WhatsApp
پیام در واتساپ

خط کامل اصلاح بذردانه های روغنی(کلزا ،کانولا، سویا و...)

فروش
0.00 ( 0 )
ramsanat92
ramsanat92
1
اطلاعات تماس
تلفن همراه: 09..........نمایش
ارسال شده توسط
رام صنعت بهاره (7)
فعالیت اصلی: ;تولیدی;تجاری;
همراه: 09..........نمایش
وب سایت: ramsanat.com
تاریخ ارسال ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
تاریخ ویرایش: ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

توضیحات آگهی

خط کامل اصلاح بذر (بوجاری )دانه های روغنی (کلزا، کانولا، سویا ....)همراه با سیستم ضد عفونی و توزین دیجیتال مدل P-Z-T-K۱۵۰

مشخصات خط کامل:

دستگاه ها شامل

۱- دستگاه بالابر (الواتور )شماره یک : عمل انتقال محصول به دستگاه پیش بوجاری را انجام می دهد.- دارای مخزن(هاپر)دپو محصول ، دریچه قابل تنظیم جهت کنترل ورودی محصول به داخل دستگاه- دارای قاشقک های لاستیکی جهت ممانعت از ضربه و صدمه زدن به محصول- دارای نردبان و پا گرد

۲- دستگاه پیش بوجاری : دارای سرند با دو طبقه غربال جهت جداسازی مقدماتی ناخالصیهای درشت تر از محصول

۳- دستگاه بالابر (الواتور)شماره دو: عمل انتقال محصول از پیش بوجاری به بوجاری اولیه را به عهده دارد.با مشخصات ، متعلقات و کارایی مشابه بالابر شماره یک عمل می نماید,

۴- دستگاه بوجاری اولیه: دارای فن مرکزی با مکش دو طرفه قابل تنظیم و سرند با دو طبقه غربال، سیستم پاک کنندگی غربال ها توسط توپک، همچنین دارای سکو، پاگردونردبان جهت انجام تنظیمات دستگاه می باشد.این دستگاه جهت جداسازی ناخالصیهای ریز، درشت و سبکتر از محصول عمل می نماید.

۵- دستگاه سیکلون و سپراتور شماره یک: این دستگاه گردو غبار و پوشال خارج شده از فن دستگاه بوجاری اولیه را مهار می نماید.

۶- دستگاه الواتور (بالابر)شماره سه:با مشخصات، متعلقات و کارایی مشابه بالابر شماره دو عمل نموده و انتقال محصول از بوجاری اولیه به بوجاری ثانویه را به عهده دارد.

۷- دستگاه بوجاری ثانویه: دارای مشخصات و متعلقات مشابه بوجاری اولیه می باشد که برای ارتقاء کیفیت محصول تا حد استاندارد ازاین استفاده می شود.

۸- دستگاه سیکلون و سپراتورشماره دو: این دستگاه مشابه دستگاه سیکلون شماره یک بوده و گرد و غبار و پوشال خارج شده از فن دستگاه بوجاری ثانویه را مهار می نماید.

۹- دستگاه بالابر ( الواتور) شماره چهار : با مشخصات، متعلقات و کارایی مشابه بالابر شماره سه عمل نموده و انتقال محصول از بوجاری ثانویه به سیستم ضد عفونی را به عهده دارد.

۱۰-دستگاه ضد عفونی : این دستگاه جهت سم زنی و مخلوط نمودن سم با محصول عمل نموده و بر اساس سفارش ساخت، سیستم سم زنی پودری و یا سیستم سم زنی مایع و یا هر دو سیستم با هم قابل تولید می باشد، که سیستم سم زنی مایع دارای شاسی نگهدارنده مخزن، مخزن۶۰۰ لیتری مدرج(جهت ۱۰ ساعت کار مداوم)، الکترو پمپ و متعلقات و اتصالات سم زنی مایع بوده و سیستم پودری دارای الکترو گیربکس جهت ریزش سم پودری و متعلقات سم پودری می باشد.

۱۱- دستگاه بالابر ( الواتور)شماره پنج: با مشخصات، متعلقات و کارایی مشابه بالابر شماره چهار عمل نموده انتقال محصول از سیستم ضد عفونی به دستگاه توزین را به عهده دارد.

۱۲- دستگاه توزین (باسکول)دیجیتال:دارای مخزن (هاپر) جهت نگهداری محصول تا مقدار مورد نیاز جهت توزین می باشد دارای صفحه نمایشگر جهت تنظیم وزن کیسه ، شمارش تعداد کیسه ها و قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد، همچنین عمل کیسه گیری را همزمان با توزین انجام می دهد.

۱۳- دستگاه نوار نقاله : جهت انتقال کیسه بذر از دستگاه توزین به کار میرود.

۱۴- تابلو برق:جهت خط کامل بوجاری ریز دانه ها بصورت پیانویی بوده و مدار فرمان برق کلیه دستگاه های موجود در خط در این تابلو قرار داردوکنترل خاموش و روشن نمودن دستگاه ها بصورت متمرکز و از یک نقطه انجام می گیرد.

ویژگی ها

کشور سازنده ایران

نشانی


شهرک صنعتی نصیرآباد, وهن آباد, بخش مرکزی شهرستان رباط کریم, شهرستان رباط کریم, ایران

امتیاز

کیفیت اطلاعات
کمیت اطلاعات
نحوه پاسخگویی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1108
تعداد بازدید: 40925
تاریخ انقضاء: ۱۴۰۳/۱۰/۱۸

کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
متن عکس را داخل کادر وارد کنید
Cron Job Starts