا محصول مورد نظر در مخزن ورودی ریخته می شود و سپس دستگاه با میزان وزن خواسته شده توسط اپراتور آنها را با ترازوهای خود وزن کرده و داخل کارتن و کیسه می ریزد و پس از آن از روی نوار انتقال یا همان نوار نقاله بسته های پر شده را برای انتقال به مرحله بعدی انتقال می یابند و آماده برای مرحله آخر که همان بسته بندی و پلم کردن است می شوند. لازم به ذکر است که تمامی کارهایی که دستگاه انجام می دهد اتوماتیک و بدون و اپراتور شما فقط برای چک کردن در آنجا حاضر می شود.

قسمت دیگری به اسم قسمت پکینگ وجود دارد که این قسمت بعد از پر شدن محصول و مواد در کیسه یا کارتن انجام می شود که عمده کار یک اپراتور در این مرحله از کار است یعنی تمام رسیدگی ها بازدید ها و همچنین کار عملی در این قسمت برای یک اپراتور صورت میگیرد.

این دستگاه ها گریدهای مختلفی دارند زیرا میزان توان ، سرعت و دقت در این دستگاه ها متفاوت تعریف کرد و شما با توجه به نیاز تولید خود میتوانید آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

دستگاه کیسه و کارتن پرکن ذکر شده در جا و مکان های مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد یعنی هم می تواند به صورت شخصی برای یک نفر که برای محصول خود نیاز دارد مورد مصرف قرار گیرد و هم برای یک شرکت پخش کننده که تمامی کارهای بسته بندی را خودشان انجام می دهند و یا یک تولیدی یا کارخانه‌ی تولید و بسته بندی مواد غذایی و کشاورزی که همه ی کار ها را از ۰ تا ۱۰۰ انجام می دهد.

دستگاه دوتوزین کیسه پرکن کار کردن بسیار آسانی دارد و مهم ترین بخش آن این که با راحتی به نسبت حجم قابل حمل و جابجایی آسان میباشد؛ سهولت کار این دستگاه باعث می شود شخص مصرف کننده با توجه به هزینه پرداختی بابت خرید بسیار راضی باشد و بازدهی بالا این رضایت را بیشتر بیشتر خواهد کرد

مشخصات فنی دستگاه کیسه و کارتن پرکن دو توزین
  • ابعاد : طول ۱۶۰cm     عرض ۱۲۰cm    ارتفاع ۲۷۰cm
  • وزن دستگاه : ۴۲۰ کیلو‌گرم
  • برق مورد نیاز : سه فاز۳۸۰ ولت-تک فاز ۲۲۰ ولت
  • عملکرد  : مکاترونیک پنوماتیک
  • توان برق مصرفی : ۲ کیلو وات
  • سرعت پرکن : ۲ الی ۵ کیسه در دقیقه
  • وزن کیسه : در ۲ الی ۲۰ کیلوگرم قابل افزایش تا ۵۰ کیلو گرم
  • سیستم توزین : وزنی دیجیتال
  • الفیاف مصرفی : انواع گونی ، کیسه پلی اتیلن ، کارتن
  • رنگ بدنه : الکترواستاتیک کوره‌ای

 

نشانی


ظفر ۱۲, شهرک امیر المومنین, خرم دشت, کرج, کمال آباد, بخش مرکزی شهرستان کرج, استان البرز, 31475746, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 2042
تعداد بازدید: 37998
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۴/۰۶/۲۴