WhatsApp
پیام در واتساپ

رادیس صنعت

فعالیت اصلی COM_DJCLASSIFIEDS_تولیدی
همراه 09..........نمایش
تعداد کارکنان اعلام نشده
ایمیل ai..........نمایش
وب سایت radissanat.ir
درباره ما

شرکت رادیس صنعت با کادری متخصص و با تجربه ده ساله در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات خط بازیافت آهن قراضه و خودروهای فرسوده و طراحی سیستم غبارگیر کارخانجات ذوب آهن و نورد در ظرفیت‌های گوناگون آماده همکاری و مشاوره می‌باشد. از دیگرتخصص‌های این شرکت ساخت انواع شریدرهای چکشی  برای مواد فلزی  وکاغذ و چوب با موتورهای دیزلی و الکتریکی با توان تولید ۲۰ تا ۵۰ تن در ساعت میباشد. از دیگر تولیدات این شرکت دستگاه برش (قیچی) برای خرد کردن انواع ضایعات در دهنه های ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشد. دستگاه پرس برای فرآوری  مس از سیم  و کابل خودروهای فرسوده از دیگر تولیدات این شرکت می‌باشد.

چشم انداز:

دست یابی به استانداردهای زیست محیطی، تکمیل زنجیره فولاد، در راستای چشم انداز ۱۴۰۴

رسالت:

آهن قراضه فرآوری شده در تولید محصولات فولادی تاثیر بسزایی دارد و در حال حاضر تولید قراضه با کیفیت جزء نیازهای قطعی این صنعت در کشور محسوب میشود.

با توجه به سلسله نیازهای تولید قراضه با کیفیت شاید بتوان اولین و مهمترین آن را ناخالصی و در حقیقت حذف آن از چرخه ذوب مورد توجه قرار داد.

ورود ناخالصی به کوره های ذوب اولین و بالاترین تخریب را بر محیط زیست داشته و سپس منابع انرژی را هدف قرار میدهند

رسالت ما مشارکت در حفظ محیط زیست و ایجاد صرفه جویی در انرژی ارزشمند میباشد

  چرا رادیس صنعت؟

شرکت رادیس صنعت هوشمان آرتاویل از تمام بازدید کنندگان محترم دعوت میکند تا با ملاحظه چشم انداز و مطالعه رسالت تعریف شده همچنین ارزشهای سازمانی که هر کدام در محل خودشان تدوین گردیده اند به این جمع بندی برسند که چرا رادیس صنعت.

اما مختصری نیز پیرامون توانایی های خودمان با شما سخن میگوییم:

رادیس صنعت هوشمان آرتاویل که یک شرکت دانش بنیان است با کادری متخصص و با تجربه ده ساله در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات خط بازیافت آهن قراضه  وخودروهای فرسوده و طراحی سیستم غبارگیرکارخانجات ذوب آهن و نورد درظرفیت های گوناگون فعالیت میکند.

ازدیگرتخصصهای این شرکت ساخت انواع شردرهای چکشی  برای مواد فلزی  وکاغذ و چوب با موتورهای  دیزلی و الکتریکی  با  توان تولید ۲۰ تا ۵۰ تن در ساعت میباشد.

از دیگر تولیدات این شرکت دستگاه برش (قیچی) برای خرد کردن انواع ضایعات در دهنه های ۸۰ و۱۰۰ و۱۲۰ سانتی متر میتوان نام برد.دستگاه پرس  برای فرآوری  مس از سیم  و کابل  خودروهای فرسوده از دیگر تولیدات این  شرکت میباشد.

تکمیل نشانی اردبیل، شهرک صنعتی شماره ۲، میدان تلاش، خیابان کارآفرینان ۴
نشانی
شهرک صنعتی شماره یک - آیت‌الله موسوی اردبیلی, شهرک فرهنگیان, نیار, اردبیل, بخش مرکزی, شهرستان اردبیل, استان اردبیل, ایران